Jump to content
kraichev

стрелката за температурата не показва правилно

Recommended Posts

Колеги като запаля стрелката ми е долу след малко загрява и се качва малко под средата и краи не мърда от там колата включва изключва перката но стрелката не мърда даите съвет не можах да видя къде е температурния датчик под капака

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А накъде трябва да мърда?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, то като ти загрее колата е нормално да ти седи стрелката малко под средата и да не мърда от там. Перката се включва, когато е нужно, но тя не се включва, за да намали температурата, така че тя да ти спадне на датчика и от там стрелката да падне. Перката се включва, за да може охладителната течност да се поддържа в едно температурно равнище - например 90 градуса, за да може двигателя да работи пълноценно. Така, че ако е така, както казваш, всичко е наред със стрелката и температурата и няма място за притеснения. Това са нормални неща.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може само да се радваш ,че не мърда :zen:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

При хондата когато имаш отклонение от тази позиция било то нагоре или надолу дириш проблем,тва не фауве или ренде където стрелката си оди нагоре надолу....там и е мястото ,малко преди средата ,както и да я караш....

Редактирано от едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги просто до скоро карах форд и сега немога да свикна с хубавата кола :) при форда всичко е обратно на логиката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) при форда всичко е обратно на логиката

За почитателите на Форд, Фолксваген и други всичко в Хонда е противно на логиката, така че...:);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аа искам да попитам и нещо друго та значи купих колата и няма катализатор на негово място обикновенно парче тръба (не резонатор) средното гърне също е махнато и на края някво гърне гаражно производство и много шум вдига ако сложа само резонатор ще стане ли по тиха или да сменям всичко ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) при форда всичко е обратно на логиката

За почитателите на Форд, Фолксваген и други всичко в Хонда е противно на логиката, така че...;);)
3 години .... 2 форда ... само ядове :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи си резонатор на мястото на катализатора, и някое по-голямо гърненце за да не ти бучи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сложиш резонаторно, няма да ти се намали шума. Сложи голямо крайно гърне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като сте отворили дума за стрелки да попитам и аз ... Но моята в момента,в който и врътна ключа и стрелката за температурата още малко и ще превърти и се започва големия бой по таблото ... Чух какви ли не предположения от "майстори" за това дайте и вие мнение :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диди, защо не опиташ да си смениш датчика дето ти отчита на таблото, може той да се е скапал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като видях това

При хондата когато имаш отклонение от тази позиция било то нагоре или надолу дириш проблем,тва не фауве или ренде където стрелката си оди нагоре надолу....там и е мястото ,малко преди средата ,както и да я караш....

реших да питам и аз.Ситуацията беше следната:зима, нощ, 0 градуса навън, дъжд, магистрала - 130-140 км/h, стрелката падна почти до 0, нормално си стои на средата(малко под). Стоя там почти през цялото време - около 300 км. Парното обаче си работеше перфектно. Мина ми през ума тогава, че нещо не наред, но оттогава повече не се е случвало, дори при същите условия на каране.Трябва ли да се притеснявам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Краси, не знам дали не съм на прав път, но проблема може да ти е възникнал заради дъжда. Защо не опигаш профилактично да си почистиш обувката на кабела при температурния датчик, може и да помогне. Само мнение! Поздрави! :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да знаеш, сигурно ще се окажеш прав, като проверя. Много дъжд и влага тук. Двг, коша и капака ми са целите в засъхнала мокра прах. Ще вкарвам скоро пароструйката, или маркуча, за да не прецакам нещо все пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това е добра идея, добре е отвреме на време да се мие двигателя, но все пак ти препоръчвам да изчистиш и самата букса или там за каквото е закачен датчика. Намери малко шкурка или коресилин, или нещо от рода и ще стане за минути. :angry:

Редактирано от войводата/cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...