Jump to content

Recommended Posts

Здравейте колеги имам един въпрос на моята Д15З1 ще и слагам глава от Д16з6 знам че трябва да сменя буталата с такива от Д15Б серия. Въпросът ми е следния трябва ли да сменям и биелите или са сащите .Благодаря ви предбарително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И как точно реши че буталата са проблем при еднакъв ход и диаметър на всички д15 серийй ?Поне тея който прегледах :dry: ама не вярвам да има някакво изключение.http://forums.hondabg.com/index.php?showto...mp;#entry423371П.П Явно има .AMD ми в такъв случай ако сменява остават само буталата ,впреки че ще му е по лесно направо бутала и биели .Та дори и от д13 :lol: , ама там пък ще трябва биелите да ги смени .Ебати филма

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джаскай спокойно, аз съм двигател 1.3 с глава от 1.5 и буталата не са ми пипани :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На Z1 май бяха с по различни чела :lol: и от там се получава по малка компресия с втек главата." DO NOT ATTEMPT THIS SWAP ON A CIVIC VX, THE PISTONS HAVE TOO LARGE OF A DISH AND THE COMPRESSION WILL END UP BEING TOO LOW. "източник- http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=554053

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми тогава бутала от Д13ка :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най добрата комбинация :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На икономоците буталата им разреждат камерата .. Главите им са с най малка камера от всички глави на хода за сметка на буталата те са доста вдлъбнати и ако се сложи друга глава и згастяването пада под 8:1 несъм сигорен точно компресационна височива дали е еднаква на твоита и на другите Д15 ски с прави или Д13 леко вдигнати бутала .. и нямам в наличност да премеря ...така като гледам са еднакви ..D15Z1- VTEC-E- Found in: 1992-1995 Honda Civic VX / 1992-1995 Honda Civic VEi (European Market)- Displacement: 1493 cc- Bore: 75 mm- Stroke: 84.5 mm- Compression: 9:3:1- Valvetrain: SOHC 4 valves/cylinder- Power: 92 hp @ 5500 rpm, 97 ft/lb torque @ 4500 rpm D15B2- Found in: 1988-1991 Honda Civic DX/LX, CRX DX, Civic Wagon DX/Wagovan / 1992-1995 Honda Civic Hatchback LSi (European Market)- Displacement: 1493 cc- Bore: 75 mm- Stroke: 84.5 mm- Compression: 9:2:1- Valvetrain: SOHC 4 valves/cylinder- Power: 92 hp @ 6000 rpm, 89 ft/lb torque @ 4500 rpm

Редактирано от AlexDJ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Биелите на Z1 са 137мм както на D16 което е единственото предимство на двигателяСменяй главата и буталата с d16z6 и ще стане резачка с много приятна компресия :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А приятното икономично ЕКУ? :zen:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом човека има пари за глава, бутала и интервенциите 1 еку с ламбдата или 4 карбуратора няма да го спрат :zen:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и за да не си говорим само на лични от тук излиза че с блок D15Z1, глава D16Y8, бутала D16Z6 и нормална гарнитура се получава степен на сгъстяване 10.7. Екуто и другите джаджи естествено остават да доизкусуряване, но в крайна сметка кеф цена няма :bg:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само още една такава тема чакам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...