Slim_Bone 2 #41 Отговорено 18 Май, 2010 Това бяха линковете които съм ползвал за да сваля инфо за моя рекс. По тези саитове най вероятно ще има и за 1 генерация. Нямах време да се ровя, просто копирах линковете от един текстов фаил запаметен на компа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lakomnik 1 #42 Отговорено 18 Май, 2010 1net я ми обясни малко кат на подробно какво искаш да кажеш с празният ход ?Човек така дистанционно нищо нестава и аз преди сам да я оправя мойта сам 1net ( Емо ) вика от растояние нищо не прая за да не чупя двигатели ела и колкото и да не ми се ходеше отидох и не съжалявах и за секунда Ти си от бургас питай някой за добар сервиз или на хонда срещата отиди все има някой който да ги разбира сам най много да направиш нещата по зле Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReMeR 0 #43 Отговорено 19 Май, 2010 а тои откаде е ко трябва и аз ще тръгвам трябва да се оправи това болно рексче Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #44 Отговорено 19 Май, 2010 Малко съм изпуснал темата, но да се опитам да наваксам...Първо, КОЛЕГИ, стига сте говорили за други генерации, само обърквате автора на темата. Ето ти линк какво и как да провериш при тая грешка: линкТОВА пробва ли го?Беше ме питал за кой датчик говоря... е баш за този от линка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #45 Отговорено 19 Май, 2010 Аз съм от софия, но едвали ще мога много да ти помогна защото по цял ден съм на работа а не работя в сервиз....слушай чичко Noodle дал ти е линк към сервизното ръководство, дано се оправяш с английския. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReMeR 0 #46 Отговорено 19 Май, 2010 дам видях го подробно описание е но на англиски както каза 1нет не сам много на вие ако можете орянтираите ме кам коя страница аз вече ще я преведа някаде.Благодаря на колегите (нещо към старите мнения днес махнах "новите" свещи които бях сложел спря дапрекасва върнах старите които си бяха на нея работи супер но до 4 и 500 оборота.Да обясня по подробмо ако някаде от там прави грешки да ме ориянтирате-Датчикът за температурата работи показва,но пък датчикът за перката не вклучва затова го направих с копче и нямам термостат.Ако някаде тук стават грешките даваите съвети) Отново благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Noodle 1 #47 Отговорено 19 Май, 2010 Щом и с англииския не се оправяш не мога да ти помогна още много. Като си технически неграмотен(като мене) взимаш и четеш и мериш и сменяш едно по едно и търсиш къде са ти проблемите. Тия коли са доволно стари вече, страшно побългарени в много случаи, в много отношения нямат много общо с по-новите модели и ако незнаеш какво и е правено и не разбираш е все едно да хвърляш боб и да се надяваш да ти се изясни какво и е на колата. Ако в Бургас нямаш на кой да я закараш, сипи бензин и пали към Варна - там има поне 2-3ма майстори, които все с Хонди се занимават. Звънкаш, записваш час и отиваш, да ти я погледнат и да ти кажат какъв е проблема - със сигурност ще стане по-лесно, по-бързо и вероятно и по-евтино ще ти излезне да я оправиш отколкото ако почнеш сам да се чудиш и да сменяш едно по едно докато колата тръгне. П.С.Мале мале - чичко..... Недей така, моля ти се, батко съм още, до чичко има много време Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReMeR 0 #48 Отговорено 19 Май, 2010 Зорът ми е сега да исчистя грешките Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReMeR 0 #49 Отговорено 20 Май, 2010 само ако не ви затруднявам колеги кажете каде се намира този датчик и има ли вероятност от този за перката да прави някаква бела ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReMeR 0 #50 Отговорено 29 Май, 2010 Та по моя проблем.Днес реших да побарам свещите, защото прекъсва слагах, махах, сменях, разменях и аз ги обърках, че като пробвах резултата от това да спре да прекъсва тръгнах надоло и какво да видя-минава 4 хиляди оборота, отиде до 6 и 500. Сега ще сменям кабели и свещи, и ще пиша дали се оправи проблема.Благодаря за отговорите на колегите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
saro_crx 0 #51 Отговорено 29 Май, 2010 за да изчистиш грешките,махаш бушон N-34!намира се,като вдигнеш капака в ляво дето са главните бушони после тестваш пак на окото,за да видиш дали си ги изчистил.успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReMeR 0 #52 Отговорено 29 Май, 2010 "saro_crx" там доколкото си спомням сега има маи 3 сериозни бущона за тях ли говориш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #53 Отговорено 29 Май, 2010 Ако толкова те тормози намирането на "back-up" предпазителя, откачи акумулатора за известно време. Просто махането на един предпазител вместо една от клемите е по-лесно и практично. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReMeR 0 #54 Отговорено 30 Май, 2010 Това добре колеги благодаря но нали след даването на контакт минава тест на компа.След този тес грешките пак светват! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
saro_crx 0 #55 Отговорено 6 Юни, 2010 ами точно,че да не излизат пак грешките се маха бушон N 34,a не само клемата на акумулатора...намира се,като отвориш кутията с бушоните под капака,първия от долу на горе-10А. успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReMeR 0 #56 Отговорено 6 Юни, 2010 благодаря колега за отговора утре ще испробвам с този бошон, но да ви обясня последните и много странни симптоми.Когато колата работи идеално без да прекъсва по никакъв начин отива до 4:500 рпм,но когато колата по някои време почне да прекъсва много трудно ситга до 4:500 - 5:000 рпм ,но след тези обороти спира да прекъсва и си отива до края.Много странни симптоми. (смених свещи-няколко вида,кабели,бензинова помпа.. и къкво ли не още не ги помня вече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReMeR 0 #57 Отговорено 11 Юни, 2010 Пробвах от бушона махнах го изчаках но като мине теста пак светват грешките.Забелязах,че точно когато ми свършва бензинът и почва да засмуква и бензин и ваздух тогава почва да се режи,но налея ли бензин спира да прикъсва но забива на 4:000 - 4:500 рпм! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReMeR 0 #58 Отговорено 12 Юни, 2010 Възможни ли са някаде настроики на ваздухът ?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове