Dimteam 1 #1 Публикувано 11 Май, 2010 Здравейте Колеги! През почивните дни поради моментно невнимание от моя страна одрах задния калник на Акорда. А понеже миналата седмица си правих бронята и сега съм малко изцеден от към финанси имам идеята да опитам сам да си оправя калника. Имам човек които ще ми забърка боята има и другите необходими материали понеже държи такъв магазин. Също ми каза че вмомента имал и пистолет и мисля при него да ходя да я пръснем. Та въпросите са ми какви точно стъпки трябва да изпълним като подготовка? Как би могло да стане най-добре ако обработим само мястото на одиране или вземем по-голяма част за да се получи преливане? И най-важното ще стане ли без да свалям калника от колата ? Прилагам и снимка за да е по-ясна картинката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 50 #2 Отговорено 11 Май, 2010 От време на време фирмите които предлагат разни автобои организират и курсове с демонстрации.Посети един от тях и може да придобиеш реална представа как стават нещата. Трудно е да се обяснява само с думи в темата ти.Съвет: Оправи финасовият въпрос и иди при хора занимаващи се и разбиращи от това нещо. В другият случай си приготви двойна сума.Един път за материли за това което ще насереш и един път за реален сервизП.С. Ако имаш каско, нямаш финансов проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #3 Отговорено 11 Май, 2010 как ще свалиш задния калник?? с китосването може да се оправиш как да е, с шприцоването също, ама няма да можете да я пръснете, камо ли да я прелеете както трябва. по-добре изчакай и я закарай на майстор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #4 Отговорено 11 Май, 2010 Pitbuls + като дотогава покриеш драскотините със същия цвят боя или лак. За да не ръждясат, ако са до ламарина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimteam 1 #5 Отговорено 11 Май, 2010 Ами момчето от което ще взема боята каза че тои неговата сам си я прави значи има някакво понятие от нещата и мисля да опитам така няма да излезне кои знае колко скъпо а лошото е че трябва бързо да я правя по куп причини. В краина сметка ако умажем работата после ще я карам на майстор. Поне до тогава няма да раждясва понеже ще има някаква боя отгоре. Мерси все пак за съветите! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #6 Отговорено 11 Май, 2010 ми китосваш тогава, ще се наложи да хванеш по-голяма площ от надраното, за да може да занулиш както трябва. после шприцоваш, минаваш шприца с 400 суха и с 800 водна. зашкурваш с 800 водна и малко по-голямо петно от китосаното колкото да матира и там лака. облепяш и пръскаш, като към здравата и незасегната част/тази дето само си матирал лака/ преливаш базата/само опушваш с боя, без да наливаш/. след това лакираш, като към края само опушваш/ не облепай и да пръскаш до там, щото се получава голям ръб, който няма да го изкараш с шкурата/. като изсъхне хубаво взимаш 2000 водна шкура с тръпче/или парче гума най добре/ и с вода поливаш и търкаш докато преливката/там ще е на мъгла/ не излезе. трябва да няма никаква граница, минаваш и новата боя, най-добре целия детаил с водната, после с паста. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimteam 1 #7 Отговорено 11 Май, 2010 Ето точно това исках да прочета! Много благодаря колега! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
asentchernaev 0 #8 Отговорено 12 Май, 2010 Здравейте Колеги! През почивните дни поради моментно невнимание от моя страна одрах задния калник на Акорда. А понеже миналата седмица си правих бронята и сега съм малко изцеден от към финанси имам идеята да опитам сам да си оправя калника. Имам човек които ще ми забърка боята има и другите необходими материали понеже държи такъв магазин. Също ми каза че вмомента имал и пистолет и мисля при него да ходя да я пръснем. Та въпросите са ми какви точно стъпки трябва да изпълним като подготовка? Как би могло да стане най-добре ако обработим само мястото на одиране или вземем по-голяма част за да се получи преливане? И най-важното ще стане ли без да свалям калника от колата ? Прилагам и снимка за да е по-ясна картинката.Според мен ще го развалиш още повече. Постни после резултата ще бъде "поучително" , не че ти го пожелавам, ма си мисля че с една четчица или със спрей ще постигнеш по-добър естетически резултат отколкото сега да откриваш занаята на бояджията (който хич не е лесен между другото). Все пак вярно че няма да си дал кой знае колко пари но ако стане гадно повярвай, няма да ти е безразлично. Преди време аз се пробвах да си шия кожен волан, мъчих се два дни, направих "Нещо" карах два дни но понеже беше "Нещо" а не беше кожен волан на третия ден познай какво се случи с двудневните ми усилия.. При теб обаче може и да не е толкова лесно защото може да се окаже че после майсторът вместо поправка ще прави цял калник. Разбира се може и да се справиш, чакаме резултата в картинки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimteam 1 #9 Отговорено 12 Май, 2010 Ами днес ходих при човека и я китнахме и е шприцната вече. Утре ще ходя пак за боя и лак да видим какво ще стане. Като сме готови ще пусна снимки да видите Дано не го уакаме ногу Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #10 Отговорено 12 Май, 2010 ако не можете да боядисвате НЕ наливайте, за да извадите гланц. 2 ръце база плътни. после по добре 3 ръце лак по посно, отколкото да наливате и да я стечете. и без това ще пастираш после целия калник, гланца ще ти излезе Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimteam 1 #11 Отговорено 13 Май, 2010 То ние ще я пръскаме с пистолет с налягане. Значи минава ме 2 пъти с базата и после 3 пъти лак ? Или аз не разбирам точно ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #12 Отговорено 13 Май, 2010 да ве, само не наливайте лака/не пръскай на дебело/, за да извадиш гланц ощт пти пръскането, а го минете 3 пъти по на тънко, за да не се стече. ще стане леко на мъгла, но като минеш после с вдона 2000 ще стане като стъкло. с базата два пути минавап покривно/ не да нашариш колата, а да покрие. базата наа 1,5-2 атм, лака също там някъде и на по-широка метлаа от предя разстояние пръскай. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scyberboy 175 #13 Отговорено 22 Май, 2010 Колега, какво стана, какъв е резултатът ? Надявам се добър... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimteam 1 #14 Отговорено 22 Май, 2010 Мани Колега не питаи В такъв филм се вкарах че вече и аз незнам ко да правя. Начи сичко беше точно до момента в които пича почна да пръска базата. Първата ръка перфе изчакахме я да дръпне малко и тои почна да налива втората ръка при което точно на границата между шприца и старата база се стече боята. Опита леко с шкурка да я изкара ама не стана и от там пак на ново шприц оставихме я повече време ушким да съхне та то аз вече втора седмица си карам с шприца. И сега понеже ми писна да чакам си взех спрей с боята и един с лак и като засуши малко времето мислим с бащата да я пръснем сигурно ефекта няма да е мнодо добър ама лошото е че трябваше в понеделник да карам с нея сестрата понеже има бал. Другото което се чудя е дали някои бояджия няма да се навие както е така подготвена за пръскане да я пръсне само. Ебати филма ебати чудото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #15 Отговорено 22 Май, 2010 Ако не сте сложили шприц с втвърдител (3+1 , 4+1 или 5+1 ) и още 2 седмици да я караш, пак ще се получи същият ефект.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimteam 1 #16 Отговорено 22 Май, 2010 Ами мисля че е с втвърдител понеже днес я минахме с 2000 водна и шприца не помръдна. Даже днес я пръснаха с някъв пласто фикс и казаха че нямало да стане същия ефект след като сме пръснали с него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #17 Отговорено 23 Май, 2010 Като чета какви сте ги свършили,се сещам какво ми минаваше през ума,когато пусна тази тема.Сега като я закараш и на майстор и като те изгони да не се чудиш защо. То ако от всяко дърво ставаше свирка,ний бояджиите да бяхме умряли от глад Затова следващия път като имая нещо за ремонт,по-добре му пръсни едно спрейче колкото да не ръждясва и като имаш пари я закарай да ти я направят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове