men4e 0 #1 Публикувано 10 Май, 2010 (Редактирано) Здравейте колеги. Разделям се с англичанката и ще си купувам друга хонда "маде ин Джапан".Та бих приел съвети какво да гледам, кои са слабите места на сивиците 5 и 6та ген японки. Колко харчат тези д14ки 6та, както и кои мотори са 75 и кои 90 коня.Ако някои иска да ми предложи нещо да пише на лични със снимки и подробности по колата.Благодаря ви предварително на отзовалите се.Поздрави. Редактирано 10 Май, 2010 от men4e Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wink 18 #2 Отговорено 10 Май, 2010 Здравейте колеги. Разделям се с англичанката и ще си купувам друга хонда "маде ин Джапан".Та бих приел съвети какво да гледам, кои са слабите места на сивиците 5 и 6та ген японки. Колко харчат тези д14ки 6та, както и кои мотори са 75 и кои 90 коня.Ако някои иска да ми предложи нещо да пише на лични със снимки и подробности по колата.Благодаря ви предварително на отзовалите се.Поздрави.Здрасти,първо искам да ти предложа Американските купета 5-та и 6-та (d16z9 и d16y8),ако си падаш по хечовете трябва да решиш коя ти харесва повече,карал съм и двете и 5-та ми харесва повече,но пък 6-та вози по-меко.Ако се спреш на пета гледай за ръжди по веждите (ако е внос от Италия,почти сугурно няма да има ръжди)Покарай малко и се услушвай за тропания,виж за течове по двигателя,за удари по предната греда.Като цяло са здрави машини.Д14-ките мошеш да ги познаеш най лесно по надписа отзад-ако е 1,4is е 90 коня,1,4i е 75.Добър вариянт са ако си падаш по тунинга,защото данъка е около 30 лв.,а можеш да боднеш ВТЕК глава с истински всмукател от д16з6 и крайния резултат наистина е невероятен.Гледай за задните големи тампони на носача да не е много напукан.Това се сещам за сега и мой съвет да търсиш от човек който найстина се е грижил добре за нея,не от автокъща! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
men4e 0 #3 Отговорено 10 Май, 2010 Колега мерси за отговора.Тия големи тампони са много обсъждани във форума, ма ако може някои да ми покаже снимка или схема да видя точно кфи са и къде са ще съм му благодарен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1562 #4 Отговорено 10 Май, 2010 Ето малко снимки на голям заден тампон, както казваш. Не са точно от 5/6 ген Сивик, а просто да видиш за какво става въпрос. По принцип тампоните са еднакви, разликите са в размерите на носачите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #5 Отговорено 11 Май, 2010 Задължително виж и рейката на какво дередже е за да не си патиш после. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
men4e 0 #6 Отговорено 7 Юни, 2010 Колеги малко бързи въпросчета:1. Как да разберя, че реиката е заминала (к'во трябва да гледам)2. Каква е ввизуалната разлика м/у англииски и японски акордеони3. По принцип имам набито око и забелязвам и най-малките разлики в цвета, ако е боядисвана частично, ама как да разбера ако е цялостно боядисвана. Като оглеждат моята кола копувачите гледат под капака и в багажника кво гледат сигурно и те незнаят.П.С. Знам, че няма идеална кола ама си търся по-малкото зло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #7 Отговорено 7 Юни, 2010 Гласувам за 5та генерация - по евтини части, доказали се здрави мотори и окачванияЗа 6та генерация за моторите и окачването също са отлични, въпроса е че е по късни години, (тоест ще караш по нова кола) а и цените им паднаха яко, по меко вози по голям багажник от 5-та хеч Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
men4e 0 #8 Отговорено 7 Юни, 2010 То и аз съм с 2 ръце за 5та ген ама англичанката ми е обща със жената и тая и тя ще е така и трябва да се съобразявам и с нея, а на нея от вътре не и харесват петиците. Аз съм доволен, че поне я убедих да е Хонда щото наистина от погледа на един не фен на цената на една 5та ген 93г 3 врати без клима, абе общо взето никфи екстри (освен много върви и много друса) може да се вземе кола с години по-нова и с много повече екстри и са иди му обяснявай, че не си струва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MachineMan 1 #9 Отговорено 7 Юни, 2010 Колеги малко бързи въпросчета:1. Как да разберя, че реиката е заминала (к'во трябва да гледам)2. Каква е ввизуалната разлика м/у англииски и японски акордеони3. По принцип имам набито око и забелязвам и най-малките разлики в цвета, ако е боядисвана частично, ама как да разбера ако е цялостно боядисвана. Като оглеждат моята кола копувачите гледат под капака и в багажника кво гледат сигурно и те незнаят.П.С. Знам, че няма идеална кола ама си търся по-малкото зло.1. На мен наскоро ми протече и се поинтересувах. Симптомите най-вече са: ако не връща волана от дадено положение, ако го стяга, все едно нямаш хидравлика или ако е протекла (има и други като тропане и т.н., ама то тропането може ли да го разбереш от какво е при нашите 10+ годишни бараки ).2. Комби и купе са хамерикански/джапански. Седаните са маде ин Англия. Японски седен не знам дали ще видиш някъде.3. Добре е обяснено в оная тема какво да се гледа при покупка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
men4e 0 #10 Отговорено 9 Юли, 2010 Колеги имам проблем. Продадох англичанката и сега си търся друга кола. Харесах си 1 Prelude 94 2.0 133 коня май беше за 3 и нещо. Та некой да каже нещо за тая генерация на Прелюд, както и за двигателя. Интересува ме и колко гори (горе долу) и колко е данъка.Ако има някой колега от Варна с такъв Прелюд, ако може да се видиме да си поговориме и да го покарам, та като пробвам тоя дето съм го харесал да имам база за сравнение.Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DjSprite 48 #11 Отговорено 9 Юли, 2010 Колега , да си чувал че всяка сряда се събираме на ОМВ...... :honda: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plevelcho 103 #12 Отговорено 9 Юли, 2010 (Редактирано) Що не погледнеш някой Прелюд 3-та или Рекс 2-ра,все пак сте само двама за сега Прелюд със 133 коня не е добър вариант Редактирано 9 Юли, 2010 от Plevelcho Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DohcVtec 2 #13 Отговорено 9 Юли, 2010 съгласен съм с плевелчо даже съм повече за рекса, но както каза менче колата ще е обща и трябва да харесва на жена му Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
men4e 0 #14 Отговорено 9 Юли, 2010 Знам че се събирате колега, веднъж ходих, но невинаги мога да дойда, а и имах предвид за тия дни, а не чак до сряда.И аз искам CRX или 4г Сивик, но колата трябва да се хареса и на жената, което е много трудно и Прелюда е единствената Хонда, която и харесва освен англичанката, а аз такава няма да си взема пак.И все пак защо тоя двигател не е добър вариянт. Прелюда, който си харесах е с такъв, а и май е най-малкич за Прелюд, а за сега не търся много коне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DohcVtec 2 #15 Отговорено 9 Юли, 2010 аз ще те посаветвам само едно ЦРХ. Другото си е твое решение аз само саветвам няма да я карам аз а ти и женати такаче .... казвам ЦРХ, защото много които познавам казват че частите им са ефтини не заради частите ти го препоръчвам ами защото и д16 са много пъргави но това си е ваш избор.... както казав вие ще я карате ... успех с търсенето на хонда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plevelcho 103 #16 Отговорено 9 Юли, 2010 (Редактирано) Или Прелюд 3-та.А Рексове сега бол,с малко подобрения са оси..........виж и Дел сол-а Редактирано 9 Юли, 2010 от Plevelcho Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DohcVtec 2 #17 Отговорено 9 Юли, 2010 делсол-че трябва да и хареса казват че са женски коли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #18 Отговорено 9 Юли, 2010 Не виждам нищо лошо в двигателя, въпреки че и на мен ми се иска H22, дори почти бях готов... Но F20 двигателчето си е супер и си върши работа както се казва. Стига да не обръщаш внимание че някой с CRX ще е по-бърз от теб в първите няколко стотин метра. Иначе Прелюда автоматик гори точно 8. това е от сипване до сипване. 100-200 грама не ги отчитам понеже сипвам на различни места. Но горе-долу толкова. Голям проблем ще е обаче да си намериш такъв който не е ръждясал. Повярвай ми (пък и всички ще потвърдят), че да правиш купе с ръжда е скъпо и със съмнителен ефект начинание. На твое място бих си избрал Акорд Купе (made in USA) - избери си според джоба - такова преди '98 или такова 98-2002. На твоята мацка просто няма как да не й хареса Купето след '98. А пък и цените им паднаха доста напоследък... Абе нямаш много голям избор от Хонди, но моя съвет е такъв - Акорд Купе 1998 - 2002 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plevelcho 103 #19 Отговорено 9 Юли, 2010 (Редактирано) и моя рекс гори вече към 7,5 ама е кеф 190-200 и от време на време 235 км/ч тук вече и към 14/100 приблизително Редактирано 9 Юли, 2010 от Plevelcho Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DohcVtec 2 #20 Отговорено 9 Юли, 2010 (Редактирано) хехе то е лесно на думи но и финансово трябва да се гледа бе хода .... че в тази криза нее много за коли Редактирано 9 Юли, 2010 от Витек Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plevelcho 103 #21 Отговорено 9 Юли, 2010 (Редактирано) ми Дел сол-а е по-тежък и съответно по-бавен не и на СТАНЧО , те ямболските Дел сол-и са много направени така че ще видиш мааааалко зор с тях Редактирано 9 Юли, 2010 от Plevelcho Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DohcVtec 2 #22 Отговорено 9 Юли, 2010 хехеее плевелчо ти каде го метна чак на Б-серията... той беше писал че иска сивик 90 коня такаче ако търси дел сола ще е с по-малкия двигател д16 малки са делсолетата и като за младежи е перфектна, като сте засега двама защо не едно делсолче, а и много казват че са женски коли но ги карат и момчета даже може да се каже пичове такаче хахаха пак ти давам моя савет '' много савети мога да ти дам '' делсолче д16 е перфектно за младежи има и голям багажник абе какво ще пиша само казвам ваша си работа айде ти си избирай .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
men4e 0 #23 Отговорено 10 Юли, 2010 Акорд да не е англииски вчера не видях, а за такъв сле 98 нема и пари.Жената много и харесват Дел Солчетата и плана беше да и купя такъв д16ка, не б16, а за мене некой Сивик 4 или изтърбушена 5 генерация, ама май пак ще имаме пари само за 1 кола та нз. Мислех да и взема Тигра, ама те почти на цената на Дел Сола, тия хора са полудели, а и май е трудно да си намеря поне малко читава 4 г на разумна цена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DohcVtec 2 #24 Отговорено 10 Юли, 2010 (Редактирано) а мислил ли си за ЦРХ 1 ген ? за тебе де Редактирано 10 Юли, 2010 от Витек Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
men4e 0 #25 Отговорено 10 Юли, 2010 За 1 не, ама незнам що, но си е вариант. Иначе мен са ми слабост дъртите кошници на Хонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DohcVtec 2 #26 Отговорено 10 Юли, 2010 предлагам ти 1 ген защото са ефтини и са бързички.... но винаги опира до пари това е проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
men4e 0 #27 Отговорено 10 Юли, 2010 Та въпросите ми бяха добър ли е тоя двигател, много ли гори, колко му е данъка и има ли някой колега от Варна с който да мога да се срещна и да си поприказваме за тоя Прелюд и евентуално да ми даде 1 кръгче с неговия.Ае тоя път по темата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DohcVtec 2 #28 Отговорено 10 Юли, 2010 ами доколкото съм останал с впечатление црх 1-ви ген. си вървят отлично... за горенето не съм сигурен но май горят нормално а и са ефтини като за 1-ви ген. 2000-2600 лв. най много зависи вече ако има подобрения и тем пподобни.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
men4e 0 #29 Отговорено 10 Юли, 2010 Питам за Прелюд 2.0 133 коня Ф20 май се води мотора 93-4г демек май 4та ген, а не за 1ва на ЦРХ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
men4e 0 #30 Отговорено 11 Юли, 2010 Абе и кфо в цела Варна нема ни един колега с Прелюд? Или сте ми се разсърдили за тфа в темата "прелюд привлича жените"? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
men4e 0 #31 Отговорено 12 Юли, 2010 Колко е забавно да си пишеш сам в темата. Мерси за помоща колеги, надявам се да опрете до мен някой ден. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DohcVtec 2 #32 Отговорено 12 Юли, 2010 http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=details намерих тази обява и даже може собственика и да е от варна одари му едно телефонче поне за едно завойче ако е навит Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
владсан 0 #33 Отговорено 12 Юли, 2010 , аз имам точно такъв Прелюд, може в сряда да се видим на ОМВ-то Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
men4e 0 #34 Отговорено 12 Юли, 2010 Аз вече съм си харесал 1, а и на тоя съм хвърлил око ама исках като ги пробвам да имам с какво да ги сравня, смисъл да съм карал здрав Прелюд. А и нищо незнам за Прелюдите и ми се щеше да ми кажат малко инфо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #35 Отговорено 14 Юли, 2010 Добре де човек, нали ти отговорих по-нагоре. Прелюда гори 8 на 100 - от сипване до сипване. F20 е може би най-здравия двигател слаган на Прелюда (такива слухове се носят). Голям проблем е ръждата по задните вежди и праговете. Бих казал че е трудно да намериш такъв който не е изгнил. На праговете не се вижда защото има пластмаса отгоре. Какво друго инфо те интересува кажи! Ако си идваш до Козлодуй ще те повозя. Моя е с ръздясали задни вежди и от скоро нещо тропа отзад, така че не е най-здравия, но поне е в сравнително заводски вид. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AtsokOld 18 #36 Отговорено 14 Юли, 2010 http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=detailsТази обява като я видях си помислих, че в. Стършел я е публикувал :) "Автомобила е в перфектно техническо състояние. Километрите са реални." Та ... значи: 147 000 км делено на 17 години = 8 647 км на година. Хм ... що пък не? Маниак е бил човека, пазил си е колата! п.п. Не че другите обяви са по различни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
жоро74 0 #37 Отговорено 14 Юли, 2010 е що да не минава по 8000 на година,аз напримерно имам с прелюда 2000 за една година.е верно ,че с малолитражката са 12000 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AtsokOld 18 #38 Отговорено 14 Юли, 2010 Ами ...може.... ама пък как тъй всички минават по толкоз километри? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
men4e 0 #39 Отговорено 14 Юли, 2010 Днес покарах малко прелюда дето си го бях набелязал и напрово ........ Ей ебаси яката кола е тфа, за седалката нямам думи, не исках да ставам от нея. Зад мен обаче никой не може да седне, а зад жената може да се подерат 1-2 кутии цигари, за кфо са ги направили тия задни седалки неможах да разбера. Иначе за ерген човек си е лудница и си е пичеловка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesivanova 1069 #40 Отговорено 14 Юли, 2010 Предполагам, че ще ви разсмея, но ще споделя моята еретична идея.Мисля си да сменя 8-мицата с нещо подобно на:http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...amp;tabNumber=1Не се шегувам, така или иначе ми е нужна малка кола.След нещо що годе ново - да се върна на класиката. Пак от месеци съм в размисъл.. Извинения на колегата, че пиша в темата.Моля, споделете мнение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове