pamo 346 #1 Публикувано 7 Май, 2010 (Редактирано) При освободен и пуснат волан като подам рязко газ на първа скорост, или на втора, но когато е в добри обороти, количката завива леко надясно, а ако държа волана изправен си следва прав курс. При пускане на волана също си държи прав курс без проблем при ниска, или висока скорост. Поне видимо и слухово няма проблем в ходовата част. Не се чуват тропания и притеснителни шумове дори при каране по павета, и други разни неравности. Реглаж на двата моста е правен скоро, но не е като да не съм се натрисал в български дупки. Някакви предположения за такъв проблем?Благодаря! Редактирано 7 Май, 2010 от pamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #2 Отговорено 7 Май, 2010 1ВО-Налягане на гумите-еднакво ли е?Да не е поспаднала някоя?2ро-Реглаж на предницата...?3то-Ходова част-в частност карета как са? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #3 Отговорено 7 Май, 2010 (Редактирано) Ъъъ...и това защо ни го съобщаваш? Всички караме хонди, всичките правят така. Ако се чудиш защо - явлението е така нареченият torque steer, и се получава поради несиметричността на полуоските. Или нещо такова. п.п. Сигурно се чудиш и що ти върти главно дясната гума? Редактирано 7 Май, 2010 от kalmara Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #4 Отговорено 7 Май, 2010 (Редактирано) При изправен волан оставям две следи на асвалта.....ако е нещо, за което задавам невеж въпрос даже ще се радвам, че няма проблем.. човек не може да знае всичко, за това и не ми е неудобно да питам. Нищо не губя. Най-много да прочета някоя подигравка, но това няма значение Поредното масово явление Редактирано 7 Май, 2010 от pamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #5 Отговорено 8 Май, 2010 Провери си тампоните на носачите ..От тях най често се получавя това явление, но ако е от тях, би трябвало пък като пуснеш рязко газта, да трътне на ляво, а ти не споменаваш за такова нещо..Така че kalmara може да се окаже прав, но за твое успокоение си виж тампоните, да няма някой скъсан или по мек от другите... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blueeye 0 #6 Отговорено 8 Май, 2010 Провери си тампоните на носачите ....+1Моя, левият така го бях изпуснал, че колата направо подскачаше на ляво. От разбит тампон луфтовото изместване на гумата може да стигне сантиметри. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #7 Отговорено 8 Май, 2010 Ами нека кажем, че е от ефекта на различната дължина на полуваловете (както казва kalmara) Само че ефекта при мен е умножен по две Започвам с проверка на тампоните. Мерси за насоката! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wink 18 #8 Отговорено 8 Май, 2010 Спокойно и на старата ми хонда и на сегашната го прави,само че завиват на ляво и мисля че е нормално както каза Ники Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Japan_PoweR 2 #9 Отговорено 8 Май, 2010 виж как е при натискане на спирачки при 80-100км. ако го има пак това значи е нещо по окачването със сигурност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #10 Отговорено 11 Май, 2010 Твърде малко са кончетата (и най-вече въртящият момент) за torque steer, пък и хонда са работили са това - висящи полуоски и други такива гадости (при едновалките май няма, но VT-то трябва да има)рекса почва да дърпа настрани малко преди да изпуснат гумите, като цяло държи правата - други коли с доста по-малко коне съм усещал да дърпат повече настрани Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #11 Отговорено 10 Август, 2010 (Редактирано) виж как е при натискане на спирачки при 80-100км. ако го има пак това значи е нещо по окачването със сигурност. ....висящи полуоски и други такива гадости (при едновалките май няма, но VT-то трябва да има)При натискане на спирачки и от 200+km/h няма проблем, а отпред окачването и спирачките са като на VTI оборудване заводско за модела. Само е снишена допълнително, което е без значение. Тампоните са без проблем засега, проверих ги и тях. Смених дясно външно каре, на което бях допуснал маншона да се скъса без да забележа, и да похапне доста разнообразни и леко абразивни "неща" от пътя. За някои комбинацията е известна като "румънска грес" Снимал съм при обезмаслено и почистено каре, просто няма смисъл от снимане на цапотии.. там разлика няма Редактирано 10 Август, 2010 от pamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове