Jump to content
LSSAH

Турбо на H23 - колко ще струва?

Recommended Posts

В No Limit Performance гледах турбо китове за Сивици по 1400 лева, за Прелюд едва ли ще е много по-голяма цифрата. Мисълта ми е има ли всички необходими чаркове за турбо тунинг в тези китове или ще има и още сток карантия за подмяна - като гледах снимката на кита като че ли вътре си имаше всичко - турбина, кулер, колектори, тръби всякакви.....Реална ли е тази цена за частите - около 1400-1600 лева за турбо кит??? И колко ще повиши мощноста на Х23???? Някакви чарколяци от Х22 ще трябва ли да се взимат или тези от кита са достатъчни??? Говорим само за цените на частите. Без труд. :D Благодаря ви :D П.С. Четох, че Н23 е най-подходящ за турбиниране, така ли е???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не попиташ Ачо(Founder),човекът , който стои зад No Limit Performance всичко това което си писал в темата си :D Мисля,че ще получиш много точна информация от него . Успех и поздрави мой .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

освен тях ще ти трябват и комплект нов съединител по-възможност керамика,защото другите сдават багажа мн.бързо,една горивна помпа,инжектори.По принцип тези неща невлизат в турбо китовете но ще са ти нужни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

аз си мисля че 3000 лв ще ти стигнат:D (Без бутала и биели) :Dх23 ..е наи чупливия мотор на хонда незнам дали е добре за турбо

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, здравей!Мога да ти предложа по разумен и евтин вариант.- Нива на тунинговане точно за този мотор. - Време за изпълнение ако решиш да си правиш колата при нас.- Имаме налични и части втора употреба с което ще спестиш доста пари. Говоря за инжектори, помпи с по голям дебит и прочие.Ако си сериозно заинтересован най-добре ме потърси на скайп: NoLimit-Bg и ще си поговорим на дълго и на широко.Ще помогна с каквото мога, било то и само със съвет!Поздрави,Ачо @ No Limit Performance

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, здравей!Мога да ти предложа по разумен и евтин вариант.- Нива на тунинговане точно за този мотор. - Време за изпълнение ако решиш да си правиш колата при нас.- Имаме налични и части втора употреба с което ще спестиш доста пари. Говоря за инжектори, помпи с по голям дебит и прочие.Ако си сериозно заинтересован най-добре ме потърси на скайп: NoLimit-Bg и ще си поговорим на дълго и на широко.Ще помогна с каквото мога, било то и само със съвет!Поздрави,Ачо @ No Limit Performance

не се впрягай толкова в обяснения,-той колегата още не е купил кола,та вече и я турбинира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;):worthy: :worthy: първо ще я турбинира и нагласи, и ако му хареса ще я купуи :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разкрихте ми плановете ;) Както е казал народът - "С питане до Цариград се стига" Искам да знам максимално много за всички варианти - турбо, нетурбо, ребилт, суап, сток......иначе сайта на No Limit съм го изчел целия и рано или късно ще стана клиент на Founder :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почетох малко за суперчарджърите и турбокоморесорите и се оказа (ако съм смятал вярно), че Н23 с чарджър ще стане от 160 на 186 к.с. тоест ще трябва да се пипат и много други неща и става излишно скъпо. Турбото - много сложно ми се вижда за изпълнение и пак е много скъпо. Явно най-добре си е атмосферка да си остане както казвате вие. Тъй че тази тема, ако админите искат могат да я заключат. Тези хиляди левове за чарджър и турбо по-добре да се дадат за ребилт и да се получи яка атмосферка. Извинете за спамерската тема, занапред първо ще чета и после ше пиша. Иначе Founder ще ти пиша на скайпа, тъй като ме вълнуват цените на някой части, които са с 0.00 лева в сайта. Благодаря за отделенето внимание. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен първо направи "нетурбото" че може и на нас да ни хареса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блях, колега ако искаш да дигаш атмосферни коне със сигурност ще ти излезе колкото 2 турбо проекта. Ако искаш да изравниш конете разбира се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

според мен първо направи "нетурбото" че може и на нас да ни хареса.

да, може даже да монтира, би нетурбо :lol: чул съм че много вдига конете, малко повече от нетурбото.... Редактирано от KICK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

аз си мисля че 3000 лв ще ти стигнат (Без бутала и биели)х23 ..е наи чупливия мотор на хонда незнам дали е добре за турбо

Ей това вече е мит. Как така само в Бг мислят, че този мотор много се чупи и не носи на тежест ?Ако може някой да ми обасни , защо са най-чупливите ? Редактирано от prelude_2.3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз си мисля че 3000 лв ще ти стигнат (Без бутала и биели)х23 ..е наи чупливия мотор на хонда незнам дали е добре за турбо

Ей това вече е мит. Как така само в Бг мислят, че този мотор много се чупи и не носи на тежест ?Ако може някой да ми обасни , защо са най-чупливите ?
Чупливи са им кратуните. От всички мотори на Прелюд, този е с най-як първоначален тласък. Липсват му само малко обороти в горница. Въобще, ако мога да ти дам съвет, е да слушаш мнението на някой, който е имал читава кола, а не нещо за скрап, карано с лайняни консумативи и после му бил крив мотора 2.3.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен всичко друго, Х23 е най-подходящ за турбо, защото е с доста ниска компресия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...та май-всички са на моето мнение , че H23 си е един здрав двигател , който може boost-ва най-добре?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен всичко друго, Х23 е най-подходящ за турбо, защото е с доста ниска компресия.

Искаш да кажеш степен на сгъстяване предполагам? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време като питах и аз като колегата за въпросния мотор Х23 и на мене така ми казаха по форума, че бил най чуплив.... да чукна на дърво до сега нямам никакви грижи, а един приятел дето вижда как карам каза:-На твоето каране тая кола ще изкара точно месец..... ами хубаво ама това ми го каза миналата година :)... сега още си го бъзикам понеже беше почнал за всеки изминал ден да слага четричка в сервиза си и да отброява въпросния "месец"Та както ти казаха колегите по горе ако случиш на читав и поддържан мотор няма да имаш ядовеУспех в търсенето защото ще ти е необходим ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...