Стефан Иванов 0 #1 Публикувано 4 Май, 2010 Здравейте на всички, имам хонда сивик 1.4i но колата е доста слабичка и искам да направя нещо по въпроса но незнам какво точно и търся помощ от всички! И другото за което бих искал да помоля е ако има някакъв вариант той да бъде възможно най-евтиният (или по възможност от ефтините) защото напоследък съм във финансово затруднение... Благодаря предварително на всички! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ekzotik 2 #2 Отговорено 4 Май, 2010 Колега на първо време Всмукател от д16з6.Вземаш гол колектор (гледах във форума за 40 кинта) без дросела само гол колетрор монтираш и ще усетиш сериозна разлика после един интеик с филтър там кам 100 лв мах и си кам 100 коня.Аз така започнах и сега мисля за смяна на катализатора с резонатор и 4-2-1 колекторче.Успех 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #3 Отговорено 4 Май, 2010 Смяната на катализатора с "резонатор" колко к.с. вдига - 5 - 10... ?Пробвахте ли с по-високи обороти на двигателите - дали не са там нещата ? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
weezer 0 #4 Отговорено 5 Май, 2010 Ekzotik ти много бързо вдигаш коне ей така от нищото, всички тея неща които му изброи на колегата са не да вдигне коне а да се отпуши ако е имала проблеми във филтъра или изпускателя, конете ще си останат същите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #5 Отговорено 5 Май, 2010 weezer, нещо си се опбъркал колега, мнението на Ekzotik е напълно валидно... имам чувството че ти си мислиш, че той говори за филтъра и тръбата до дросела а той всъщност говори за всмукателния колектор.Понеже съм много зле с д14-ките и техните индекси а и колегата не е споменал какъв точно е мотора, нито дали е японска или английска бих искал да добавя, че предложението на Ekzotik си струва ако на Стефан Иванов 1.4-ката е от тези с филтър директно на дросела. И последно да добавя че му трябва голия колектор + рейката за инжекторите и крепежните и елементи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
drakula 18 #6 Отговорено 13 Юни, 2010 Смяната на катализатора с "резонатор" колко к.с. вдига - 5 - 10... ?Пробвахте ли с по-високи обороти на двигателите - дали не са там нещата ? kak се вдигат оборотите,с делкото ли или по-друг начин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZERO 162 #7 Отговорено 13 Юни, 2010 колега, колкото повече натискаш най-десния педал, толкова повече оборотите се вдигат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BlueLude 4 #8 Отговорено 13 Юни, 2010 най-ефтиния вариант е винаги най-скъпия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ekzotik 2 #9 Отговорено 14 Юни, 2010 Ekzotik ти много бързо вдигаш коне ей така от нищото, всички тея неща които му изброи на колегата са не да вдигне коне а да се отпуши ако е имала проблеми във филтъра или изпускателя, конете ще си останат същите.Има тема по този въпрос във форума може да се потърси и прочете!И по тая лоика ако се сложи 4-2-1 изпускател и генерация конете ще си останат съшите да ама не Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #10 Отговорено 14 Юни, 2010 Абе аз да питам само, тоя всмукател не трябва ли да се "напасне" към отворите на главата? Ако е така цената малко скача Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #11 Отговорено 14 Юни, 2010 какво значи напасне тои доколко знам си става... ??? без напасване ?!?! или при този мотор е по различно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #12 Отговорено 14 Юни, 2010 Взимаш си смукателя от D16Z6 и така си пасва към Д14А4 главата ,както дупе към гащи. Нищо не се напасва,шлайфа,търка пристъргва и прочеее. Има игра единствено със рейката на Д14-ката да се напасне към З6 смукателя(разпробива се на шината друга дупка).Има малко игра и със жилото за газта да отваря докрай дросела.Иначе всичките датчици от Д14-ката си пасват идеално на З6 смукателя. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #13 Отговорено 14 Юни, 2010 Е за пасването пасва, ама не се ли получава "ръб", поне така си мислих де. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #14 Отговорено 14 Юни, 2010 (Редактирано) Е за пасването пасва, ама не се ли получава "ръб", поне така си мислих де.Никакъв ръб не се получава,действай! Ако имаш затруднение със жилото за газта,ми пиши едно лично,ще ти кажа едно жокерче като за без пари което върши работа! Редактирано 14 Юни, 2010 от PETE_TONG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #15 Отговорено 15 Юни, 2010 Грешката е моя, останал съм с грешно впечтление, или може би само при икономичния втек трябва напасване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wireless_ghost 0 #16 Отговорено 14 Юли, 2013 аз имам един подобен въпрос - ако сложа на интейк + филтър на сивик 1.4.is (d14A4) има ли разлика в звука? знам, че сигурно звучи смешно, но звука много ме радва, но съм чувал само от други двигатели и се чудех дали ще има осезаема разликаП.П. осезаема разлика е - като натиснеш газта да се чува онзи приятен звук 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM as Fuck 15 #17 Отговорено 14 Юли, 2013 Идин въпрос когато бях тръгнал и аз да повдигам д14а3 и аз бях на път да взимам д16з6 смукател оборудван с дрьосел но от къде ви идват тези коне като смукателните клапани си остават същите на д16з6 са по-големи от д14-ковите ? Хайде интейка с K&N-а (или друг филтър) ясна работа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JayR 77 #18 Отговорено 14 Юли, 2013 Във форума, а и не само, има наистина един куп инфо по тези въпроси.Ако се интересувате сериозно да засилвате този мотор прочетете тук:d14 tuning@ wireless_ghost - да, разлика има, но е добре да се смени и колектора;@ Civic 6 gen - не знам кое е ясното за интейка + филтъра, но те съветвам да погледнеш горния линк. Разликата е в пленума и ранърите; Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miro93 4 #19 Отговорено 14 Юли, 2013 Разлика в звука е доста голяма и мен ми харесва а аз сам KN intake Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wireless_ghost 0 #20 Отговорено 16 Юли, 2013 Във форума, а и не само, има наистина един куп инфо по тези въпроси.Ако се интересувате сериозно да засилвате този мотор прочетете тук:d14 tuning@ wireless_ghost - да, разлика има, но е добре да се смени и колектора;@ Civic 6 gen - не знам кое е ясното за интейка + филтъра, но те съветвам да погледнеш горния линк. Разликата е в пленума и ранърите;благодаря, колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове