Jump to content
weezer

B18c4 с бутала от Type-r

Recommended Posts

здравейте колеги, в момента си пръснах двигателя за смяна на гарнитури и да си оправя главата че взе да пуши доста. След като я отворих останах доста очуден че сигментите са доста добре а цилиндрите почти не са износени на фона на боя който е изяла и това че постоянно е в лютеницата. Поръчах си биелни и основни лагери, гарнитури, гумички на клапаните, саединител и всичко това е Japan. Имам възможност да сложа бутала от b18c type-r който е 205 кончета. До колкото намерих в интернет забелязох че те са доста по леки от моите и са с високо чело като на b16a2. Та въпросът ми е някои знае ли да е превено това до сега понеже аз нямам такава информация и ако е какво се е получило. Благодаря предварително :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кои е тоя таип р 205 коня :) :) и .. за по леки незнам ама ще имаш повече степен на сгъстяване което си е +

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кои е тоя таип р 205 коня :D:) и .. за по леки незнам ама ще имаш повече степен на сгъстяване което си е +

Отговора на въпроса ти е Spec-R, Кире. :DПък относно буталата - за по-леки и аз незнам, ама на стоково б18ц4 със НЕшлайфана глава степента отива към 11.6 със бутала от C5 и трислойна гарнитура, а спек-р'а е малко по-сгъстен, но не знам в коя посока (бутала или глава), тъй че може и да ги подмине. :D Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за сгъстяването знам понеже са с по-високо чело, само че и аз немога да намеря точно колко ще стане. И още едно въпросче се сетих ако я портна главата дали ще има голяма разлика без да сменям инжекторите и ако ще има разлика в по-добро има ли значение колко ще шлайфам :)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не се притесняваи да сложиш тези бутала във Враца едното C4 дето правихме е със бутала PR-3, каквито се слагат на B16 A1-A2, и със 1.1мм. отнета глава, портната степента е над 12 но не знам колко точно по изчисления около 12.4 и колата си върви без никакви проблеми осеща се лек прилив на мощност дължащ се на високата степен най вероятно и от леко презастъпените фази на разпределителните валове които настроихме с раздвижни ролки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не се притесняваи да сложиш тези бутала във Враца едното C4 дето правихме е със бутала PR-3, каквито се слагат на B16 A1-A2, и със 1.1мм. отнета глава, портната степента е над 12 но не знам колко точно по изчисления около 12.4 и колата си върви без никакви проблеми осеща се лек прилив на мощност дължащ се на високата степен най вероятно и от леко презастъпените фази на разпределителните валове които настроихме с раздвижни ролки.

Мнението е редактирано заради нарушена т.1 от Правилата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А има ли значение колко се отнема понеже мисля сам да си го направя на око :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще е за "на око" по-добре си хвърли мотора преди да си го счупил , така поне може да го намери някой маняк и да го направи както трябва ;)Мой, ако смяташ верно така да претупаш нещата по добре не се захващай.Има си формули - смятай, мери и тогава действай! :DУспех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пич на око не става по добре вземай раж пилата и деиствай :D значи ако смениш буталата с ПР3 от Б16А1 без да пипаш нищо степента ти отива на 11.4, вече зависи ти каква степен искаш да постигнеш оххх тези степени ей до сега я мерих в гаража :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не аз не сам казал че е правилния начин просто питам дали става така щом нестава няма да го правя :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес взех глават от ремонт, маистора каза че я е шлайфал 8 стотни което е савсем нормално, райберовано е всъчко, утре чакам да ми пренабият номерата на двигателя и от вторник да започвам да сглобявам, ще направя малко снимки и ще ги кача :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хехе, вземи прати и писмо до райнното ти че ще си пренабиваш номера :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

интерестна тема колега пиши като има развитие по проекта на някой хора ще им е от полза примерно на мен :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес поръчах сигментите и утре кам обяд ще започвам да го затварям, ще направя и малко снимчици ако на някой му е интересно, но аз нямам търпение вече даже си забравих гласчето на хондичката :D до колкото разбрах сега компресята трябва да е някаде кам 11.3-11.4 и се надявам това наистина да даде отражение. Не че се оплаквам от вървежа и но всеки знае че в началото е голяма тръпката а с времето имаш чувството че не ти е достатъчно и искаш още и още. Но проблема ни в България е че се опитваме да направим от нищо-нещо, тука сме сабери чарк, кой взел нещо 2 ръка после го препродал на 2-ри че той на 3-ти. Дай боже да се опаричим и ние че да започнем да правим експерименти и истински хонди ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...