morskija 0 #1 Публикувано 25 Април, 2010 Здравейте колеги, пиша ви от яд.Е наистина ми писна от смени на гарнитура.За 15 000 км я сменям за 4ти път тая гарнитура на главата.Мислех че е от марката но уви не е.Значи изкарвам си по 3-4000 км и в един светъл(за мен тъмен) момент започва да ми прегрява колицата, е не до червеното но и аз не и давам де, оправям положението с вкючване на парното но временно докато напълни някой цилиндър с вода и дотам.Колко от вас са попадали на крив блок или пропаднал цилиндър че вече не знам в какво да се съмнявам.Термостата е нов, вентилатора е ОК, радиатора също(е той по други причини го сменях), помпата също е добре.Вече започнах да си мисля дали да не сменя колата(но не марката разбира се).Ще съм ви благодарен за отговорите но компетентни ако може. А! моторчето е D15B2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReMeR 0 #2 Отговорено 25 Април, 2010 колега като сменяш гарнитурата подсигори се според мен с едно шлаифане след това си тарси гарнитура за хонда но по принцип тия хонди оригиналните им гарнитури са метални тарси нещо такова,но по принцип крива ли ти е главата ще продалжава да духа гарнитурите както моята успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #3 Отговорено 25 Април, 2010 Може и блока да е проблемен,главата шлайфа ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
morskija 0 #4 Отговорено 25 Април, 2010 Ами главата е шлайфана 2 пъти по 0,15 но вече си мисля че май е мръднал блока, защото не можах да го измеря хубаво с линията и луфтомера, а за марката имах предвид на гарнитурата а на колата. Относно металните гарнитури мисля че не са за мен щото аз както я карам ще ми трябва после глава а не гарнитура. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #5 Отговорено 25 Април, 2010 Можеш да стегнеш главата на малко повече килограми ако не си го пробвал вече, явно си голям душманин и колата те мрази вече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aphex 1 #6 Отговорено 25 Април, 2010 Колега остържи една идея и блока... (колко ли си я сгъстил по принуда вече тази Д15-ка)...ако и тогава продължават мъките.... -> има на пазара Б18-ски (стана модерно вече) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lusco 2 #7 Отговорено 25 Април, 2010 Много вероятно е да е мръднал блока. С луфтомер не се надявай да го хванеш. Лошото е, че като го извадиш за шлайф, следва изваждане и от джобовете ако искаш да си го караш още дълго. Ремонтът ще е почти като основен. И зависи от това колко компромиси ще направиш от техническа и финансова гледна точка. Имал съм такъв случай, но беше доста по-тежък - 3 сменени глави а за гарнитурите не знам. Казаното до тук важи в случай, че е стягана както пише в дебелите книги. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
harabijta 1 #8 Отговорено 25 Април, 2010 И аз имах същия проблем.Смяна след смяна и шлаиф след шлаиф.Остъргах и блока с 0.30 щото се оказа че има малко пропаднали цилиндри.сглобих го и след 50000 пак боза.таман щях да го хвърлям и оп една метална гарнитура да я пробвам,не знам марката вече.Стягане с едно кило одгоре не 70 а 80 нютона и воала колата върви от миналия юли до сега без ядове.Не се чуди ами си намери гарнитура а не картон.Металната е 60-70 лева които ти си дал вече два пъти за клингиритовите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове