Jump to content
CombiMan

Въпрос за покупка на сивик аеродек

Recommended Posts

Здравейте!Огледах си една хонда в една автокъща тука в София и май ще я взимам. Не разбирам нищо от хонди, но си търсех комби, а тя е такава. Все пак да ви питам тука за акъл. Начи хондата е 2001-ва 1.4 90 коня, бензин, комби. Искат й 4800. Външно няма забележки, климатикът работи, на запален двигател всички скорости се включват добре. Също забелязах, че като я запалиха от ауспуха не излезе абсолютно никакъв дим - изобщо, даже и пъвроначално при завъртането на стартера не се видя нищо. Това сигурно е добре.Чудя се това 1.4 моторче дали няма да е слабо и като включиш климатика още повече, ама все пак досега карах лагуна 90 коня, която е доста тромава, така че хондата би трябвало да е по-пъргава. От друга страна ще е икономична и мисля да не слагам газ. Не знам дали е V-TEC, обаче. Дано да е, иначе може и да се откажа. Чудя се дали 1.6 харчи повече от 1.4 или са еднакви. Мисълта ми е дали има някаква файда от малкия мотор като икономия, или големия и малкия харчат все еданкво?За какво да гледам, добра ли е цената. От Италия е колата. Забравих на колко километра е, но има няква сервизна книжка - колко е истинска и колко подправена не знам.Ето това е обявата:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=detailsДа я взимам ли? :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега мн странно ама в обявата пише 1.6 а колата е 1.4 и за парите трябва да спазариш минимум 400 лв надолу. Иначе колата хич не е лоша ще върви малко повече от лагуната но ще харчи по малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за 2001 г. даже е на тънкана за тези пари 1.4 аеродек гори 9-10 градско около6-6.5 извънградско ще върви малко повече от лагуната този мотор не е втек а и 1.6 не е втек на тези англичанки като цяло много здрава кола

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да както каза колегата Андрешко обявата сякаш е друга.Иначе аз съм със Аеродек 1.6 115 к.с.Перфектна кола. Здрава, разхода ми е около 9-10 градско. Извънградското е според това как ще я юркаш, но при нормално карана около 6.5 - 7.5 Говори да я закараш в сервиз че да си по-спокоен.Избора на този модел е много добро решение.Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не те бърка по-високия данък взимай 1.6 :) Карал съм 1.4 фастбек-а (англичанка) с климатик ..... доста го няма при високи скорости .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не те бърка по-високия данък взимай 1.6 :) Карал съм 1.4 фастбек-а (англичанка) с климатик ..... доста го няма при високи скорости .

Благодаря на всички за отговорите ви! Ами те продавачите в автокъщата не знаеха ква е колата и ходиха да гледат документите дали е 1.4 или 1.6, та за това са пуснали грешна обява, но истината е, че е 1.4. За високите скорости... еми аз принципно и без това на магистрала рядко вдигам повече от 120 или 130 така че ме устройва идеално. Не че не бих се зарадвал на 1.6, ама доста търсих коли и като че ли не ми се търси повече. Освен това в събота катастрофирах с лагуната и вече спешно ми трябва някаква кола, така че тая ще се взима. За тая цена... не знам дали ще мога да я спазаря, начи на 4800 ми я дават.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като идеш с парите на място няма де да идат :D :D Лично на мен също ми се виждат много тези пари .... тези цени бяха преди 2 години.... ;) Ако не държиш да е "комби" има доста по евтини бройки. А ако и не държиш да е толкова нова има и с по-подходящ двигател : 1.5 90 коня. Там разхода пада още надолу(значително).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капарирах я. Уф, колко съм тъп, забравих да се уверя, че е 90 коня :D Дали не е 75... Има ли такива комбита 75 коня, дали да ходя пак до автокъщата да развалям сделката

Като идеш с парите на място няма де да идат :D;) Лично на мен също ми се виждат много тези пари .... тези цени бяха преди 2 години.... :D Ако не държиш да е "комби" има доста по евтини бройки. А ако и не държиш да е толкова нова има и с по-подходящ двигател : 1.5 90 коня. Там разхода пада още надолу(значително).

Редактирано от dpower

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата между 75 и 90коня е само една гарнитура - има много писано във форума за най-евтините 15коня тунинг.... Честито и със здраве да си я караш количката! Много добре изглежда!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата между 75 и 90коня е само една гарнитура - има много писано във форума за най-евтините 15коня тунинг.... Честито и със здраве да си я караш количката! Много добре изглежда!

Слагаш по-тънка гарнитура и печелиш повече компресия, това ли е тунинга? Оф, никак не ми се рови по двигателя, дано е 90 коня. Нали знаете, българска ръчица като пипне... Звъня им по телефона да ми продиктуват ВИН номера да го проверя в интернет, но нещо не ми вдигат. Редактирано от dpower

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компресията е друга бира... Гарнитурата, просто, ограничава максималния приток, на въздух и по този начин не позволява, на двг да развие 90кс, а само 75. Даже е по-добре да е 75кс, понеже никога няма да е ползван "пълният" потенциал, на двигателя. А относно процедурата, не се притеснявай и най-големият ламер, ще се справи с нея, успешно.

Редактирано от LAMER

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компресията е друга бира... Даже е по-добре да е 75кс, понеже никога няма да е ползван "пълният" потенциал, на двигателя. А относно процедурата, не се притеснявай и най-големият ламер, ще се справи с нея, успешно.

Проверих, 90 коня е :D ! Работата е ясна, утре съм в КАТ. Мерси на всички за мненията. Утре ще драсна ако не забравя да се похваля.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А кажете сега това моторче с какво масло - полу синтетика или пълна, какъв визкозитет. Освен това акумулаторът е пътник, колко мощен ще ми трябва, предполагам не много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10W40 полу-синтетика акумулатора е "специален". Доста по-тесен е от другите и там голям няма как да влезе. Трябва да го търсиш по размери ама как точно се водят не знам. Има доста колеги дето са сменяли нека да кажат :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Води се JIS стандарт и го има при почти всички производители на акумулатори...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде взех я! Регистрирах в КАТ, направих застраховки и т.н. Записах си час при сервиза там, дето ми казаха, че правят предимно хонди, абе като се отбива в улицата за Дружба от Цариградско шосе, но вие си го знаете по-добре от мен.*) ми застраховките са около 530 лв. заедно с възможност за излизане в европа и каско*) за маркиране ощо 60. Първоначално не искаха да ми признаят че имам имобилайзер и се опитаха да ме накарат да си сложа аларма, но с малко повече разправии и повторно ходене на място ми записаха имобилайзера. Иначе не важало каското при кражба. Служителите в маркировъчния център под моста срещу КАТ са изключително груби.*) в кат още около 64 лв + некви малки таксички 10 лв. тук, 2 лв. там, 1 лв. за химикалка, ако не си носиш и т.н.*) за платформата, с която ми я закараха до КАТ - 30 лв.Друго не се сещам, тва е за сега. Мисля, че няма какво повече да пиша по тая тема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

За акомулатора най-лесния вариан е да спреш пред магазина,да извадиш от вътре роба и да му кажеш"такъв акомулатор имаш ли?".И си готов :):tooth::tooth: п.п.Не се притеснявай че е 44 аh грам не е слаб :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...