Jump to content
LSSAH

Honda Prelude 2.2 Vtec 4ws - де го тоз дзвер?

Recommended Posts

Здравейте. Малко се позагубих, ама имах доста други ангажименти. Имам един въпрос - може ли да се намери Honda Prelude 2.2 VTEC с нормален (демек ляв) волан и горе-долу какви пари върви??? Доколкото разбрах модификацията на европейския пазар е H22A2 (говорим за 4WS) следователно трябва да я има с ляв волан. Но много ли струва тази кола, дали не е по-изгодно да се присади само двигателя към купе с 2.0i??? Защото малко ме обезкуражиха някои теми, в които се споменава, че имало само 2 H22 в София. Толкова па да е рядка???? Питам, за да знам дали ще трябва да търся връзки да я вкарват от чужбина или може и да има някоя по автокъщите. Предпочитам я готова с този двигател, че не ми се занимава да ангажирам кадърни хора (щото сам няма да мога да си сменя енджина) да ми сменят двигатели, трансмисии и бла-бла. Ще се радвам, ако ме ориентирате какъв е начина да си взема Прелюд 4та с този двигател, благодаря ви ;) И горе-долу като разход на гориво и техническа поддръжка колко по-скъпо идва от 2.0i??

Редактирано от LSSAH

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) има друга такава тема за прелюдите,да не се повтаряме ,прочети нея.там мисля че един колега предлагаше такъв прелюд от софия.прочетия и ще разбереш кой е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не можеш да присадиш мотор на 2.0 и да имаш Н22 с 4ВС,защото 4ВС се слага само на 2.2 и 2.3.Вариянта ти е да вземеш готов екземпляр,или да търсиш читава Н23-ка с 4ВС и да суапнеш мотор 2.2.Сам предцени кое е по-добрият вариянт за теб :)Като разход на гориво и поддръжка 2.2 не е по-скъп от 2.0,или 2.3.

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Редки са, защото до скоро бяха акцизни и акциза беше колкото половината кола, а и като прибавиш по високата първоначална цена на колите с този мотор (по висока заради по хубавия мотор и повечето екстри, като 4WS) е нормално да са кът!Разгледай в autoscout24 и mobile.de

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не ти трябва 4WS

Тук бих си позволил да поспоря. :(Имал съм и прелюд с ф20а4 и Х23 с 4вс и определено сравнението не е в полза на модела без системата. Особено за градско каране. На магистрала не се усеща чак толкова разликата, въпреки, че наистина изнасянето за изпреварване става малко по-лесно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно ти е казал ZaRRicK - внос от вън е варианта защото вече няма акциз. Ще падне доста търсене а и цената им не е ниска. Успех с продажбата@Magnum: Обоснови се, моля :) ПП: Някой ден... ще имам 4ws на моя 2.0 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за града разбира се, че помага - паркира се на невероятни места, с доста по-малко усилияна магистрала с над 120 също помага при изнасянето, и колата се усеща по-стабилна на високи скоростипри по-сериозно натискане по завойчетата, 4WS позволява малко по-високи скорости в завойОБАЧЕ, усещането на колата в завой, с 4WS, е ужасно - никаква увереност, сама си решава и си прави някои неща, а и веднъж изгубено сцепление - и си пътник. т.е. усещането на колата при каране до лимита на сцеплението, го няма. единственият ти шанс е да и се довериш, че ще има достатъчно сцеплениеаз предпочитам да карам на лимита на сцеплението, и да знам, че дори и да го прехвърля, ще мога лесно да се върна обратно (без да ме изяде)а прелюда и без това си е стабилен на магистралата, и е достатъчно къс да се паркира лесно в градски условия (колко градско ще се кара)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами... аз го карам ежедневно в градски условия. Така съм избрал. Наистина не е много дълъг, но и определено без 4вс не е особено маневрен.Никак не е лесен за паркиране без тази система, а за обратния завой да не говорим. На Универсиада без 4вс може да влезеш в двора на външно министерство, ако не внимаваш и не заходиш по-широко. :lol:Имам студени споки на релетата и понякога не включва системата, та честичко мога да правя директно сравнение.За сметка на това пък паркирането със сиsтемата е детска играчка. Влизам напред там където някои се намъкват с 2 маневри назад. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз градско ще я ползвам само ако ходя някъде на гости или с приятели демек макс 1-2 пъти седмично. На дълго ще я ръчкам повече, че нали уча в Благоевград и 1-2 пъти седмично и дотам ще се ходи. Пък и обичам да пътувам - лятото до морето, до Гърция, зимата на планина - горе-долу ще ми е кола за свободното време - да мога да й се кефя и да ме кара далеч от скучното ежедневие. Няма да я ползвам да ходя на работа с нея (поне не всеки ден) нито пък имам желание да вися по задръстванията. Не че няма да я карам в града, но няма да е толкова интензивно, че да ме притеснява сериозно паркирането или разхода на гориво в града. Иначе искам да е с максимално екстри - затова искам 4WS :angry: А като че ли ще е 2.3, че по-лесно се намират, пък разбрах, че може да се слага глава на Н22, тъй че на братчеда ще му се отвори работа по-нататъка :D Надявам около 4000-4500 да се намира читав Н23 4WS???? :dry: Благодаря за мненията и съветите. Ако имате още за споделяне, давайте :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тези пари колега, чак читав ще ти е трудно да си намериш. По-добре дай някой лев отгоре и вземи на някой колега ако изкочи, където ще може да си сигурен в автомобила. Аз имам Н23-ка със ремонт на двигателя, в момента се подготвя за премахване на ръжди и после цялостно боядисване. За мен това е читав Прелюд, а моя ако тръгна да го продавам със сигурност няма да го дам за тези пари. А Н23-ка не читава, там може да те заболи главата, както се случи при мен. :dry:П.С. Аз също на мнението на Magnum и не смятам, че тази система при не магистрално шофиране и каране на предела, което шофиране Прелюда го предоставя да се прави с кеф, една такава система ама хич не ти е в полза. А дали ще направя една маневра или две- мен не ме бърка. За зимата не искам и да си мисля с тази система какъв ужас е ако ти занесе колата. :angry:

Редактирано от mEtaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че нещо ама виж тук:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=47464иначе и тази хваща окото, но като гледам какво се продава за 5900 просто няма шанс.а и от мен да знаеш-5-та генерация прелюд е много по-функционална кола от 4-та,без да е за сметка на усещането и кефа докато я караш.а дори е и по-нова.http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=38721

Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоест с една дума да разбирам, че 4WS е само гъзарийка и може да ми навлече повече грижи отколкото, ако я няма, така ли????? А и като че ли оскъпява излишно колата и евентуалният й ремонт????? 5-цата не ме кефи на външен вид и е още по тромава, а и джоба ми не е чак толкова дебел :o:angry: Аз евентуално ще разчитам на братчеда да намери читав Н23 (дори да не е 4WS) и да го постегне, че е доста навътре в нещата (сам си прави Тойотата за ралитата) и затова не се притеснявам толкова, че мога да попадна на нечитава бройка, но все пак ако изпадне нещо тук, ще го огледаме като дойде време :dry: Иначе мислех да я взема на лизинг (за 12 или 24 месеца) от някоя автокъща, ако попаднем на индивид в добро състояние. Ако не - ще мислим откъде да вадим пачката :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоест с една дума да разбирам, че 4WS е само гъзарийка и може да ми навлече повече грижи отколкото, ако я няма, така ли????? А и като че ли оскъпява излишно колата и евентуалният й ремонт????? 5-цата не ме кефи на външен вид и е още по тромава, а и джоба ми не е чак толкова дебел :o:angry: Аз евентуално ще разчитам на братчеда да намери читав Н23 (дори да не е 4WS) и да го постегне, че е доста навътре в нещата (сам си прави Тойотата за ралитата) и затова не се притеснявам толкова, че мога да попадна на нечитава бройка, но все пак ако изпадне нещо тук, ще го огледаме като дойде време :dry: Иначе мислех да я взема на лизинг (за 12 или 24 месеца) от някоя автокъща, ако попаднем на индивид в добро състояние. Ако не - ще мислим откъде да вадим пачката :D

Пич,ти да нямаш температура?Има 5-та генерация за 5900 с всички екстри и типтроник,а обесняваш как е по-бавна :o Кое точно й е по-бавното и колко?Гъзарийката ти казаха че ако не сработи караш нормална кола с 2 завиващи колела.Като ти е скъп ремонта няма да я ремонтираш и толкова.Ти искаш да дадеш 5000лв за по-дърта 4г. с еБентуални проблеми понеже имаш познат дето си прави рали кола и може да му се качиш на врата.Но дори и да ти я прави без пари,частите не са евтини особено ако искаш да я правиш един път.Цената ще надхвърли доста тази на 5-тата генерация,ще караш по-стар модел,на повече км,с нормални скорости,в който отзад няма да можеш да возиш никой освен Чарли Чаплин,а видимостта назад ще ти е като в подводница.Колената ще си удряш в таблото всеки път като сядаш,а като избие ръжда на някой от задните калници ще трябва и с това да се бориш.Вземи един аспирин и отиди да видиш една 5-та генерация на живо с Н22 как изглежда и какво е усещането в нея.п.п.Забравих да кажа,че 4-тата генерация всъщност ще е Н23 :D Плановете ти за Н22 глава само не са толкова прости колкото мислиш,да не говорим че главата си е скъпа.Но дерзай де,мисля че ти дадохме достатъчно съвети до тук.Занапред дърпаш една за ушите и караш. Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видимостта назад наистина е като в подводница :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) Май съм прекалил с NFS-то. Аз затова се регнах тука - да ми се избият от главата всички заблуди, с които съм израснал. Не отричам, че 5цата е по-готина, но тези 5900 лв. ги виждам тук за пръв път. - в мобилето под 6500-7000лв за 5ца не видях, камо ли 2.2 автоматик - все ръчни Ф20-ки. На какво се дължат тези високи цени там??? Те ме подведоха, че нямам шанс за 5ца. Иначе теглото на 5цата, ако не се лъжа е по-височко малко, а автоматика не го ща хич. Тъй че ръчна Н22, 5ца, ако има около 6000-6500лв. и е читава няма да го мисля, прав си Prelude, за предимствата на по-новата кола, но пак казвам - досега съм гледал цени за нея все над 7000лв. А за братчеда - той сам си иска да ми помага - аз само ще се възползвам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наи-хубавата кола е тази която човек иска да кара без други условности.оставете го да си земе квото иска .аАз като купувах моята всички семкаджии в махлата ме съветваха-недей и според тях трябваше да съм наврян в някое БМВ или п0-доброто Вектра с газов тунинг.И капка не съжалявам за избора си дори напротив-карам това което искам да карам.Относно 4вс-а -ако си вземеш Прелюд без такъв ще съжаляваш по-късно-едва ли тази кола я купуваш да я караш с вратите напред по завоите ,Наи-добре си земи такава с 4вс и после го махни ако искаш (кратка справка показва 4е има повече теми "как да слойа 4авс" отколкото "как се маха 4вс")отколкото без и после да присаждаш такъв (моделите с 4вс не са по-скъпи от тези без).Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) Май съм прекалил с NFS-то. Аз затова се регнах тука - да ми се избият от главата всички заблуди, с които съм израснал. Не отричам, че 5цата е по-готина, но тези 5900 лв. ги виждам тук за пръв път. - в мобилето под 6500-7000лв за 5ца не видях, камо ли 2.2 автоматик - все ръчни Ф20-ки. На какво се дължат тези високи цени там??? Те ме подведоха, че нямам шанс за 5ца. Иначе теглото на 5цата, ако не се лъжа е по-височко малко, а автоматика не го ща хич. Тъй че ръчна Н22, 5ца, ако има около 6000-6500лв. и е читава няма да го мисля, прав си Prelude, за предимствата на по-новата кола, но пак казвам - досега съм гледал цени за нея все над 7000лв. А за братчеда - той сам си иска да ми помага - аз само ще се възползвам :)

Върни се на първата страница и виж линковете дето съм ти пуснал от обявите в НАШИЯ ФОРУМ,а не в Мобилето.За какво ги пиша тия мнения ако не ги четеш?Нали уж акъл искаш?Ти типтроник знаеш ли какво е,че му викаш автоматик? Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти типтроник знаеш ли какво е,че му викаш автоматик?

автоматик с възможност за ръчна смяна на скороститес хидроконвертор и планетарни скорости и всичките други гадостиаз не бих го отказал, но определено с него е малко по-бавен и гори малко повече

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти типтроник знаеш ли какво е,че му викаш автоматик?

автоматик с възможност за ръчна смяна на скороститес хидроконвертор и планетарни скорости и всичките други гадостиаз не бих го отказал, но определено с него е малко по-бавен и гори малко повече
за малко по-бавен може да се поспори,защото сигурно в литературата е измерено времето за превключване на ръчните скорости и тези на типтроника.но печелиш 2 в 1 с тази кутия.като ти е кеф си караш на D и не те бърка.като искаш си караш на ръчен режим-чудесна комбинация.а какво въобще сме седнали да си говорим кое колко е бавно,като повечето от нас сигурно имат 50кг боклуци в багажниците,дето си влачим с нас без нужда.още повече , че никой по улиците няма да седне да му мери терминалната скорост на следващия светофар дали е с 1 км/ч по-висока или не. Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за малко по-бавен може да се поспори,защото сигурно в литературата е измерено времето за превключване на ръчните скорости и тези на типтроника.но печелиш 2 в 1 с тази кутия.като ти е кеф си караш на D и не те бърка.като искаш си караш на ръчен режим-чудесна комбинация.а какво въобще сме седнали да си говорим кое колко е бавно,като повечето от нас сигурно имат 50кг боклуци в багажниците,дето си влачим с нас без нужда.още повече , че никой по улиците няма да седне да му мери терминалната скорост на следващия светофар дали е с 1 км/ч по-висока или не.

Знам бе адаш, аз за това съм голям фен на автоматиците и следваща ми кола сигурно ще е автомат - мина ми времето да ръчкамТоз прелюд дори бих го взел за мен, ама пуста рексомания ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да кажа аз за "тролейчето" / разбирайте прелюд с типтроник/ определено влошените му динамични качества не се дължат на бавната смяна на предавките, а на безумно дългите предавки - само 4-тири са, иначе смятам че е невероятна екстра, най-добрата след климатика, превключва плавно и интелигентно, когато трябва, ама както каза колегата Пуста рексомания, и аз се разболях, брей :) :) :) / ама жената как се радва на прелюда, не е истина!/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4ВС-а е страхотна екстра,не се заблуждавай!Читав екземпляр Н23-ка под 5-6000лв. надали ще намериш с 4ВС.Взимай каквото ти харесва и то с максимално повече екстри :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ама, като спре да работи съм имал допир до двама човека, които казват, че при висока скорост задницата играе на моменти.

Редактирано от mEtaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адаш, има известна истина в това, но пък ремонта става за 15 минути минути в къщи и ти решава проблема за десетина години напред. :DПревел съм статия със снимки как точно става. Най-много време в процедурата по ремонт отнема развиването на болтчетата :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,статията е повече от страхотна и изчерпателна.Още веднъж огромно БЛАГОДАРЯ,за това че ми помогна да се справя сам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го знам къде е но се надявам да го открия защото смятам да го взимам :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хехехе Коев , можеше да кажеш кой все пак те упъти за това 4WS ;) , не че държа чак толкова . Между другото моето 4WS не спира да работи , явно спойките ти трябва да се направят наново.Моето мнение , е че може и без 4WS . Колата не става по-НЕстабилна , но е по-малко маневрена. Едни добри пружини , правят чудеса в тази сфера.Смяната от Х23 на Х22 , не е трудна , но ти трябват точните хора и части ( които не се намират лесно ). Лично мое мнение , е че 5ген е много по-грозна от 4ген , но това е само мое мнение.За разхода в гориво , не мога да кажа , но не виждам защо на Х22 да е по-висок от Х23(10л/100км градско) , при нормални обороти.Един съвет от мен - гледай търговете в Ebay. Понякога там излизат много примамливи предложения.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хехехе Коев , можеше да кажеш кой все пак те упъти за това 4WS , не че държа чак толкова .

Цитат от темата с превода:

Тъй като преди време аз получих помощ от колега, реших, че е добре традицията да продължи и ще се опитам да помогна като преведа оригиналното обяснение.

Така че не си приписвам заслуги. Още повече от теб знам, че не влизаш тук. :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е . Не влизах , но скоро ми се наложи да вляза(исках да пусна обява за малко части , но нямам права) и видях темата. Радвам се , че е помогнало на още хора.Ако ми остане време ще погледна дали има и темата " Как да оправим A/C на прелюд 4ген. " , също много полезна информация.Поздрави !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Какво му е на А/С-то ти?Да не би да работи когато си иска и да се самоизключва?

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, в момента просто няма фреон. Преди имах проблем с него ( ту светваше , ту не светваше лампичката ).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...