Lusco 2 #1 Публикувано 20 Април, 2010 Привет колеги. Отскоро съм собственик на Honda CRV, 1999г. 2,0i, 128к.с., автоматик. Имам въпрос относно централното. Командващ модул има само в шофьорската врата и с ключа заключвам всички врати, но се отключва само нея, а от бутона всичко се отключва и заключва нормално. Има ли вероятност това да е опция - шофьора с ключа заключва всички врати и отваря само неговата с цел сигурност. Благодаря предварително на отзовалите се. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bate_em4o 55 #2 Отговорено 20 Април, 2010 Да си кажа право - изобщо не съм пробвал с ключа какво става. Се с алармата...Утре ще пробвам и ще пиша. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lusco 2 #3 Отговорено 20 Април, 2010 Ако имаше аларма и аз сигурно нямаше да знам за случая. А и каквото и да е правилното, това не пречи да се монтира новата аларма, ма нали съм си любопитен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #4 Отговорено 20 Април, 2010 Ами възможно е, но не мога да съм сигурен. Това, което ме кара да мисля, че може да е нарочно това неотключване на останалите врати е, че баща ми кара Ситроен C4 Grand Picasso, и има функция, която се настройва при желание от компютъра, при отключване с дистанционното да се отваря само шофьорската, а чак при повторно натискане на копчето да се отварят другите. Но аз не знам CR-V-тата да имат такива компютри, но може да е някъде механично. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #5 Отговорено 21 Април, 2010 Щом закл. всички врати а откл. само шоофьорската, вариантите са два:1. Пробвай така, отключваш шоф. врата два пъти. Ако не се откл. останалите на втория път, минаваш на план Б.2. Разглобяваш бравата и проверяваш за зацапан контакт или скъсан кабел на патронника.Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bate_em4o 55 #6 Отговорено 21 Април, 2010 Тая сутрин пробвах какво става като се отключи с ключа.Ами...отключват се всички врати,включително и багажника. От бутона на вратата - също.Пробвах и при щракната защита за деца на задните врати,ама пак се отключват от вънка.На моята е монтирана аларма и може пича нещо да е правил подобрения. !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lusco 2 #7 Отговорено 21 Април, 2010 Привет! Още преди да пусна тази тема разглобих шоф. врата и извадих командния модул. Разглобих го и на първо четене контактните пластини и пистите са си в ред. От бутона вътре всичко си е ОК. Утре ще огледам как патрона командва модула и вечерта ще пиша пак. Благодаря за оказаното внимание. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #8 Отговорено 22 Април, 2010 При мен е като при бате емчо. За статистиката де! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lusco 2 #9 Отговорено 22 Април, 2010 Патрона на вратата, чрез лост задейства команкния модул. В него влизат 5 кабела - 2 са за ел.двигателче което се командва от ел. платка за централното, монтирана в ъгъла на вратата под огледалото , а останалите 3 са за механичното командване от ключалката и от палчето - отключена-заключена. Модула, кабелите, пистите, ел. управление и механика са си наред. Най-вероятно това е настройка от електрониката на колата с цел сигурност за водача и автомобиле, ама на този етап няма да я качвам на диагностика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bate_em4o 55 #10 Отговорено 24 Април, 2010 Патрона на вратата, чрез лост задейства команкния модул. В него влизат 5 кабела - 2 са за ел.двигателче което се командва от ел. платка за централното, монтирана в ъгъла на вратата под огледалото , а останалите 3 са за механичното командване от ключалката и от палчето - отключена-заключена. Модула, кабелите, пистите, ел. управление и механика са си наред. Най-вероятно това е настройка от електрониката на колата с цел сигурност за водача и автомобиле, ама на този етап няма да я качвам на диагностика. Голям мерак и имаш на тая кола!Браво! Аз съм на принципа,че нещо като работи-не го ремонтирам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #11 Отговорено 24 Април, 2010 Абсолютно си прав. Ако работи не пипай.Но мисля, че при Lusco нещо не работи.Това със сигурността съм го виждал. При някои от колите с дистанционно трябва да натиснеш два пъти зада откл.всички врати.При някои от колите без дистанционно завърташ ключа два пъти.Мисля, че в случая е, както при мен и бате Емчо, т.е. с едно завъртане откл. всичко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lusco 2 #12 Отговорено 24 Април, 2010 Е да де. И аз не пипам когато нещо работи, но в случая не е ясно работи или не. Проверката е свързана с монтаж на елементи от работещо централно - в случая кутийката с електрониката и командния модул. Ама нямам на разположение приятел с CRV и затова оставям нещата така както са на този етап. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #13 Отговорено 24 Април, 2010 Значи си разбрал, как работи, остава само да разбереш защо не работи. Аз съм решил в най-скоро време да си монтирам дистанционно, писна ми да откл/закл с ключа. Сигурно ще е нещо елементарно - един соленоид с дист.командване, понеже все още не съм отварял кората и не знам дали имам моторче на шофьорската врата или само на останалите три врати. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lusco 2 #14 Отговорено 24 Април, 2010 Разбрах как работи, какви са елементите на системата и устройството им. Ако не забравя утре ще снимам. По мое мнение най-удачния вариант е сигнала за централното да се вземе от бутона на шоф. врата - не съм монтирал кората за да не се налага пак да я махат при монтажа на алармата. Със снимките ще напиша и ред на демонтаж и монтаж. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lusco 2 #15 Отговорено 30 Април, 2010 Преди 2 дни монтирахме алармата. Оказа се че фабрично този модел има вградено отключване/заключване с дистанционно в платката за централното, която е монтирана в шоф. врата. На този етап вече съм на отключване с дистанционно и остана да отремонтирам или да сменя машинката на пр. дясна врата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #16 Отговорено 1 Май, 2010 Честито за дистанционното! След като така добре си разучил проблема( т.е.за теб вече не е проблем) с дистанционното, бих искал да ме осветлиш и мен, как да направя същото като теб. Но ако искаш на лични или Skype, за да не занимаваме всички с това.Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове