cvakito 0 #1 Публикувано 19 Април, 2010 навсякаде съм гледал но никаде неможах да видя какво точно е това VTI някои ако знае да сподели Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тодор 18 #2 Отговорено 19 Април, 2010 Погледни пак в Уики Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #3 Отговорено 19 Април, 2010 Variable Timing Injection Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Draznitel 37 #4 Отговорено 19 Април, 2010 Variable Timing Injection Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NesTea 96 #5 Отговорено 19 Април, 2010 ето ти нагледно как работи VTi-ката , или по-точно vtec технологията а тази на Тойота VVTi нещо не мога да я вдяна я разяснете Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #6 Отговорено 19 Април, 2010 (Редактирано) Колега, първият клип няма нищо общо с VTI !http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=45445 !!! Редактирано 19 Април, 2010 от kalmara Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NesTea 96 #7 Отговорено 19 Април, 2010 да, моя грешка, sry Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #8 Отговорено 19 Април, 2010 (Редактирано) Variable Timing Injectionа всъщност си в заблуда,защото абревиатурата е от следното: VTEC - Variable Valve Timing and Lift Electronic Control System да не говорим,че системата не променя момента на впръскване на горивото,така че injection няма никакво място там. Редактирано 19 Април, 2010 от prelude Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #9 Отговорено 19 Април, 2010 А защо не си го кажем на Български, та току виж всичко се изясни: VTEC - Variable Valve Timing and Lift Electronic Control System = Променлива фаза на газоразпределението. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #10 Отговорено 19 Април, 2010 (Редактирано) А защо не си го кажем на Български, та току виж всичко се изясни: VTEC - Variable Valve Timing and Lift Electronic Control System = Променлива фаза на газоразпределението.Много ниско им сваляш летватаКато са фенове,нека поне това научат правилно макар и на английски Иначе да си късат шортите на дъртите хонди по населените места знаят много добре Редактирано 19 Април, 2010 от prelude Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #11 Отговорено 19 Април, 2010 ...Иначе да си късат шортите на дъртите хонди по населените места знаят много добре Иво, с теб споделяме едни и същи виждания!Това, което съм им споделил само по себе си знаеш, че нищо не значи... нека разберат поне на какъв принцип "работи" и защо аджеба това е гордостта на Хонда Мотор Ко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #12 Отговорено 20 Април, 2010 и така и не разбрах какво е "VTI" VTEC znam kvo ama "VTI" posledno e nivo na oborudvane ili Variable Timing InjectionVti са сивиците с В16А двигатели,т.е. с VTEC.Приеми го като ниво на оборудване ако искаш,но спри да повтаряш тази тъпотия с вариращото впръскване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #13 Отговорено 20 Април, 2010 (Редактирано) Variable Timing Injectionа всъщност си в заблуда,защото абревиатурата е от следното: VTEC - Variable Valve Timing and Lift Electronic Control System да не говорим,че системата не променя момента на впръскване на горивото,така че injection няма никакво място там. Prelude много се кефя, когато някой изказва "компетентно" мнение без всъщност да е сигурен дали е прав. Говоря конкретно за думите ти че съм в заблуда. В интерес на истината Variable (или Valve) Timing Injection е един от възможните варианти и не е задължитено да има връзка между Variable Timing и Injection в абревиатурата тъй като и двете ги има в колата. ВТИ всеки може да си го интерпретира както си иска. Ето ти възможна интерпретация, идваща от други две за които е сигурно че са верни: VVTi = Variable Valve Timing - Intelligent iVTEC = intelligent Valve Timing Electronic Control VTi = Variable Timing - Intelligent А и след като абревиатурата на ЦРХ или Сивик с б16а1 е 1.6i VT помисли си пак дали е толкова невероятно да е Injection Ето ви и още малко абревиатури които циркулират из нета. Колко са верни е друг въпрос: SI - Sport Induction. SiR - Sport Induction Racing ESi - Electronic Sport Induction Редактирано 20 Април, 2010 от Wyvern Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #14 Отговорено 20 Април, 2010 (Редактирано) Колега,а превеждаш ли си тези неща за да видиш колко безсмислени има от тях?Иначе съм сигурен че всеки болен мозък може да измисли много варианти просто с първите букви от съкращенията,но не е там въпроса.Отделно че интерпретациите са забранени ако говорим конкретно за нещо вече съществуващо.Хонда са решили от какво е дошло VTEC и ние се съобразяваме с тях.В САЩ сивиците ги водят на нива на оборудване-EX,DX,CX и т.н.Според теб значат ли нещо или просто си ги водят във възходящ ред според оборудването?Vti е просто поредното такова означение,което подсказва с кой двигател и какво оборудване е излезнала кошницата от завода.А какво циркулира из нета не ме вълнува,имам си глава на раменете да мисля с нея.Ако някой идиот напише някоя глупост някъде в нета или в тетрадката си от 3-ти клас и аз го видя,трябва ли да го приемам за достоверно? Редактирано 20 Април, 2010 от prelude Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #15 Отговорено 20 Април, 2010 Добре дай да не спорим и двамата знаем че абревиатурите са нива на оборудване и сами по себе си нищо не значат. Така че спора е безсмислен. Аз се хванах за това, че ти претендираш да си прав като казваш че VTI идва от ВТЕК но не го знаеш със 100% сигурност. Просто предполагаш както и аз. Знаеш много добре че европейските ESI и VEI също са с променливи фази на газоразпределение или те не са втек щото са с по един вал, че единия дори е икономичен.За безсмислените неща ми е пределно ясно. Не си спомням да съм казал някъде, че съм ги взел от Хонда. Просто са възможни варианти, които някой някъде е съчинил без да мисли много много. И още нещо VTI значи купе с Б16А само в Европа. В Япония е Д15Б и е едновалов. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasakoto.Yakata 5 #16 Отговорено 20 Април, 2010 http://forums.hondabg.com/index.php?showto...st&p=192174 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
activity 8 #17 Отговорено 20 Април, 2010 (Редактирано) SI is Sport Induction. SiR is Sport Induction Racing ESi is Electronic Sport Inductionа пък VTI значи Vertical Testicular Impotence Редактирано 20 Април, 2010 от activity Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тодор 18 #18 Отговорено 22 Април, 2010 а пък VTI значи Vertical Testicular ImpotenceБраво, колега ;) Искрено ме развесели! Супер! ;) ;) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rebel 4 #19 Отговорено 23 Април, 2010 какво точно е това VTIспоред мен това е диагноза Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BENJI_CRX 8 #20 Отговорено 23 Април, 2010 За безсмислените неща ми е пределно ясно. Не си спомням да съм казал някъде, че съм ги взел от Хонда. Просто са възможни варианти, които някой някъде е съчинил без да мисли много много. И още нещо VTI значи купе с Б16А само в Европа. В Япония е Д15Б и е едновалов.Колега D15b е VXI Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #21 Отговорено 23 Април, 2010 Грешиш колега VXi е модификацията на Дел Сола, на сивика е точно VTiD15B VTECFound in : * 1991-1995 Honda CRX Del Sol VXi EG1 (Japanese Market) * 1991-1995 Honda Civic VTi EG4 (Japanese Market) * 1991-1995 Honda Civic VTi EG8 (Japanese Market) * 1997 Honda Civic Ferio Vi EK3 (Japanese Market) Но ако все пак се съмняваш в Уикито тук във форума имаме колега с такава (мисля че от Кипър беше). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове