TheDevilTwin 17 #1 Публикувано 14 Април, 2010 Пичове, днес докато се рових в галерията, изнамерих ето това:http://forums.hondabg.com/index.php?automo...&album=1265Някой има ли повече инфо за този автомобил?! Мисля, че във Варна се намира този CR-X, поправете ме, ако греша... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #2 Отговорено 14 Април, 2010 Много е бавен Васко, обясни на момчето бре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Васил Влахов 154 #3 Отговорено 14 Април, 2010 Много е бавен Васко, обясни на момчето бре мдааа мой.. истинска е колата и наистина е във Варна кажи какво инфо искаш и ще ти го дам 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wink 18 #4 Отговорено 14 Април, 2010 Ааа знам го този ЦРХ ,ето още една снимка: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #5 Отговорено 14 Април, 2010 (Редактирано) Даааам имаше преди време подробна статия за този автомобил в АУТО БИЛД....а иначе ми е интересно от 0 до 100 как се представя..? Редактирано 14 Април, 2010 от едмундо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TheDevilTwin 17 #6 Отговорено 14 Април, 2010 Ами като за начало мога да кажа - Евала, евала и отново евала за този суап! От години чаках да видя подобно нещо в България. И друго, което ме интересува - с каква цел е правена колата?! Като гледам тия рисунки отстрани и интериора, определено не ми навява мисли за кола, която се кара рядко и единствено по състезания Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Васил Влахов 154 #7 Отговорено 14 Април, 2010 Ами като за начало мога да кажа - Евала, евала и отново евала за този суап! От години чаках да видя подобно нещо в България. И друго, което ме интересува - с каква цел е правена колата?! Като гледам тия рисунки отстрани и интериора, определено не ми навява мисли за кола, която се кара рядко и единствено по състезания Амии ...благодаря ти мой колата е првена с една единствена цел-а тя е да ми доставя удоволствие всекидневно... колата се кара ежедневно и не се пази като експонат ,макар че по едно време имаше вид на такъв,докато "фенове" не я осраха яко и надраха ,но какво да се прави в готина страна живеем 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #8 Отговорено 14 Април, 2010 Пффф, евала и от мен, човеко! Браво, не знаех, че има някой направил такъв swap! Супер си, браво. Дай някакви 0-100, 400м., максимални скорости, как се държи... знам, че не искаш да се хвалиш, но нека чуя моя любим мотор какви ги върши в лекото купе на CRX? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Васил Влахов 154 #9 Отговорено 14 Април, 2010 Пффф, евала и от мен, човеко! Браво, не знаех, че има някой направил такъв swap! Супер си, браво. Дай някакви 0-100, 400м., максимални скорости, как се държи... знам, че не искаш да се хвалиш, но нека чуя моя любим мотор какви ги върши в лекото купе на CRX? не искам да се хваля,но и да искам-не мога с нищо да го направя засега... имам проблеми с електрониката на колата и засега сме я закрепили колкото да се кара иначе се държи невероятно и въпреки състоянието в което се намира загатва на какво е способна обещал съм ,когато я завърша да опиша проекта подробно,но май покрай тая криза няма да е скоро 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TheDevilTwin 17 #10 Отговорено 14 Април, 2010 Пожелавам ти успех и попътен вятър с проекта! Бавно, но славно, както са казали хората Дано крайният резултат е също толкова учудващ, колкото учуден бях аз, когато днес попаднах на тия снимки А интересно ми е CR-X-ът преди с какъв мотор е бил? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #11 Отговорено 14 Април, 2010 (Редактирано) А интересно ми е CR-X-ът преди с какъв мотор е бил?Тамън и аз т'ва ся се пулех ... предният капак мяза на такъв от ВТ, но пък предните фарове и мигачите на калниците подсказват D16 DOHC...според мен е бил д16ка, и са тунинговали само капака за да се побере мотора отдолу. Аз от доста време съм го надушил тоз рекс из форума, но не съм разпитвал щот гледам че колегата бега по тъч линията и прецених че не иска да си говори за колата. п.п. Ся загледах снимките, че бронята не е от най-стоковите, тъй че тва за мигачите отпада...ма другото в изречението си важи! ^^ п.п.2 След по-обстоен обзор установих че бронята изглежда стокова...но доработвана от лайсната надолу? Давайте да го reverse engeneer'ваме тоз рекс! Редактирано 14 Април, 2010 от kalmara Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Васил Влахов 154 #12 Отговорено 14 Април, 2010 А интересно ми е CR-X-ът преди с какъв мотор е бил?Тамън и аз т'ва ся се пулех ... предният капак мяза на такъв от ВТ, но пък предните фарове и мигачите на калниците подсказват D16 DOHC...според мен е бил д16ка, и са тунинговали само капака за да се побере мотора отдолу. Аз от доста време съм го надушил тоз рекс из форума, но не съм разпитвал щот гледам че колегата бега по тъч линията и прецених че не иска да си говори за колата. п.п. Ся загледах снимките, че бронята не е от най-стоковите, тъй че тва за мигачите отпада...ма другото в изречението си важи! ^^ п.п.2 След по-обстоен обзор установих че бронята изглежда стокова...но доработвана от лайсната надолу? Давайте да го reverse engeneer'ваме тоз рекс! рекса беше Д16А9 ...после стана Д16А9 турбо ..иии после това което е сега К20 ..колегата 'кalmara' e доста наблюдателен позна за всичко ... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #13 Отговорено 15 Април, 2010 Има още един такъв рекс в Троян,с К20-ка в коша Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #14 Отговорено 15 Април, 2010 Ебаси, до вчера вярвах, че няма правен ни един такъв суап... а сега станаха два! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ManiaK 390 #15 Отговорено 15 Април, 2010 Ще си позволя да постна няколко снимки от времето когато беше с турбо, надявам се Васко че нямаш нищо против Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TheDevilTwin 17 #16 Отговорено 15 Април, 2010 Има още един такъв рекс в Троян,с К20-ка в коша Никнат като гъби Снимки има ли?! Собственикът членува ли в клуба? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #17 Отговорено 15 Април, 2010 Да не се окаже, че има и сивик 4г с C32A Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martjo 35 #18 Отговорено 15 Април, 2010 Абе колега (Васко) много арна тая машина бе Аз съм я виждал на живо така отдалеч мина покрай мене много е ефектна. Аз имам един куесчън "Като как успя да регистрираш това произведение на изкуството по колата?" Полисмените в КАТ се цупят на два цвята камо ли на Н на брой Иначе ако никой не ме изпревари колега Фаундър като спечеля от ТОТО-то ще набутам в моята 4-ка цвичка К20А Па тогава да ми падне някой мерджан с Би Ксенони на магистралата и да ми мига че му преча да ме изпревари Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crx™ 29 #19 Отговорено 15 Април, 2010 ех че някои ми е барал снимките от профила Васе знаеш ми мнението ,яд ме е че неможах да си го позволя преди време .... имаш уникална кола,и хората от аутобилд се потрудиха да я направят още по-специална Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Васил Влахов 154 #20 Отговорено 15 Април, 2010 Абе колега (Васко) много арна тая машина бе Аз съм я виждал на живо така отдалеч мина покрай мене много е ефектна. Аз имам един куесчън "Като как успя да регистрираш това произведение на изкуството по колата?" Полисмените в КАТ се цупят на два цвята камо ли на Н на брой Иначе ако никой не ме изпревари колега Фаундър като спечеля от ТОТО-то ще набутам в моята 4-ка цвичка К20А Па тогава да ми падне някой мерджан с Би Ксенони на магистралата и да ми мига че му преча да ме изпревари Благодаря ти колега,радвам се,че ти харесва колата ми ...относно регистрацията колата е регистрирана така с рисунките като рекламна кола с нов талон и снимки на колата с разрешително от КАТ и така...иначе знаете, че съм вечен клиент на хората с униформи ако съм без документи ..абе беше филм ама забавен... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TheDevilTwin 17 #21 Отговорено 15 Април, 2010 Сега имаш още една причина да бъдеш спиран от униформените! Така че я карай по-полека Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CONEV 1 #22 Отговорено 15 Април, 2010 кола мечта жена неща,Васе споко всичко ще се нареди само работа да има и мечтата е истина ти си знаеш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #23 Отговорено 15 Април, 2010 Браво за проекта и дано се спънеш в някое К-про , та да я подкараш както трябва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Street-warrioR 287 #24 Отговорено 16 Април, 2010 (Редактирано) Този Рекссс одавна го гледам, и гледам, че в профила на колегата пише К20...... и всеки път се чудех, защо никой не пише за него - състезания, проекти, тва онова?!? Много ми беше странно! Желая ти успех колега, със завършването на проекта! Дано в скоро време да се възхищаваме не само на кода "К20", но и на резултати от него! Поздрави Редактирано 16 Април, 2010 от CIVICwarrior Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Васил Влахов 154 #25 Отговорено 20 Април, 2010 Благодаря на всички младежи за пожеланията резултати ще има ама е въпрос на кинти и засега съм в застой ако знаех само от къде да мина за да се спъна в едно К-про 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondю 41 #26 Отговорено 20 Април, 2010 Благодаря на всички младежи за пожеланията резултати ще има ама е въпрос на кинти и засега съм в застой ако знаех само от къде да мина за да се спъна в едно К-про Примерно ТУК може да се спънеш, ама всяко спъване ще ти струва по над $1500, а в тази криза са си доста пари .Адмирации за колата и дано скоро намериш начин да и извадиш пълния потенциал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове