Jump to content
deqngenov

проблем с дръжките на английски сивик

Recommended Posts

става въпрос за дръжките на вратите на англичанка.Проблема е в това че едната се изважда напално като се отваря вратата а другите се крепят на почти нищо има ли някакав начин да се залепи или да се оправи или решението е нови ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лепят се колега ама трябва да отваряш вратите и да разглобиш това онова !Аз мойта я взех с лепена шофьорска че и отвън една видия и навили за по-сигурно :P ама грозно!Откак я имам се счупиха предна дясна и преди 4 месеца и задна дясна -сега чакам и лявата задна!Чупи се пластмасата на която е резбата на болтовете на които се държи дръжката към вратата -на едната ги лепих с каноколит -на другата с епоксидна смола и не са мръднали!Явно се изпича пластмасата с годините и става трошлива,лепени нелепени опъне ли някой дръжката и вратата е заключена ,дръжката пак е за ремонт тъй че трябва да се внимава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

явно това си е проблемно при този модел :P:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз го имам същия проблем на предна дясна врата сигурно през 2 седмици я разглабях да я лепя пробвах с канаколит ама не става после пробвах с поксипол пак се разлепяше и последно я зачистих хубаво и сложих повече поксипол и до сега вече половин година не е мраднала, ама до кога ще е...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 от дръжките (предна и задна) съм възстановил с епоксидна смола на Бизон и вече половин година карат без грешка. Едната беше с много лошо разтрошено легло на гайката с липсващи парчета, другото легло просто се беше счупило на 2 части.Освен разглабянето, което не е кой знае какъв проблем (повече се притеснявах, че един ден карах с дупки на вратите - всеки може да влезне) трябва да се почистят добре всички счупени повърхости с ацетон (включително гайката), да се слепят със смолата и след това да се направи армирано с капронов конец и смола доизграждане на леглото на гайката. Едно денонощие стяга на стайна темп. и готово. При мен дръжки втора ръка не бяха вариант, защото са в цвета на купето.Не мога да си изровя темата сега, пробвайте с търсачката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето темата на колегата Slade линкИначе тези дръжки са прословути с това колко са кекави.Ако вземаш на старо, трябва да огледаш дръжката много внимателно, защото точно леглата на болтовете често са напукани и оттам идва проблемът.На мен едната задна ми е само за фасон. Ако я напъна и излиза цялата, ама засега съм я оставил така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

99,99% съ сигурен, че дръжките са същите, като на Ровър 400 след '95-а. Разликата е, че на Ровъра не са боядисани. Аз моите ги оправих с "каруцарски" болтове и гайки, както е описано в линка. Изпилваш счупеното легло, така че като сложиш гайката дръжката да легне хубаво към вратата, слагаш болт и гайка и става вечно.п.п. На някои Ровъри са същите, само дето дръжката е никелирана а пластмасата е боядисана с цвета на купето

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да само дето частите втора ръка за Ровър 400 са по-скъпи от за Сивик англичанка или в най-добрия случай са еднакви. Тия Ровъри дето се продават за 1/2 от цената на Хондите явно после излизат златни.Ето една модифицирана преписка от e-mail със запитване към известна Ровърска морга/магазин:Клиент: Здравейте интересувам се от цената на едикваси пластмасова част от купето...Търговец: 80лв Клиент: Извинете, може би не уточних, че не искам нова част, а втора ръкаТърговец: Това е цената за втора ръка, новата струва 200лвЗа справка от морга за Хонда въпросната част ми излезна повече от 3 пъти по-евтино...П.С. Според мен правилното решение в случая е добре извършен ремонт на дръжката, а не втора ръка точно поради опасността "новата" дръжка да се счупи много скоро след монтажа. Варианта с коларски болт е вечен, но от естетическа гледна точка си струва да се пробва първо със смолата.

Редактирано от Slade

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес залепих и моите две задни дръжки обилно с поксипол! изглежда ми доста обнадеждаващо това , което се получи, но ще видим! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...