jorko82 19 #41 Отговорено 7 Април, 2010 (Редактирано) Аргументи моля!Защо фокуса е най-добра? Защо алмерата е не съвсем японска?за фокуса:най красив е от изброените, много добро управление, независимо задно окачване, интериора е готин също, модерен дизайн - поваче от 10 години производство а още изглежда като актуален модел! за алмерата:доколкото знам се правят съвместно с французите, а там качеството знаете на какво ниво е...но не съм много сигурен за това, може и да греша Това е вярно.И аз преди да взема Хондата се бях засилил за едно фокусче ,но като поразгледах форума на форд се отказах.аргументи:1.6 гори маслоДвигателя е не ремонтируем! Може да смените гарнитура на главата, гумички на клапани, клапани, пружини и други такива. Но ако искате да отворите картера - изненада, няма гарнитура! Да не говорим за бутала, лагери и така проблемните "след 4000 оборота" сегменти. Да кажем, че си направите сегменти (?!?), за да ги монтирате трябва да свалите буталата. Тук вече работата наистина загрубява! Няма моменти на натягане на основните лагерите, и още по-лошо -> Не може да свалите лагерите, защото те са в един цял корпус "скара". Свалите ли "скарата" - хвърляте двигателя. Тя е алуминиева, както и целият двигател и веднъж затегната в завода не може да са се сваля иначе се покривява и става неупотребима както и целият двигател (според сервизната литература на Форд). Редактирано 7 Април, 2010 от jorko82 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tazzz 13 #42 Отговорено 7 Април, 2010 (Редактирано) За съжаление японките в този клас и тези години не стават, защото имат друг ценови диапазаон (качеството си има цена, хе-хе). От Focus-а и Astra-та нямам добри впечатления, първата не върви (не че за приятелката ти ще е проблем), втората е мега дървена, нестабилна и тясна.Аз съм твърдо за Audi А3, ако ще е по-широка кола, иначе ако размера не е проблем, по-добре VW Polo 2002/3 и натам отколкото Golf 2000-на година Ibiza е нещо средно м/у двете и не е никак лош вариант, най-малкото за 4000-5000 лв ще е бъкана с екстри. Другото готино е Alfa 147 но незнам до колко са здрави, пък и харчат доста. Редактирано 7 Април, 2010 от tazzz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #43 Отговорено 7 Април, 2010 Аудито за тези пари с 4 врати няма от тези години, а и си мисля че поддръжката на ауди е повече от на останалите. Полото е добър вариант. Колегата имаше такова доста прилично е. Ибизата си е Поло - няма смисал. А след негативните мнения за Астрата и Фокуса, май найстина ще се избира между Сивик, Голф и Алмера(ако се намери за тези пари). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gergi 14 #44 Отговорено 17 Април, 2010 Грабвай нафтовия голф или ауди А3,ако искаш по нисък данък си вземи 90 к.с тди.Голфа е много комфортен за този клас автомобил,седалките не измарят дори и след продължително пътуване.Като нови коли, голфа е бил по скъп от аудито,също така е и по просторен, иначе техниката им е идентична.За Фокуса съм чувал,че не е като едно-времешните кенефи на форд,бил много надежден. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #45 Отговорено 19 Април, 2010 Здравейте отново! Търсенето продължава и на дневен ред е точката "КОМФОРТ"!Някои може ли да даде преки впечетления от комфорта (включва се мекост/твърдост на возенето, шум в купето и пр.) на:Голф 4 (било с 3 или 5 врати) VS. Сивик 6ген 1.4 или 1.5 хеч с 3 врати Голф 4 (било с 3 или 5 врати) VS. Сивик 6ген 1.4 или 1.5 англичанкаНисан Алмера н16 VS. двете каросерии на СивикаАлмера VS. Голфа Също и съпоставка на комфорта на Астра (полицейските) спрямо горе изброените.Аз имам по-обстойни наблюдения само върху Сивик 6ген хеч с 3 врати, но моита е ВТи и не знам дали не е с по-твърдо окачване от тези с 1.4 и 1.5.Моля помагайте, отново! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cvakito 0 #46 Отговорено 19 Април, 2010 ако бях ас без да мисля голф 4 задалжително да не е 1.4 1.6 хем варви добре и в някои случеи гори по малко от 1.4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CaMR0N 7 #47 Отговорено 20 Април, 2010 Моят фаворит е Голф 4, но в НИКАКЪВ случай бензин... 1,9 тди 90 к.с. това е двигателя, супер икономичен и изобщо не е муден Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #48 Отговорено 20 Април, 2010 Тъй като гледам ще дойдете и вие на нашата. Обяснението: и аз се бях разтърсил за кола на приятелката ми, то не бяха голфове, поло-та, астри, корси и т.н Накрая избора взе да клони между мазда 323 и сивик 6-та. През цялото време не съм казал и една дума за хонда, нито положителна, още по-малко пък отрицателна, бях абсолютно пасивна страна, само я карах по автокъщите да гледа. Резултата е сивик 1.4i, черен, с клима.П.С. Или моето окачване не е наред, или не е оригиналното, или 1.4 вози много по-меко от 1.5. Също така корите на задните калници при 1.4 са покрити с шумоизоллираща вата, но това може да е дело на предишния собственик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове