едмундо 34 #1 Публикувано 27 Март, 2010 Ситуацията е следната-акорд ф18а3 на газ с изгоряла бензинова помпа,карам само на газ.Вървеж и разход нормални, чека не свети докато не спра на място....тогава след десетина секунди чека светва и оборотите се вдигат на около1800, интересното е че в движение като я изключа от скорост оборотите пак са височки но гаднага жълта лампа не свети....та питането ми е дали набива грешка от изгорялата помпа или проблема е друг...EACV ,дросел ,тва онова,благодаря!п.п-газовата е обикновена с емулатори на сондата и на инжекцията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nch 1 #2 Отговорено 27 Март, 2010 Погледни си някое от малките маркучи за вакуум около очертаната на снимката зона, обикновено ако е изваден маркуча, вдига обороти и светва чек-а. Маркучи се късат или се изваждат ако ти е гърмяла на скоро газовата. Това което ти казвам е само като вариант де. Успех! Ето и примерна снимка: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #3 Отговорено 27 Март, 2010 Първо тях огледах... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #4 Отговорено 27 Март, 2010 Колега,ако пробваш да прочетеш грешката след като светне чека ще е по лесно.Така само гадаем и те вкарваме в излишни размисли. п.п.А като я запалиш на загрял двигател играят ли ти оборотите около 500-1000об за няколко секунди? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #5 Отговорено 27 Март, 2010 Въобще не играят директно се забичват на 1700-1800 и след секунди чека светва интересното е че ако тръгна веднага и 200 км. да я карам в движение проблеми никакви,спра ли на някой сфетофар и хоп... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #6 Отговорено 28 Март, 2010 Развитие-паля си сутринта карам си яваж яваж бавничко,колата си загрява нормално ,оборотите спят дооо първото по сериозно ускорение до към 4500 оборота и веднага щрак светна чека и оборотите пак в киреча Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #7 Отговорено 28 Март, 2010 (Редактирано) Провери коя е грешката която набива.П.П:Не знам при акорда как е при сивика даваш на късо една букса и броиш миганията на" Чека". Възможно е да е по същият начин ,но да не те подвеждам. Редактирано 28 Март, 2010 от AMD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #8 Отговорено 28 Март, 2010 къде на акорда се намира диодчето което индикира грешките ако изобщо има такова... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #9 Отговорено 28 Март, 2010 Под жабката(зад нея) има един кабел с една буксичка накрая.Синя е на цвят, поне при акорд купето.Окъсяваш и броиш къси дълги и т.н.(някой колега да ти даде темата с подоброно опсание, аз не можах да намеря)...аз не успях да се справя с броенето.Пробвай ти.Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #10 Отговорено 28 Март, 2010 Благодаря...абе Иванов от къде ги вадиш тия фройдиски, депресиращи цитати ... :) много хард бре :) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #11 Отговорено 28 Март, 2010 успях да преброя 7 мигания с еднакъв интензитет и след тях още едно последващо мигане тоест 7 бързи и едно бавно...айде помагайте Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #12 Отговорено 28 Март, 2010 трябва да е било малко наопаки, провери пак,ако е едно дълго и 7 къси, после пауза и пак същото значи кодът е 17 - датчик за скоростта, намира се от забутаната страна на скоростната кутия.Ако обаче си сигурен че първо са били 7-те къси, после пауза, после 1 дълго, после пауза и пак 7 пъси то тогава говорим за 2 кода, 7 и 107- датчика на дроселовата клапа и 10-температура на постъпващия въздух (намира се на всмук. колектор)бих те посъветвал да нулираш грашките и да пробваш пак, като гледаш внимателно какво се случва с ЧЕК-а от момента на подаване на контакт... едно клипче дори с телефон би ни помогнало. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #13 Отговорено 28 Март, 2010 (Редактирано) Даам бате Емо май си прав-едно дълто и 7 къси...ко да прая сега с тоя датчик, абе с две думи как да реша проблема...и друго по какъв начин тоя датчис влияе върху оборотите на празен ход...абе омотах се малко... Редактирано 28 Март, 2010 от едмундо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #14 Отговорено 28 Март, 2010 Колега,провери за влошена или липсваща маса на тпс-а (датчика на др.клапа)и на иат(темп.на постъпващия въздух) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #15 Отговорено 28 Март, 2010 A случайно някой да има снимка на местоположението на теа датчици ...макар че май излиза 17 код-датчика за скоростта...а и как се нулират грешките Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #16 Отговорено 28 Март, 2010 Вади се бушона #35 който е 7,5А за около 10секунди(намира се в кутията отпред в двигателния отсег) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #17 Отговорено 28 Март, 2010 нулирай и провери пак преди да си почнал да поправяш.... ако искаш даже на запален двигател изключи разни работи... примерно ИАЦВ-то. Много скоро след изключването ЕЦУ-то ще запомни код 14.Така като знаеш какъв е кода ще се ориентираш ЕЦУ-то как го показва и няма да се чудиш как да ги броиш.... ако дръпнеш сондата, ще покаже 41 заради потгряването....температурниа датчик на въздуха е код 10. абе дърпай датчици и после гледай какво мига и привикни към мигането и паузите на кодове. После закачаш всичко, нулираш и започваш истинския експеримент за да разбереш 17 ли е или 7 + 10.Чак като си сигурен, мисли какво да правиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #18 Отговорено 28 Март, 2010 (Редактирано) Благодаря, определено е 17 ще се търси решение....само ме мъчи въпроса тоя датчик на скоростите кво общо има с оборотите на празен ход Редактирано 28 Март, 2010 от едмундо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #19 Отговорено 29 Март, 2010 общото е, че на място и в движение, еку-то управлява двигателя различно и гони различен празен ход. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #20 Отговорено 29 Март, 2010 Благодаря....проблема върви към решение! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #21 Отговорено 29 Март, 2010 Направо се филмирах...грешката определено е 17...но изкарвам я сутрин и си я карам полека ...е цял ден я въртях проблеми никакви,до момента в който не я сръгам, след това позната картинка чека свети обороти високи,гася я и тръгвам веднага и решавам да пробвам следното -просто изключвам от скорост , оборотите пак са високи но чека не свети.Извод - свети само когато спра и магарията започва след като я изръгам...та питането ми е дали наистина впредвид описаните симптоми тоя скоростен датчик е виновника, случайно на някой да му се намира снимка и ако го заменя с нов това автоматически дали ще реши проблема,благодаря!п.п-не ми се ходи по майстори а то и няма такива в наше село та ми се ще да се справя сам! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #22 Отговорено 30 Март, 2010 http://autorepair.about.com/library/a/1i/bl845i.htm Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #23 Отговорено 31 Март, 2010 Мъката продължава...разгледах линка и там откривам speed sensor , демек той отговаря само и единствено за правилната работа на километража.... или се бъркам,тоест смятам че 1net има впредвид съвсем друг датчик на скоростната кутия който съответно се намира на по-ебано място...или отново греша???и пак търся логика ,защо всичко започва след като я изреша....но три пъти проверявам и грешката е 17....??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #24 Отговорено 1 Април, 2010 Не би трябвало да има други датчици по кутията, поне на скоростите на Сивиците са само за скоростта и за светлината за заден ход. Предполагам километражът ти работи без колебания, тогава защо дава грешка? Да не би кабелите или куплунга да правят проблеми? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #25 Отговорено 1 Април, 2010 (Редактирано) току що я поразтрих...е както и да я карам в движение чека не свети дори и на сводна......но в мига в който спра на място светва....това не е ли показател за решаване на проблема тоест тоя датчик баш тогава ли се намесва или просто не е той......помагайте че градското е ад...а иначе колата си върви и гори нормално километража работи.... Редактирано 1 Април, 2010 от едмундо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #26 Отговорено 1 Април, 2010 Сменяй скапания датчик ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #27 Отговорено 1 Април, 2010 схемата Колега,виж това дано ти върши работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #28 Отговорено 1 Април, 2010 (Редактирано) Сменяй скапания датчик ! Айде още един тъп въпрос ... ако тоя датчик е прецакан ще имам ли километраж...датчика е същия като от линка но надолу отива в един сноп от кабели а нагоре отива в едното нещо затворено с някаква скоба не виждам как да го сменя без да срежа жиците...тоест и от двете страни висне на кабел и се затваря мъжко-женско никъде не видях винтове като на схемата която си дал... Редактирано 1 Април, 2010 от едмундо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #29 Отговорено 1 Април, 2010 (Редактирано) В техн. документация не пише нищо за км. показател. Редактирано 1 Април, 2010 от sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #30 Отговорено 1 Април, 2010 Утре ще снимам ....няма нищо общо с картинката...при мен са просто 2 куплунга... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #31 Отговорено 2 Април, 2010 (Редактирано) http://kkaramarinov.snimka.bg/automobiles/...488139.18053952 ей го на...ай казвайте как да го сменям... Редактирано 2 Април, 2010 от едмундо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #32 Отговорено 2 Април, 2010 Където е палеца на ръката - поглеждаш вертикално надолу и виждаш VSS..., поставен на скоростите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #33 Отговорено 2 Април, 2010 Благодаря..баш там гледах но не го видях....и що така тая емотиконка...никой не се е родил научен... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове