Jump to content

Recommended Posts

Ситуацията е следната-акорд ф18а3 на газ с изгоряла бензинова помпа,карам само на газ.Вървеж и разход нормални, чека не свети докато не спра на място....тогава след десетина секунди чека светва и оборотите се вдигат на около1800, интересното е че в движение като я изключа от скорост оборотите пак са височки но гаднага жълта лампа не свети....та питането ми е дали набива грешка от изгорялата помпа или проблема е друг...EACV ,дросел ,тва онова,благодаря!п.п-газовата е обикновена с емулатори на сондата и на инжекцията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни си някое от малките маркучи за вакуум около очертаната на снимката зона, обикновено ако е изваден маркуча, вдига обороти и светва чек-а. Маркучи се късат или се изваждат ако ти е гърмяла на скоро газовата. Това което ти казвам е само като вариант де. Успех!

Ето и примерна снимка: Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,ако пробваш да прочетеш грешката след като светне чека ще е по лесно.Така само гадаем и те вкарваме в излишни размисли. :cool: п.п.А като я запалиш на загрял двигател играят ли ти оборотите около 500-1000об за няколко секунди?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въобще не играят директно се забичват на 1700-1800 и след секунди чека светва интересното е че ако тръгна веднага и 200 км. да я карам в движение проблеми никакви,спра ли на някой сфетофар и хоп...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Развитие-паля си сутринта карам си яваж яваж бавничко,колата си загрява нормално ,оборотите спят дооо първото по сериозно ускорение до към 4500 оборота и веднага щрак светна чека и оборотите пак в киреча :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Провери коя е грешката която набива.П.П:Не знам при акорда как е :) при сивика даваш на късо една букса и броиш миганията на" Чека". Възможно е да е по същият начин ,но да не те подвеждам.

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

къде на акорда се намира диодчето което индикира грешките ако изобщо има такова...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под жабката(зад нея) има един кабел с една буксичка накрая.Синя е на цвят, поне при акорд купето.Окъсяваш и броиш къси дълги и т.н.(някой колега да ти даде темата с подоброно опсание, аз не можах да намеря)...аз не успях да се справя с броенето.Пробвай ти.Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря...абе Иванов от къде ги вадиш тия фройдиски, депресиращи цитати ... :) :) много хард бре :) :) :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

успях да преброя 7 мигания с еднакъв интензитет и след тях още едно последващо мигане тоест 7 бързи и едно бавно...айде помагайте

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трябва да е било малко наопаки, провери пак,ако е едно дълго и 7 къси, после пауза и пак същото значи кодът е 17 - датчик за скоростта, намира се от забутаната страна на скоростната кутия.Ако обаче си сигурен че първо са били 7-те къси, после пауза, после 1 дълго, после пауза и пак 7 пъси то тогава говорим за 2 кода, 7 и 107- датчика на дроселовата клапа и 10-температура на постъпващия въздух (намира се на всмук. колектор)бих те посъветвал да нулираш грашките и да пробваш пак, като гледаш внимателно какво се случва с ЧЕК-а от момента на подаване на контакт... едно клипче дори с телефон би ни помогнало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Даам бате Емо май си прав-едно дълто и 7 къси...ко да прая сега с тоя датчик, абе с две думи как да реша проблема...и друго по какъв начин тоя датчис влияе върху оборотите на празен ход...абе омотах се малко...

Редактирано от едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,провери за влошена или липсваща маса на тпс-а (датчика на др.клапа)и на иат(темп.на постъпващия въздух)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A случайно някой да има снимка на местоположението на теа датчици ...макар че май излиза 17 код-датчика за скоростта...а и как се нулират грешките :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вади се бушона #35 който е 7,5А за около 10секунди(намира се в кутията отпред в двигателния отсег)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нулирай и провери пак преди да си почнал да поправяш.... ако искаш даже на запален двигател изключи разни работи... примерно ИАЦВ-то. Много скоро след изключването ЕЦУ-то ще запомни код 14.Така като знаеш какъв е кода ще се ориентираш ЕЦУ-то как го показва и няма да се чудиш как да ги броиш.... ако дръпнеш сондата, ще покаже 41 заради потгряването....температурниа датчик на въздуха е код 10. абе дърпай датчици и после гледай какво мига и привикни към мигането и паузите на кодове. После закачаш всичко, нулираш и започваш истинския експеримент за да разбереш 17 ли е или 7 + 10.Чак като си сигурен, мисли какво да правиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря, определено е 17 ще се търси решение....само ме мъчи въпроса тоя датчик на скоростите кво общо има с оборотите на празен ход :rolleyes:

Редактирано от едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

общото е, че на място и в движение, еку-то управлява двигателя различно и гони различен празен ход.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо се филмирах...грешката определено е 17...но изкарвам я сутрин и си я карам полека ...е цял ден я въртях проблеми никакви,до момента в който не я сръгам, след това позната картинка чека свети обороти високи,гася я и тръгвам веднага и решавам да пробвам следното -просто изключвам от скорост , оборотите пак са високи но чека не свети.Извод - свети само когато спра и магарията започва след като я изръгам...та питането ми е дали наистина впредвид описаните симптоми тоя скоростен датчик е виновника, случайно на някой да му се намира снимка и ако го заменя с нов това автоматически дали ще реши проблема,благодаря!п.п-не ми се ходи по майстори а то и няма такива в наше село та ми се ще да се справя сам!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мъката продължава...разгледах линка и там откривам speed sensor , демек той отговаря само и единствено за правилната работа на километража.... или се бъркам,тоест смятам че 1net има впредвид съвсем друг датчик на скоростната кутия който съответно се намира на по-ебано място...или отново греша???и пак търся логика ,защо всичко започва след като я изреша....но три пъти проверявам и грешката е 17....???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не би трябвало да има други датчици по кутията, поне на скоростите на Сивиците са само за скоростта и за светлината за заден ход. Предполагам километражът ти работи без колебания, тогава защо дава грешка? Да не би кабелите или куплунга да правят проблеми?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

току що я поразтрих...е както и да я карам в движение чека не свети дори и на сводна......но в мига в който спра на място светва....това не е ли показател за решаване на проблема тоест тоя датчик баш тогава ли се намесва или просто не е той......помагайте че градското е ад...а иначе колата си върви и гори нормално :) километража работи....

Редактирано от едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяй скапания датчик ! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяй скапания датчик ! :)

Айде още един тъп въпрос ... :) ако тоя датчик е прецакан ще имам ли километраж...датчика е същия като от линка но надолу отива в един сноп от кабели а нагоре отива в едното нещо затворено с някаква скоба :P не виждам как да го сменя без да срежа жиците...тоест и от двете страни висне на кабел и се затваря мъжко-женско никъде не видях винтове като на схемата която си дал... :) Редактирано от едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В техн. документация не пише нищо за км. показател.

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Редактирано от sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще снимам ....няма нищо общо с картинката...при мен са просто 2 куплунга...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Където е палеца на ръката - поглеждаш вертикално надолу и виждаш VSS..., поставен на скоростите. :D

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря..баш там гледах но не го видях....и що така тая емотиконка...никой не се е родил научен... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...