Jump to content
Dimteam

Виене при 60км/ч.

Recommended Posts

Здравейте Колеги! От около седмица се появи едно интересно виене което се чува когато достигна 60км/ч. и се усилва при по-голяма скорост. Тествах да не е съединител или скорости като натискам педала или изключа от скорост. На място форсирам колата също го няма. Което ме навежда на мисълта че е нещо в окачването. Ама незнам къде да гледам. Дайте идеи! Има и друго нещо при спиране се чува едно стържене което в началото като тръгна от паркинга е по-осезаемо после почти изчезва но се чува много слабо. Мислех че от влагата дисковете хващат ражда обаче сега се затопли а стърженето си го има пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А заслушвал ли си се от къде се чува това виене ? Може да е някой лагер по главините, веднъж карах една 5та генерация хеч от една автокъща, ама тва нейното не беше виене - то беше направо стържене. Както казваш ти - на място работи на часовник, и като се развъртат колелата отзад в дясно се чуваше едно мноооого яко стържене, чак радиото не се чуваше. ;)А за стърженето не мога да кажа нищо, освен да те попитам колко време седи колата на паркинга между пробезите? Защото не само във влажно време ръждясват дискове - ако ще и пек да е, като не я караш повече от седмица дисковете си ръждясват и след първите 2 кръгчета хърка малко докато ги поизглади и после всичко замлъква. Поне моята беше така, че кажи-речи целия снежен период си седя на паркинга, изкарвах я само в промеждутъците на хубаво време. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За виенето мисля че идва от пред от ляво ама не съм сигурен. И аз си мисля за лагер на главината понеже я купих с лети джанти които не са оригинални на хонда и слагах втулки че имаше разлика в диаметъра на централния отвор. Чувал съм че с неоригинални лети джанти бързо се скапвали лагерите на главините. А за стърженето мисля че не е от ръжда защото колата се кара всеки ден по 50-60км градско. Да не са накладките ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и от мен. Имам сивик 5 ген хеч, когато го взех имах подобен проблем, когато карах с повече от 70 и се чуваше едно виене и аз си помислих че е от лагерите. Отидох при маистор и след като му разказах какъв ми е проблема и тои ми се засмя, след което каза че на хонда да вият лагети е 1 на 100000 и ми показа лесен начин да проверя. Вдигасх си колата на крик и гумата която е във въздуха започваш да я клатисх на ляво и на дясно. Ако при това клатене има луфт и чатка при някоя от гумите това значи че лагерче е заминало. При мен проблема се оказа от гумите и по точно почрти всички хонди износват неправилно гумите и те след определено време почват да вият.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен имаше идентичен случай след като смених предни накладки. Както може да се досетиш бяха много "оригинални "кашияма"" и стържеше, хрупаше и всичко гадно, за което се сещаш. Провери си спирачните апарати и евентуално лагера на главината след като е имало луфт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти една идея относно виенето :)цък

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пробваи лагер на някое колело да видиш как е .. дигни на крик и лекичко завъртаи сяко колело

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Варианта да е от гумите го изключвам понеже са купени ноември миналата година. Почивните дни ще я дигна на крика да видя от къде вие. Ама за стърженето нищо не казах те?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... и по точно почрти всички хонди износват неправилно гумите и те след определено време почват да вият.

Интересни работи пишеш, а от къде ги знаеш ???Дай още информация по въпроса ! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подобна беше историята и при мен докато не смених накладките и всичко спря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колега при теб също ли виеше в движение или имаше само стърженето при спиране ? Че аз вече започвам да мисля че и двете неща идват от спирачките и по-точно май предните апарати задържат защото от вчера забелязах как по джантите има нещо като тъмно сив прах .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По кои джанти няма тъмно сив прах ? :dry: Не се коси, всички имат. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колега при теб също ли виеше в движение или имаше само стърженето при спиране ? Че аз вече започвам да мисля че и двете неща идват от спирачките и по-точно май предните апарати задържат защото от вчера забелязах как по джантите има нещо като тъмно сив прах .

И виеше и свиреше но до стържене чак не съм стигал, усетих ги на време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ясно ми е че няма джанти без мръсутия обаче това е малко по-различно. Тъмно сиво и някак си личи че все едно от вътрешната част е излезнало. А по задните няма нищо само отпред. Може и да си внушавам ама все си мисля че ако накладките са някви гадни може да са почнали да се ронят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колега при теб също ли виеше в движение или имаше само стърженето при спиране ? Че аз вече започвам да мисля че и двете неща идват от спирачките и по-точно май предните апарати задържат защото от вчера забелязах как по джантите има нещо като тъмно сив прах .

Лошото е ако нема прах...като при мен,представи си кви боклуци са ми накладките,не спират,свирят,тресат,,,,бягайте от твърди накладки!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...