пламен1 0 #1 Публикувано 16 Март, 2010 Близо година и половина имах следния проблем:тръгвам от място и стрелктата на скоростомера не мърда... след едно две почуквания почваше да работи . Днес обаче след почукването да съм карал с 60-70 тои тръгна превъртя целия километраж и се върна малко под нулата и оттам вече нищо .Доколкото знам жило на 5 генерация няма та незнам кое да сменям датчика или самото табло със скоростомера Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jokera 10 #2 Отговорено 17 Март, 2010 Нарушена т.1 от Правилата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
пламен1 0 #3 Отговорено 17 Март, 2010 Нарушена т.1 от Правилата.Колега за една буква "ч" изказа мнение , а аз имам мисля друг много по-важен проблем които ме вълнува.Прегледай ми всички постове да видиш че нямам проблеми с правописа!Ми тя темата вече се осра достатъчно като гледам и едва ли някой ще каже нещо належащия ми проблем.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #4 Отговорено 17 Март, 2010 Пишеш, че се влияе от почуквания... Значи вариант откъм датчик или куплунг на ск. кутия отпада.. Вероятно се късае за някаква лоша връзка вътре в таблото. Не е изключено и прекъсване във намотката на VU системката... Таблото сваля ли го за оглед? Сваля се лесно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
пламен1 0 #5 Отговорено 17 Март, 2010 Мерси колега ще го сваля и ще пиша отново Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jokera 10 #6 Отговорено 17 Март, 2010 Извинявам се за по-горе ама имам проблеми с компа, а по темата виж за кухи спойки по платката на километража. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TLnVtec 7 #7 Отговорено 17 Март, 2010 Колега как да видиме за кухите спойки и аз имам проблем с километража ;( Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #8 Отговорено 17 Март, 2010 Така странно кръстените "кухи" спойки са познати на света като "студени" спойки. Не се намират лесно, или се предполага кои може да са и се презапояват, или направо се презапоява всичко, ако на човека не му се мери, но дори и с мерене няма гаранция, че ще се хванат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #9 Отговорено 17 Март, 2010 (Редактирано) В много случай студената спойка просто не се различава визуално от здравата. При съмнения за такава (или както я наричате "куха") добре е да се презапоят всичите... п.п. колегата Milev ме изпревари Редактирано 17 Март, 2010 от pamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stmar 0 #10 Отговорено 17 Март, 2010 Близо година и половина имах следния проблем:тръгвам от място и стрелктата на скоростомера не мърда... след едно две почуквания почваше да работи . Днес обаче след почукването да съм карал с 60-70 тои тръгна превъртя целия километраж и се върна малко под нулата и оттам вече нищо .Доколкото знам жило на 5 генерация няма та незнам кое да сменям датчика или самото табло със скоростомера Имах същия проблем със скоростомера на 7-ма генерация 1.7 Ctdi. Но държа да кажа --АБСОЛЮТНО същиия. Колата беше на 3 години и се бях стегнал много.Бяха ме наплашили - не пипай нищо то всичко е много сложно.... и тем подобни щуротии- даже взеха да ми разправят как сигурно километража е бърникан за да ми продадат колата. Пълни тъпотии. Предложиха ми да ми донесат от Англия , но в мили и т.н. То не бяха лоши спойки,то не беше стъпкови мотори и прочее. Много ме дразнеше и след 2 месеца търпение и понеже никой майстор и сервиз не искаше да пипа а само ме плашеха, си плюх на ръцете , извиках неволята извадих пласмасовата кора която притиска таблото, свалих плексигласовия капак и внимателно издърпах стрелката ,казвам ти-съвсем леко ,защото може да ти остане в ръката. Това също не е проблем но трябва да я поставиш при включен контакт за да съвпадне с нулевата позиция. Сглобяваш по обратния ред. Просто стрелката ти е докосвала леко циферблата.ИЗПИТАНО И РАБОТИ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #11 Отговорено 17 Март, 2010 Колега, и това е възможно, но тук говорим за стандартно монтирани и сходни уреди в модели на "V" генерация Кой знае от конструктивна гледна точка каква е сходността при таблата при различните генерации Колегата като си свали таблото с уредите предполагам ще напише нещо.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stmar 0 #12 Отговорено 18 Март, 2010 Колега, не се заблуждавайте от външния вид на уредите за сходността им. Разбира се не мога да бъда сигурен, но щом няма жило бъдете сигурни , че принципно са същите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondaraa 10 #13 Отговорено 19 Март, 2010 (Редактирано) И при мен го има тоя проблем и от многобройните почуквания сега ми отчита с 10км. по малко ако карам с 60 ми пише 50км.5-та генерация сивик . Редактирано 19 Март, 2010 от hondaraa Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
пламен1 0 #14 Отговорено 19 Март, 2010 Днес разглобих таблото , върнах стрелката обратно където и е мястото, на самата и ос напръсках с ВД40, презапоих споиките на платката и резултата е че скоростомера отчита обаче отново с почукване/този път доста по леко от преди / ще пиша по нататък ако проблема е механичен би трябвало контактния спреи да проникне там където трябва след малко време и да смаже всичко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове