beofor 0 #1 Публикувано 15 Март, 2010 Имам лек теч на радиатора(сцепване с дължина около 3-4 см) в горната част (на пластмасата) на CR-V-то. Губи течност в поносими граници, няма отражение на температурата на двигателя, поне според показанията на таблото. Бих бил доста доволен и благодарен ако някои ми сподели информация дали, къде и до колко ще е удачно да пробвам да я залепя. Благодаря Ви предварително.p.s. или да купя на старо едно радиаторче...? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Svetli Cekov 2 #2 Отговорено 16 Март, 2010 Колега аз имах точно същия проблем с радиатора на моето ЦР-В. От температурата и стареенето на материала се беше получила пукнатина около 4-5 см. срещу тръбата на горния маркуч, от която леко течеше. Пробвах с всякакви моментни и двукомпонентни лепила за пластмаса, но след няколко дена се отлюспваха. Най-накрая успях с т.н. "маджун-заварка" има такова на synfix, но моето го взех от Бриколаж на щанда с авто аксесоари, пише си лепило за поправка на радиатори (това са тези лепила който приличат на пластилин - едно жълто и едно синьо). Та процедурата е сваляш радятора, ще ти е по лесно, обезмасляваш много добре, награпваш мястото с по едра шкурка. Вземаш равни части от "пластилина" и започваш да ги размачкваш около 20 мин. Трябва от жълтото и синйото да се получи зелен материал (ползвай ръкавици, че аз едвам се очистих). После размачкваш лепилото - пластилина в/у пукнатината, а може и на по голема лощ. Оставяш 12 -20 часа да стане на камък и после по желание запилваш с шкурка, ръсиш с черен матов спрей и си чисто нов. Преди три месеца направих моя и не е мръднал. Дано си ме разбрал за лепилото, сега не се сещам точната марка, но по описанието ще го намериш . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnie 3 #3 Отговорено 19 Март, 2010 Колега защо не се поразровиш за един втора употреба. Зарито е с обяви на разглобени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ANDRESHKO 29 #4 Отговорено 21 Март, 2010 По добре си поръчай от и бей алуминиев идва на 175лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivo Koynov 12 #5 Отговорено 28 Март, 2010 Явно това им е слабото място на радиаторите на CR-V-тата - пластмасовата част. И моя преди около месец протече на същото място, по същия начин. Категорично не ви съветвам да се занимавате с лепене или купуване на 2-ра употреба. Пластмасата се цепи поради стареене на материала и нямате никаква гаранция, че като го залепите на едно място след няколко месеца няма да протече на друго За втора употреба - не искам изобщо да коментирам, ама всеки си зне и си преценя. Аз си купих нов от туk - AVA Cooling Systems (италиянски) на цена около 230.00 лв. Който има възможност да чака - да поръчва от E-Bay. Моя радиатор вече течеше, а колата е в движение всеки ден - така, че сомтаймс вин, ама сомтаймс - люн Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #6 Отговорено 26 Декември, 2011 Колега аз имах точно същия проблем с радиатора на моето ЦР-В. От температурата и стареенето на материала се беше получила пукнатина около 4-5 см. срещу тръбата на горния маркуч, от която леко течеше. Пробвах с всякакви моментни и двукомпонентни лепила за пластмаса, но след няколко дена се отлюспваха. Най-накрая успях с т.н. "маджун-заварка" има такова на synfix, но моето го взех от Бриколаж на щанда с авто аксесоари, пише си лепило за поправка на радиатори (това са тези лепила който приличат на пластилин - едно жълто и едно синьо). Та процедурата е сваляш радятора, ще ти е по лесно, обезмасляваш много добре, награпваш мястото с по едра шкурка. Вземаш равни части от "пластилина" и започваш да ги размачкваш около 20 мин. Трябва от жълтото и синйото да се получи зелен материал (ползвай ръкавици, че аз едвам се очистих). После размачкваш лепилото - пластилина в/у пукнатината, а може и на по голема лощ. Оставяш 12 -20 часа да стане на камък и после по желание запилваш с шкурка, ръсиш с черен матов спрей и си чисто нов. Преди три месеца направих моя и не е мръднал. Дано си ме разбрал за лепилото, сега не се сещам точната марка, но по описанието ще го намериш .Здравейте колеги, честита Коледа! И моят радиатор сгъна по същия начин, явно се очертава слабо място, та въпросът ми е повече към колегата- Държи ли още лепилото? Ако да къде може да се намери или някакъв аналог, защото в бургаския Бриколаж го няма? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #7 Отговорено 26 Декември, 2011 (Редактирано) Не се занимавай със стари радиатори само това ще те посъветвам.Има доста фирми които предлагат такива на доста прилични цени.Старият нямаш гаранция дали не е такъл т.е видимо от донора може да не тече но като е под налягане системата и си избива ако имало теч някаде.Отделно те ги свалят и ги държат без течност вътре и още повече няма как да прецениш дали е добре или не е.Смяна на "рамката" на радиатора т.е това гумено ли е , чугунено ли е незнам какъв е материала струва 100тина лева ако питата е здрава.Нов радиатор е около 200 ( неоригинален ) но защо ти е оригинален на 4на цена...?Пробвай да го залепиш както ти е казал колегата по-горе ако не стане си купи нов да си спокоен а не да сменяш радиатори през седмица.Най-малкото - точиш , сваляш , лепиш - тече и пак така.На 3тия път си в магазина Поздрави Редактирано 26 Декември, 2011 от Mkilla 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #8 Отговорено 27 Декември, 2011 Не се занимавай със стари радиатори само това ще те посъветвам.Има доста фирми които предлагат такива на доста прилични цени.Старият нямаш гаранция дали не е такъл т.е видимо от донора може да не тече но като е под налягане системата и си избива ако имало теч някаде.Отделно те ги свалят и ги държат без течност вътре и още повече няма как да прецениш дали е добре или не е.Смяна на "рамката" на радиатора т.е това гумено ли е , чугунено ли е незнам какъв е материала струва 100тина лева ако питата е здрава.Нов радиатор е около 200 ( неоригинален ) но защо ти е оригинален на 4на цена...?Пробвай да го залепиш както ти е казал колегата по-горе ако не стане си купи нов да си спокоен а не да сменяш радиатори през седмица.Най-малкото - точиш , сваляш , лепиш - тече и пак така.На 3тия път си в магазина ПоздравиМерси колега, аз варианта с втора употреба съм го отписал, но понеже мястото е супер удобно за манипулиране дори и без разкачане на радиатора, то ми се ще да пробвам варианти преди да се бръкна за нов. И аз не знам какъв материал е, но щом колеги предлагат поялник вероятно е някакъв вид полимерна пластмаса. Иначе каква марка радиатор да търся към сегашния момент ако се наложи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko-slivko 0 #9 Отговорено 14 Декември, 2012 Колега аз имах точно същия проблем с радиатора на моето ЦР-В. От температурата и стареенето на материала се беше получила пукнатина около 4-5 см. срещу тръбата на горния маркуч, от която леко течеше. Пробвах с всякакви моментни и двукомпонентни лепила за пластмаса, но след няколко дена се отлюспваха. Най-накрая успях с т.н. "маджун-заварка" има такова на synfix, но моето го взех от Бриколаж на щанда с авто аксесоари, пише си лепило за поправка на радиатори (това са тези лепила който приличат на пластилин - едно жълто и едно синьо). Та процедурата е сваляш радятора, ще ти е по лесно, обезмасляваш много добре, награпваш мястото с по едра шкурка. Вземаш равни части от "пластилина" и започваш да ги размачкваш около 20 мин. Трябва от жълтото и синйото да се получи зелен материал (ползвай ръкавици, че аз едвам се очистих). После размачкваш лепилото - пластилина в/у пукнатината, а може и на по голема лощ. Оставяш 12 -20 часа да стане на камък и после по желание запилваш с шкурка, ръсиш с черен матов спрей и си чисто нов. Преди три месеца направих моя и не е мръднал. Дано си ме разбрал за лепилото, сега не се сещам точната марка, но по описанието ще го намериш . Здравейте, колеги. Искам да ви питам следното понеже и на мен ми предстои лепене или подмяна с нов радиатор на моята Хонда ЦРВ 147 коня. От предната дясна страна на радиатора с болтче 6 мм. за № 10 ключ е закрепена квадратна алуминиева част, в която влизат двата маркуча на климатика. Демонтажа и монтажа е ясен, но ме притеснява частта с двете тръбички, която трябва да се отдели от радиатора да не стане нещо с климатичната инсталация. моля за съвет, виждам от прочетеното по темата, че колегата Svetli Cekov от Враца е правил ремонт по радиатора. Моля за помощ и указания за да не възникне някакъв проблем при свалянето на радиатора. За съжаление моя пък сълзи малко някъде на две места отдолу при долното пластмасово казанче и трябва да го сваля за да видя дали може да го отремонтирам, а ако ли не - нов му е майката. моля за съвет!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko-slivko 0 #10 Отговорено 14 Декември, 2012 А може би проблема със сълзенето от долното казанче на радиатора се дължи от налягането в охладителната система вследствие на неизправен клапан на капачката на радиатора. някъде четох, че тези капачки често се подменят. Иначе двигателя си работи нормално и си държи постоянна температура, но маркучите при загрял двигател са си твърди. Моля за съвети, колеги!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #11 Отговорено 15 Декември, 2012 Лепенето с фикса(маджуна) е временен вариант,докато смениш радиатора.Пластамасата като почне да гние се цепи на друго място.Най-често и тръбичката на маркуча се сплесква под напрежението на скобата.Тръбите на кондензатора ако ги развиеш губиш фреона.По-добре виж специализиран сервиз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове