hector el 2 #41 Отговорено 16 Март, 2010 (Редактирано) щото не си идвал при нас, да видиш после кво става каде при вас в Габрово ли ? аз питах за Габрово никои не знае нищо а тея маистори от Търноно ги свалям на земята и тупаник тупаник тупаник в зъбите батенце ;) Дано да кажат утре кво им е че вече нямам нерви да се занимавам сега един съм се олокумил като не е наред нещо по нея Редактирано 16 Март, 2010 от hector el Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #42 Отговорено 16 Март, 2010 (Редактирано) pitbuls нещо не може да се разберем с теб кои за какво говори .Кои край съм обърнал незнам , и за какво си противореча . Освен това трябва бая сериозно количество бензин да влезне в картера (сигурно 1:1), за да "промие лагерите". Е заради това съм дал пример на колегата с 500 грама бензин ,въпреки че са много и по малко са достатъчни да направят беля .А не 1:1 сиреч колко масло толко и бензин. Колега ако си забъркал бозичка в картера си я оправяй на време .И не я карай hector el не тресе и работи точно докато не ти промие лагерите и ще почнеш да чуваш кофти звуци,ако действително ти пълни картера.Дано си объркал . Е това съм написъл да не я кара докато не си оправи проблема! А това с изпаряването на бензина не е моя идея а ти прочети всички мнения и ще разбереш .Не само моите защото с теб ми харесва да си споря щото има смисъл ама това друг път .Прочети ми пак думите с които се обръщам към колегат Wolfcry и ще видиш , че съм на същото мнение за времето докато колата е студена и евентуалното изпаряване на бензина през картерната вентилация . Просто съм се изразил доста съркастично !.То човека си го е написал всичко много ясно и съм на неговото мнение. А доколко четенето от нета , колко съм прочел все ще е малко ,по скоро какво съм видял или изпатил на практика . Ако колегата има проблем ,което не му го пожелавам и се окаже нещо друго от инжектор аз заявявам , че повече няма да пиша в технически ето ти и повод повече да не те занимавам с моите глупости! Редактирано 16 Март, 2010 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #43 Отговорено 16 Март, 2010 По принцип майсторите мразят ходите толкова колкото ние ги обичаме. Не са лесни за правене особено ако трябва да се отваря двигателя не че има нещо страшно но например един голф 2 направо си е все едно да отвориш консерва сравнение с хондата. Двигателя на хондата е направен доста прецизно и е помислено за всичко доста болчета, планки и... трябва да се развият и не само това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bartolkata 0 #44 Отговорено 16 Март, 2010 да кажеш накрая какво и е било на хондичката че много се разгорещи темата и успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hector el 2 #45 Отговорено 16 Март, 2010 o как ще кажа че тука стана мацано с акита ;) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plevel 1 #46 Отговорено 16 Март, 2010 Ела в Габрово, по-близко ми се струва от Варна. Имаме един майстор който много разбира на Хонди и много се радва да ги поправя. Казва се Стойно и е в с. Гледаци на 3-4км от Габрово. Някой от колегите да ти напише телефона че аз го нямам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #47 Отговорено 16 Март, 2010 дал съм му на стойно номера, той ще му свърши работа. фенче, не се сърди бре, няма с кого да се прави моабет иначе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #48 Отговорено 16 Март, 2010 (Редактирано) Ела в Габрово, по-близко ми се струва от Варна. Имаме един майстор който много разбира на Хонди и много се радва да ги поправя. Да там редовно завиват главата с гайковерт .... или ти разменят задните носачи, казват ти че главата ти се е счупила и още какво ли не ама като цяло е 6 Редактирано 16 Март, 2010 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hector el 2 #49 Отговорено 16 Март, 2010 Утре ще варя на диагностика и ще кажа кво е станало там Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hector el 2 #50 Отговорено 17 Март, 2010 (Редактирано) Ходих на маистор не можа да открие нищо АМА ГРАМ ГРЕШКА НЯМА развивах ме дюзите гледаги датчици и още бая работи нищо не откриП.П Маистора беше Факира от ТърновоП.П. се пак си купих масло ново и маслен филтър Редактирано 17 Март, 2010 от hector el Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #51 Отговорено 17 Март, 2010 Един съвет от мен, като си проверяваш маслото, прави го винаги на едно и също място и еднакви обстоятелства.Да не се окаже че си се изшашкал щото колата ту е била топла ту студена, ту наклонена напред, ту назад. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hector el 2 #52 Отговорено 17 Март, 2010 Каза единствено може да е от това че като е студена да я чакам повече да загрее защото като е студена вари на богата смес Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #53 Отговорено 17 Март, 2010 еее, тай ли стана а за дюзата, за дюзата кажи как е. пишка ли или? п.с.-шегувам се, ама верно ти е казал човека, не я гърчи докато не загрее. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове