Jump to content
ivomugen 無限

Eg4 D15b Vs. Civic Type R 1.6

Recommended Posts

колеги от много време исках да се дръпна с тайп ар 1.6 и преди около 2 часа ;) сгонихме се извън града...на 1-ва го дръпнах с около 3-4 метра така до края на 2-ра и след това той излезе с една кола пред мен ;) последва стоп палка той не спря и аз така.До края на живота ми ще ме е яд,че не е снимано на видео още притрепервам като се сетя,но обещавам следващия път да снима някойп.п. аз по късно,като говорих с момчето му викам ,,за резил стана да вървиш на едно с д15-ка :P '' , а той-,,ааа ама на мен съединителя ми не е добре :) '' ;):D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само ми е интересно от каде се е появил ТОЯ таип Р ЕК9..и да върви на кантар с д15б стокова(ако не се лъжа) ;) (което е много смешно без да ми се обиждаш) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

a какво ще стане след 3-та...... и аз сам се гонил с калибра 150-ка и със сигурност не е мн сток ама момчето все не иска да каже.. 1 и 2 -ра на едно а като бутне 3-та и "малко" оставам назад ......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само ми е интересно от каде се е появил ТОЯ таип Р ЕК9..

и да върви на кантар с д15б стокова(ако не се лъжа) ;) (което е много смешно без да ми се обиждаш) :)

ами,колега,появи се тук в ларнака-Кипър и колата ми не е съвсем сток.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

EK9 Дава 6,5 от 0-100км по книжка или нее Тайп Р или е счупено нещо .. (колега неискам да се засягаш)а такива ЕК9 са с обратен волан само като твоята и ги няма из нашите улици ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

a какво ще стане след 3-та...... и аз сам се гонил с калибра 150-ка и със сигурност не е мн сток ама момчето все не иска да каже.. 1 и 2 -ра на едно а като бутне 3-та и "малко" оставам назад ......

мисля,че в първия пост съм писъл,че до края на 2-ра вървя с 1-2 метра пред него след това излезе една кола пред мен да ти поясня НА 3-ТА

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

EK9 Дава 6,5 от 0-100км по книжка или нее Тайп Р или е счупено нещо .. (колега неискам да се засягаш)а такива ЕК9 са с обратен волан само като твоята и ги няма из нашите улици ...

колега,аз съм в Кипър а тук е с обратно движение Редактирано от ivomugen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш ли клип на D15-ката ти, на който да я караш по-качествено? Доооста потенциал има в тази кола, но смея да твърдя, че може да се изцеди и още като ускорение ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ли се бъркам или вие не вярвате на момчето, което се е дърпало? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
ek9 (които стоков е 15.0-1 на 400 метра) а твоита кола малко над 16;)по клипа които видях (горе долу правиш за 7.5-8 до 100) (ония сток е за 6.7-8 !) Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш ли клип на D15-ката ти, на който да я караш по-качествено? Доооста потенциал има в тази кола, но смея да твърдя, че може да се изцеди и още като ускорение ;)

може и да направя някое по добро клипче.А за сега,докато не направя клип с тайп ар-а няма да обсъждам подобни работи до тогава пишете на воля лошо няма :) може пък да излезе,че тайп ар-а е с д13-ка 75к.с. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Къде го гледате този ТайпР че е 15 на 400м ? Аз вярвам само на япончетата (бест моторинг) и там си беше 15.5-6 по спомен ..... И въобще не виждам нищо странно до 2-ра да си пред него. Пускал съм се с б16а (170 кс) в 5 ген с генерации и т.н. . Тогава бях само с пълна инжекция и до 2-ра си седеше 2 коли отзад. След това ме минаваше с доста. Скоростната кутия на д15б е най-късата за Д серия и спокойно се конкурира с тази на б16а2 . на б16б не съм много сигурен за предавателните чиста.

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде го гледате този ТайпР че е 15 на 400м ? Аз вярвам само на япончетата (бест моторинг) и там си беше 15.5-6 по спомен ..... И въобще не виждам нищо странно до 2-ра да си пред него. Пускал съм се с б16а (170 кс) в 5 ген с генерации и т.н. . Тогава бях само с пълна инжекция и до 2-ра си седеше 2 коли отзад. След това ме минаваше с доста. Скоростната кутия на д15б е най-късата за Д серия и спокойно се конкурира с тази на б16а2 . на б16б не съм много сигурен за предавателните чиста.

аз съм се возил в този сивик и на 2-ра бие ограничител на 100 км/ч а моята на 105 км/ч на видеото по горе се вижда

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде го гледате този ТайпР че е 15 на 400м ? Аз вярвам само на япончетата (бест моторинг) и там си беше 15.5-6 по спомен ..... И въобще не виждам нищо странно до 2-ра да си пред него. Пускал съм се с б16а (170 кс) в 5 ген с генерации и т.н. . Тогава бях само с пълна инжекция и до 2-ра си седеше 2 коли отзад. След това ме минаваше с доста. Скоростната кутия на д15б е най-късата за Д серия и спокойно се конкурира с тази на б16а2 . на б16б не съм много сигурен за предавателните чиста.

Performance figures for JDM Honda Civic Type-RHave you ever wondered how fast the Honda Civic Type-R is in a straightline ? In the May 1998 issue of UK's Performance Car, a true JDM Honda Civic Type-R was tested in a special hot-hatches feature. The figures attained will send shivers down any of our competitor's spines. A listing of some of the critical standing acceleration numbers are as follow: Distance Time0-60mph : 5.7 seconds0-100mph: 17.5 seconds0-1/4mi 15.0 seconds at 94mph15.5-6 е Сир. на 400 метра.(не се бъркаи)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Малко полемика, ама при ЕК9 също има нива на обурудване, т.е разлика в теглото при различните модификации, така че това си дава разликата. Ако NIO се включи да ги обясни повече, че е по-запознат с 9ките.П.С. ЕК9-ките мисля че са с S4C кутии, каквито имат и някои ЕК4-ки, като разликата мисля че е в това че ЕК9 имат LSD, a при EK4 е опционално, като не съм сигурен дали тази екстра не беше само за азиатския пазар.

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш ли клип на D15-ката ти, на който да я караш по-качествено? Доооста потенциал има в тази кола, но смея да твърдя, че може да се изцеди и още като ускорение :o

Още първия път, когато пусна клипа в другата ти тема ми се искаше да те питам - Защо смяната следва чак при сработване на ограничител? Вярвам си наясно какво имаш, и какво нямаш при такъв стил на каране :lol: Машинката наистина има доста добър потенциал !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ek9 (които стоков е 15.0-1 на 400 метра) а твоита кола малко над 16;)по клипа които видях (горе долу правиш за 7.5-8 до 100) (ония сток е за 6.7-8 !)
колега за моята къде пише,че е малко над 16?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш ли клип на D15-ката ти, на който да я караш по-качествено? Доооста потенциал има в тази кола, но смея да твърдя, че може да се изцеди и още като ускорение :o

Още първия път, когато пусна клипа в другата ти тема ми се искаше да те питам - Защо смяната следва чак при сработване на ограничител? Вярвам си наясно какво имаш, и какво нямаш при такъв стил на каране :lol: Машинката наистина има доста добър потенциал !!!
това с ограниителя е само за самото видео,когато я замервам от 0-100 не я чакам да удари 7500 :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

15.5-6 е Сир. на 400 метра.(не се бъркаи)

Това Сир какво точно ще рече ?? Защото за това което приказвам си е точно 6 ген тайп Р . Пускаха я с/у интегра (по спомен) и падаше като шкембе у довар !!! Интеграта даваше 14.8-9 Не мога д аго издиря в Ютуба и свалям епизод от предаването. Малко ми е насран нета в момента ама като го кача ще пусна линка. Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич колата ти върви много добре за тоя мотор обаче още може ако се кара по добре...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич колата ти върви много добре за тоя мотор обаче още може ако се кара по добре...

не се и съмнявам лично си признавам,че не е много лесно да сменяш скоростите максимално бързо и то с лявата ръка.......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой обаче не обръща внимание на факта , че Д15ската е с около 150-200кг по лека от 6-та генерация ТайпеР . Разликата от 55 коня никак не е малка, но нека си кажем , че на 1.6 мотор 1200кг си му тежат доста стабилно !!! Докато д15б на колегата върви доста мъжки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега карал съм кола с десен вола и си е малко та*ак трябва доста да си и свикнал !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ek9 (които стоков е 15.0-1 на 400 метра) а твоита кола малко над 16;)по клипа които видях (горе долу правиш за 7.5-8 до 100) (ония сток е за 6.7-8 !)
колега за моята къде пише,че е малко над 16?
засега немога да намеря да ти го покажа но !!! при първа възможност :lol: ще го имаш.а колегите които пишат за 200кг малко се бъркат говорим за ЕК9 таип р които е 1060-90 кг, 182 коня, зависимост от оборудването дават му времена на 400 метра от порядъка на 15.0-15.3 !(зависи с какво е вътре и коя година е) на колегата колата е около 1000 кг ВТИ д15б 130 коня (незнам с какви подобрения но като гледам клипа едва ли има повече от спортен филтър и генерация.) аз очаквам да видя клип - просто ще е интересно за всички да видят два JDM автомобила: ) Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже виждам, че се дават какви ли не грешни характеристики за ЕК9, ето няколко достоверни:Мощност - 185 к.с. при 8200 об/мин.Времена на 400 метра:Civic Type-R Spec-97 - 15.96 сек. (Best Motoring - Type-R Legend)Civic Type-R Spec-00 (фейслифт) - 15.37 сек.Ускорение от 0 до 100 км/ч. - между 6.5 и 6.8 сек. в зависимост от нивото на оборудванеТегло Civic Type-R Spec-97 - 1090 кг. (Type-Rx предполагам е над 1100 кг.)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

;)

lol: :D :D ;) ;) ;) ;) ;) ;) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

 

само едно ми кажи ? 185PS коло(HP) са или викаш то е едно и също ?

16(15.96) секунден таип Р ( лелеле те вти-аиките(б16а2) дават 15.7-9 стандартни (Тоест таип р е излишен модел "само" 20-30 коня отгоре и дори е по бавен ОТ ВТИ б16а2(което го прави ПО мощен ПО ЛЕК И ПО БАВЕН) което си е излагация как хонда ще извади такава кола почвам да се замислям да сменям марката (тия инженери са доста Тъпи ?)

аве хора вие сериозно ли ги мислите тия работи, пак си мисля че някои се базика ;) това неможе да е истина ;)))) ;):( :( :( :(

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ek9 (които стоков е 15.0-1 на 400 метра) а твоита кола малко над 16;)по клипа които видях (горе долу правиш за 7.5-8 до 100) (ония сток е за 6.7-8 !)
колега за моята къде пише,че е малко над 16?
засега немога да намеря да ти го покажа но ;) при първа възможност ;) ще го имаш.а колегите които пишат за 200кг малко се бъркат говорим за ЕК9 таип р които е 1060-90 кг, 182 коня, зависимост от оборудването дават му времена на 400 метра от порядъка на 15.0-15.3 !(зависи с какво е вътре и коя година е) на колегата колата е около 1000 кг ВТИ д15б 130 коня (незнам с какви подобрения но като гледам клипа едва ли има повече от спортен филтър и генерация.) аз очаквам да видя клип - просто ще е интересно за всички да видят два JDM автомобила: )
колега много са ти грешни познанията сивик EG4 съм виждал два варианта 900кг. а в др. сайт пишеше 950кг

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изтегли си Best Motoring - Type-R Legend и виж времето, което даде! Според мен също е доста нереално. Ако трябва да съм честен, по-бих се съгласил на 15.5 за ЕК9 преди фейслифта!А одеве беше написал, че B16B е 182 коня...П.П. Не е ли глупост да напишеш, че времената са от порядъка на 15.0-15.3 секунди и тежи 1060 кила... 6-та генерация под 1090 кг не съществува!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сивик 1.3 тежи 930-40 кг (това е като пример 5 ген които тежи (900 КГ ?НЯМА)а твоя има доста повече екстри КАчи го на кантар и ще видиш. (1.5 нормалната(90коня) 940-60 кг) (1.6 125 коня д16з6) е 980-90 с климатика това по кантар !)http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=173987намерих само тези с 1.5 128-30 коня мотор която я дават 1010 кг

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... 6-та генерация под 1090 кг не съществува!

;) д14-ките по колко кила са според теб

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Изтегли си Best Motoring - Type-R Legend и виж времето, което даде! Според мен също е доста нереално. Ако трябва да съм честен, по-бих се съгласил на 15.5 за ЕК9 преди фейслифта!А одеве беше написал, че B16B е 182 коня...П.П. Не е ли глупост да напишеш, че времената са от порядъка на 15.0-15.3 секунди и тежи 1060 кила... 6-та генерация под 1090 кг не съществува!

ТИ явно пак не схвана иронията в думите ми КАКТО КАЗАХ ТОВА Е ТАИП Р ( да си чувал че таип р-ите са доста по леки от нормалните версии !)помисли малко преди да пишеш според теб една нормална вти-аи дава времена от порядъка( примерно 15.7-16 секунди) и е 160 коня , теглото отново е вариращо 1090-1150 кг (това е при 5 ген зависи дал ие седан и или хеч ) (при 6-та седана е доста тежък(и бавен)ами модел СИР които Е с б16а мотор и е 170 ? коня Според теб другите ако дават 15.7-16 тои колко е ?следва модела ТаИП Р които пак има няколко модификации зависимост от обзавеждането (при него не съм виждал никога модел над 1100 кг !!!!!! (всичките са били 1060-90 ) и е С Б16б мотор които е 185PS !!!!!!!!!!!!сега помисли малко и останалите които примерно са на твоито мнение КАК тази кола с по малко килограми доста повече мощност и въртящ момент ще дава толкова слаби времена ? (като се има в предвид че има доста по добър блокиращ диф (LSD ) от горе изброениете модели (Даже и някои от тях нямат)КАКТО ТИ КАЗАх е 182 коня помисли ЗАЩО !!! 182hp=185PS като пишете такива неща 1--во ги обмислете защото по този начин доста хора се подвеждат.тона ми е рязък дано никои не се обиди не го правя с тази цел. Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ще си позволя да отговоря на DevilTwin:1)D14A4 във 6-та ген.- 1040кг2)D15Z6 във 6-та ген.-1060кг.П.П. Моята я теглих със новата генерация,без грозните кутии на филтъра,без резервна гума и крик+ключове със 10лв бензин точно 1004кг!

Редактирано от PETE_TONG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, признавам, че има и по леки от 1090 кг ;) 99-00 GF-EK9 Type-Rx най-високо ниво на оборудване с всички екстри за модела (само след фейслифта) - 1090 кг.97-98 Е-ЕК9 Type-R - 1050 кг.97-98 Е-ЕК9 Type-R Motorsport - най-ниско ниво на оборудване (ръчни повдигачи за стъклата, без централно, без радио, без ел. огледала и т.н.) - 1040 кг.http://www.ek9.org/forum/resource-area/101...ifications.htmlhttp://www.jdmuniverse.com/forums/honda-ci...ic-type-rx.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сивик 1.3 тежи 930-40 кг (това е като пример 5 ген които тежи (900 КГ ?НЯМА)а твоя има доста повече екстри КАчи го на кантар и ще видиш. (1.5 нормалната(90коня) 940-60 кг) (1.6 125 коня д16з6) е 980-90 с климатика това по кантар !)http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=173987намерих само тези с 1.5 128-30 коня мотор която я дават 1010 кг

;) това далеч не е моя модел на бързо открих ТОВА тук пише 950 кг. и все пак е EU маркет 90 к.с. а моя сивик е за четири човека без задна кора щото няма де да я сложа ;) п.п.другия път като пишеш 1000 кг. бъди сигурен,че са толкова

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На мен пък ми се струва че май твърде много го възхвалявате този тайп р ;) Колата е предназначена за писта не за драг (както ще видите в края на клипчето). Не знам все още де ги вади тея 6.7 сек до 100 км/ч, като загледате тая 2-ра няма край. А с тези гуми и тази кутия при 8300 об. е с 104 км/ч и ако загледате клипа ще забележите че му трябва цяла вечност докато нацеди 2-ра. Никакъв ряз ... нищо ... на 3-та нямам думи, тя дори не може да я напълни :lol: Напълно нормално да даде такова време. Все още съм си на мнение че япончетата са дали вярни резултати ;) ;) Предполагам могат да карат ( ;) ) , хубава писта, хубави гуми ... пък и техниката може би им е хубава ;) Ето и клипчето :

А относно килограмите докато не се качите на кантара никога не може да сте сигурни :lol: Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

колега ти явно си чел мнението ми през редовете КАзах около 1000 кг прочети го ПАК 950 е наи обикновена 90 коня с малък пакет екстри твоита би трябвало да има доста повече.(ако не е някакво изключение :lol: )според саита;)тежи колкото ЕСИ 1.6 125 коня хечбек и навярно не е по бърза от нея.)(или с много малка разлика заради 130-те коня)след тоя саит които си пуснал БИ следвало да ми се ИЗВИНИШ за Казаното по-гоРЕ

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С Дилян Митев качихме неговата 6-та ген. ВТИ и показа 1120кг. Вероятно тайпер трябва да е малко по тежък според мен. Качихме и на Манияка SWAP 6та генерация с б16а2 която показа подобни кила 1100кг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега ти явно си чел мнението ми през редовете КАзах около 1000 кг прочети го ПАК 950 е наи обикновена 90 коня с малък пакет екстри твоита би трябвало да има доста повече.(ако не е някакво изключение :lol: )според саита;)тежи колкото ЕСИ 1.6 125 коня хечбек и навярно не е по бърза от нея.)(или с много малка разлика заради 130-те коня)след тоя саит които си пуснал БИ следвало да ми се ИЗВИНИШ за Казаното по-гоРЕ

колега,не знам коло екстри има мойта хонда че говориш за това все пак не карам мерцедес. за ек9 1070кг. ти пишеш 1060-90. за eg4-990кг.ти пишеш около 1000,малко след това сравняваш 5-та ген. със 6-та ген.-1010кг. ЦЪК!!! за това ти казах,че не си сигурен аз проверявам тогава пиша и щом смяташ,че ТРЯБВА ИЗВИНЯВАЙ ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за всичко което съм написал съм СИГУРЕН ! (и имам обяснение и факти)няма 2-е хонди една с една еднакви . ! ВСИЧКИ килограми винаги ВАРИРАТ едно копче да има повече то е навързано с много неща.:lol: и какво излезе в краина сметка ~990 кг на ~130 коня срещу ~1060-70 кг на ~185 конясега остава да видим и гонката(клип) таип р-а с колко ще бие и това е ;) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...