Jump to content
flok

Запитване за тунинг на Хонда Сивик 1.4 IS

Recommended Posts

Тъй като от скоро имам моята Хонда Сивик 1.4 IS 90 коня 97 година хечбек.Та да мина към въпроса бих искал да попитамхората които имат такава кола какво може да се направи по двигателя за да дам по-добри резултати на мотора.Моля за вашите мнения и благодаря предварително. !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

суап на всмукателя с такъв от д16з6 втек глава турбо и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

суап на всмукателя с такъв от д16з6 втек глава турбо и т.н.

Френд Утрепа всичко детско в колегата бре .Дай му повече разяснения ,линкове,теми които са писали колеги,насоки.

 

П.п суап=смяна,подмяна :P

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега няма смисул да сложиш глава от малкия ВТЕК по добре си вземи двигател д16а8 д16з5 или д16а9 това е което мога да препоръчам,ако имаш въпсори насреща съм.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с тея дали няма да се вкара в ебати филма :tease:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми само инсталацията но цената е еднаква дали д16з6 или д16а9 по добре двувалка ти нали знаеш няма смисъл да ти обеснявам :tease:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам, само така съм чувал :tease: И не съм много съгласен че парите са едни и същи. а9/8/з5 е по-евтин :tease:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега ако ти е читав двигателя и не ти се сменя си направи твоя с витек глава ефекта ще е като д16з6само че си приготви една 1000

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми мисля да го крепя о6те малко и направо да сменям хондата с vti

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво се прави ако вече си е vtec ? Някой има ли представа до колко биха помогнали иридиумни свещи например?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не мисля че едни свещи ще ти дигнат мощността

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не мисля че разликата ще е голяма!Единствено ако свещите не са сменяни отдавна тогава може да усетиш промяна!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми мисля да го крепя о6те малко и направо да сменям хондата с vti

Някой ден ще се радваш че си направил този избор.колкото до свещите.. иридиеви, платитени, с убеднен уран и прочие, май отново всичко се разделя на 2 лагера, тези които ги обожават и тези които не могат да ги гледат. Аз лично съм от вторите. Поне до тук все бера ядове с напомпани коли и такива свещи. Не знам защо, нямам 100% обяснение защо, но май по-тънките елементи събират топлина повече, което не е проблем за самата свещ, но е проблем за горивния процес. Може и да бъркам много, просто до такъв извод стигам след няколко пъти прегряти такива свещи и съпровождащите проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и относно иридиевите свещи казват че не е хубаво зимата да се кара с тях, колко е вярно това незнам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като от скоро имам моята Хонда Сивик 1.4 IS 90 коня 97 година хечбек.Та да мина към въпроса бих искал да попитамхората които имат такава кола какво може да се направи по двигателя за да дам по-добри резултати на мотора.Моля за вашите мнения и благодаря предварително. !

Най простите неща са , чипче , генерацийка и филтърче.. кажи колко кинта си приготвил все пак всичко зависи от кинтите...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега най-хараби е да вземеш един гол всмукател за 40кинта от д16з6 да ти ко сложат за още толкова и за 100тина лева да я напраих 100тина коня после един спортен филтър с интеик за 80лв комплекта за подобряване на респонта и си ОК

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След което 4-2-1 колектори + резонатори +краино гърне като си напрайш системата на ф 55-60мм и ето ти още едни 8-10 коня като тая работа ще ти коства около 500 кинта за нови неща говоря :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми горе доло около 1к мисля да вложа оште сабирам инфо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее, стига де! На 1.4 мотор генерация с диаметър 60мм? :) той направо ще излети! Ако хвърля и огън ще можеш да печеш кебапчета докато отиваш на пикник (по-вкусни са от мляно месо 50 на 50). Та защо за тези 500лв, които ще хвърлиш за огромната свръхзвукова генерация, не си купиш VTEC глава и едно P28 ECU? Те няма да те оправят напълно, но за мен е в пъти по-добра инвестиция. На стоков B18c6 (Type-R) генерацията му е под 60мм, а вие ще мъчите горката D14-ка с такива автобусни изпускателни тръби...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След което 4-2-1 колектори + резонатори +краино гърне като си напрайш системата на ф 55-60мм и ето ти още едни 8-10 коня като тая работа ще ти коства около 500 кинта за нови неща говоря :)

И един мармот завива шоколада в станиол......8-10 коня кога от тръбата ще излязат, още повече и с такъв диаметър на 1.4 ISАко ги смяташ със смукател изпускател филтри тръби (общо взето всичко за което спомена) при добър късмет можеш да съживиш 8-10 магарета реално, но това след настройката на цялата тази работа на диното

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а имам проблемче нещто хондата започна да харчи повечко отколко харчеше говоря за около 4 или 5 литра разлика някои да ако има мнение да сподели щтото с това 13 на 100 не е добре.. маи и идва повечко гориво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги немога да намеря лабда сонда за сивика 2 смених до сега и не стават поръчал сам друга утре ше я пробвам и нея че залудех направо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

номера на сондата е OZA218-H2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...