Jump to content
rasing

рязане на амортисиори

Recommended Posts

колеги някой пробвал ли е да компенсира хода на амортисиори с рязане и правене на нова резба.демек да компенсира хода пример за реголираеми прожини.и ако сте пробвали дайте инфо става не става и така а и колко да се отрежат на пример.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лично не съм пробвал мислех си го, но продадох регулируемите пружини... това което съм чувал/чел по форуми и т.н. е просто да пренесеш заводската резба още веднъж на стержена и да я отрежеш :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

колеги някой пробвал ли е да компенсира хода на амортисиори с рязане и правене на нова резба.демек да компенсира хода пример за реголираеми прожини.и ако сте пробвали дайте инфо става не става и така а и колко да се отрежат на пример.

Хода на един амортесиор не може да се промени по никакъв начин с рязане ....единствения варянт е да се напълни на ново и да е с различна твърдост ....проблема не идва от дължината на амортесиора при слагането на койл овърите ...а от това че хода на сток амортесиора е доста по голям отколкото трябва да бъде при толкова твърди пружини....такаче сам си прави изводите ! Редактирано от miHo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги някой пробвал ли е да компенсира хода на амортисиори с рязане и правене на нова резба.демек да компенсира хода пример за реголираеми прожини.и ако сте пробвали дайте инфо става не става и така а и колко да се отрежат на пример.

да аз става като нарежеш резба на стрежена (някой път е твърд много) :D ама хода няма как да го промениш просто като вдигнеш на крик не падат пружините от вложките :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стеблото е закалено, дори да успееш да му нарежеш резба може да се скъса после

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Толкова ли са скъпи спортните амортесьори, че ще ги режеш бе, човек?! От пръдня боя не става... тва не е Москвич, че да го побъргаряваш! :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и да не забравяме трика с удължаване на капачките на амортесьорите... реже се горната част където лягат тампончетата и в среза се слага дистанционна втулка от тръба. Всичко се заварява и боядисва.Ефекта е същия и така си карам задното кони от около 2 години.... така и не стигнах до предните а и там проблема беше по-малък.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за тези, които не са ме разбрали:http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=2385931

етова е по добрия еариант според мен защото и според мен ще се скъса ако се нареже

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за тези, които не са ме разбрали:http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=2385931

това го правих на стария CRX, ама никаква разлика не усетих, продължаваха да блъскат (stock) амортесьорите на ограничители като минавах през неравности. на този рекс съм с по-твърди (а не просто рязани) пружини на конита, и няма такъв проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

естествено че ще блъскат, ти какво очакваше да се промени.... с тези трикове просто си обираш свободния ход на пружината и пречиш на колелото да пропадне в завой, нищо друго не постигаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...