Jump to content
OUTLENDER

колеги моля за съвет

Recommended Posts

колеги малко глупаво да питам в който и да е форум ,но съм раздвоен в избора си .значи харесва ми голф 4 1,6 бензин и сивик англичанка д14а4 ,90к или 1,6 там до 100коня ,отбелязвам че търся икономия ,пъргавина и малък данък ако изобщо могат да се съчетаят.Моля който желае да си изкаже мнението по моят въпрос.Ще съм ви благодарен колеги .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз карам сивик англичанка!за здравина е страхотна!за икономия пак,което зависи как се кара!но за магистрала си е слабичка!ако си вземеш по голям двигател,няма да ти харчи много повече градско,извън градско сигурно ще харчи по малко!за голфа аз даже не бих си и помислил-за мен не са коли те :blush: .ама ако се колебаеш между двата- аз съм за хондата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги малко глупаво да питам в който и да е форум ,но съм раздвоен в избора си .значи харесва ми голф 4 1,6 бензин и сивик англичанка д14а4 ,90к или 1,6 там до 100коня ,отбелязвам че търся икономия ,пъргавина и малък данък ако изобщо могат да се съчетаят.Моля който желае да си изкаже мнението по моят въпрос.Ще съм ви благодарен колеги .

защо тогава бензинов мотор вземи си дизел като търсиш икономия лично мнениеот голф(този за който си споменал) и пъргавина нещо в моите очи не се съчетават сивика е по-добрия вариант според мен тук

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

твърдо съм против за стар дизел

стар ? ти си знаеш :D всеки си има принципи аз пък съм против коли с десен волан :blush: тогава взимай сивичето и му слагай газово друг вариант за икономия не виждам :D поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо газово ?нали сивика витек е бил икономичен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо англичанка :blush:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Примерно му трябва кола с 4-5 врати да си вози багажите и семейството. Или просто не е фен на "стани да седна" (като мен). 1.6 под 100 коня няма !!! Така че ... не ти е опция май. Аз имах 1.5 икономичен Втек (d15z3 - 90HP) , това е колата с най-малък разход която съм карал. С малко "пипане" почва да си върви доста прилично (колкото 1.6) .

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами слабичка,че бавно ускорява!иначе може да върви с 160,но оборотите са доста големи.мойта е точно 1,4 90коня и на 120 съм някъде около 3500 оборота и се тормози двигателя!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1,5 витек 90к как ускорява при изпреварване когато ми се наложи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

3500 оборота са му малко и не може да тормозят двигателя,когато изпреварвам включвам 3-та,качвам оборотите до около5000-5500 и така изпреварвам,поне аз

Редактирано от Plevelcho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нали хондите тръгват след 3500 оборота ,как така се тормози със 120 ,че аз камион няма да изпреваря тогава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз с 1.3 си изпреварвам спокойно :D просто хондите искат повечко обороти, друг стил каране.. но се свиква :blush: ако търсиш икономия се мятай на 1.5 vtec-e

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

съгласен съм!ама не сте ли на мнение че ако една кола я караш все от 5500 оборота нагоре живота няма да и е много!аз поне така мисля!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

форсиран двигател :D а и не съм казал от 5500 нагоре..тука се спрягат 3500 че са много :blush: + това само при изпреварване.. То ясно че ако се кара постоянно "в лютеницата" няма да го бъде много дългоедит малко: OUTLENDER, най-точният отговор на твоя въпрос е - качваш се и караш. Пробвай двете коли от към динамика и си прецени. Мое мнение е че хондата ще ти е по-икономична

Редактирано от Трънчо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един глас за англичанката.Аз карам D15Z3 90к.с. и съм доволен от разход и вървеж.Не е бегачка,но като се наложи си изпреварва прилично.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Вярно в баирите връщам на по-малка предавка,но миналото лято по магистралата си я карах със 190 с включен климатик на 5-та предавка,и имаше сили за още,просто се усещаше.Зимата минах 430 км със 23 литра 95 Н.Просто ,тази кола е за икономия,повечко багаж и както каза Теро при по-голям мерак може да стане и още по-бърза

Редактирано от Plevelcho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами като поддръжка как ще коментирате колеги

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Еми мой колега има голф 4 тди и поддръжката му е доста по скъпа от на сивик 5 генерация.Отделно данъка за над 100 к.с скача.Инче бих те посъветвал да си вземеш хонда,но няма да те разубеждавам за голфа-не е лоша кола ама е банална.

Редактирано от Gergi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

още един глас за хондата, моята е 1.4 90 коня разход градско 8 извънгр. 5,5 , при голфа градско е около 11 ти си решаваш , а и поддръжката на голфа е доста скъпа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ами като поддръжка как ще коментирате колеги

Подръжката е като на 5ген. Куци места: предни амортисьори, задни тампони. Смениш ли ги ако са заминали и повече грижи нямаш. Друго "куцо" място е ламда сондата. Просто има доста по малък живот от останалите. Това за икономиката. При 1.4 няма "проблема" със сондата . Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кумата ми има голф 4,но 1,4 и харчи около 10/100.Мой приятел има сеат кордоба с този мотор 1,6 110кс и му харчи 12/100.Напарави си сам сметката,а и пъргавина от голф може да търсиш само при TDI или GTI

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги малко глупаво да питам в който и да е форум ,но съм раздвоен в избора си .значи харесва ми голф 4 1,6 бензин и сивик англичанка д14а4 ,90к или 1,6 там до 100коня ,отбелязвам че търся икономия ,пъргавина и малък данък ако изобщо могат да се съчетаят.Моля който желае да си изкаже мнението по моят въпрос.Ще съм ви благодарен колеги .

Колега ако пуснеш тази същата тема във форума на VW ще получиш абсолютно същите отговори само че за голфа.99% от хората тук ще ти напишат,че хондата е наи добрият ти избор.Замисли се във форум HONDA,сравняваш VW и HONDA.Единственото което може да разбереш са силните и слабите страни на хондата.Пусни тази тема във форума на VW и ще разбереш силните и слабите страни на голфа и тогава може да си направиш реална преценка кое те усроива.А според мен единственият + на голфа е по голям комфорт,а всички останали + са за хондата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малък данък, пъргавина и икономия (донякъде) ще намериш в рено клио

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрафей те колеги аз също имам едно питане ще кажете може би защо в този форум защото ще сте неотрални . Изкам да попитам някой карал лие ПЕЖО 406 ТДИ и какви впечатления има за здравината за динамиката на мотора .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм карал вземи си ваг групата 1.9 90коня много по добър е.карал съм голф 1.6 определено не е муден приятен за каране на 5та.и до там свършва всичко.Гори много за тия само 100коня.Гори колкото 1.8 125 пък върви колкото 1.4 хаха.това за мен е най-лошият мотор на ваг.Хондата е по-икономично но за изпреварване на 5 определено е много мудна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А според мен единственият + на голфа е по голям комфорт,а всички останали + са за хондата.

И аз точно така мисля, но ако сравявам англичанката с А3ка (а последното си е Г4 отвсякъде) - на мен в англичанката ми се струва по-широко на шоф.място... останалите критерии, по които може да се сравнява комфорта ми се струват по-субективни, въпрос на свикване и индивидуално усещане, затова не ми се иска да ги коментирам...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...