Jump to content
пламен1

Прелюд,избор на двигател

Recommended Posts

Колеги отдавна мисля да сменям сивика с прелюд 92-96 год интересувам се кой е наи удачния двигател от 3-те ;) по характеристики естествено най - добре е В-тека но е 185 коня и е в графата на акцизните.Интересувам се наи вече от 2,3 160коня но нямам впечатление дали е надежден ;) като краен вариант мога да избера и най-слабия , ще се съм много доволен ако ми кажете нещо по интересно и около трите двигателя ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.2 VTEC - 185hp евро версията - 200hp японския H22A .. двигателите са читави но всичко зависи от предишния собственик ,как е карал какво е правел. Искат си редовна подръжка като се грижиш за тях и те ще се грижат за нервите ти. ;)2.3 - 160hp .. същото като при VTEC-a - подръжката е най-важна и да не стъпваш в червените обороти. 2.0 - Както и да го поддържаш каквото и да правиш този двигател е куче ,твой най-добър приятел и няма да те ухапе ;) Естествено доста по-бавен е от другите по-горе ,но ако не те влекът толкова ускорения и прочие .. това е твоят двигател.Всички двигатели са надеждни ,но зависи този преди теб как го е поддържал.И до колкото знам акциза падна тази година.П.П. Разрови се в търсачката има поне 5-6 теми ,по същия въпрос.

Редактирано от Aleksandyr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, акциз твърдо няма, стига в декларацията пред кат да пишеш, че е внесена след 01.01.2010г. Хубаво си се насочил, оптималният вариант според мен е H22 със 4WS - четири завиващи колела, но е доста рядък, H23 също не е за подценяване - има също вариант с 4WS, най - важното е как е поддържана колата, а не коя година е.Стреми се към автомобил първи собственик/ако е възможно/ с пълна сервизна история, добър външен и вътрешен вид!Успех с покупката!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си H22. Акциз няма. Малко повече пари е, но е най-добрия вариант, отколкото после да се ядосваш че не си си взел :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя съвет колега е да бегаш далеч от 4WS- четири завиващи, особенно на 4 ген. Това, че ще завиваш от място с по малък радиус - голям прас. Аз като нямам, знаеш ли колко ми е по-добре и смея да твърдя, че автомобила ми седи на пътя доста добре. За мен системата 4WS е създадена за магистрално шофиране, а ние с нашите магистрали сме си номер 1H22- двигателя е най-арният за модела, но наистина трябва поддръжка на Н серията на Хонда.Н23 или 2.3 двигателя си носи прилично в червеното ама там може би е до късмет, не случайно му се носи една слава на него.2.0 кубиковият наистина може да дойде най-добрия приятел на човека :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Давам още един глас за Н22. Акциз наистина НЯМА-вчера регистрирахме една такава без проблем(172,80 лв екотакса,10 лв заявление и около 65 лв талони,номера,преглед-това е сумата в КАТ,отделно имаш ГО)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А данъка колко е на тия коне ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

139 лв ;) при нас за 140 коня 99 година кола 330 лв :thumbs1: не знам на какво отгоре само..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай каквото ти харесва,с възможно повече екстри :thumbs1: Не ги слушай какво ти говорят,4ws-а е страхотна екстра.Мотора е Н22 ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С полицая вече можем да обърнем темата, както всички останали - в спор за 4WS :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Колеги,понеже дъртия иска акорд да питам-със или без 4wsп.п.не искам да спорите,просто питам и да не пускам нова тема....п.п.2 по малко инфо за разхода.до колко знам прелюд и акорд харчат +/- литър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорд до колкото знам, няма с тази екстра. Разходът се върти около 10-11 градско.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам и дано да не разбирам за "слабоста" на Н23 като иде в червения сектор.... да чукна на дърво, на ден ходи там поне по 20 пъти и за сега нямам абсолютно никакви грижи.Иначе имаш ли възможност взимай Н22 но гледай хубаво състоянието на колата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не сам чувал за акорд с 4 вс .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има с 4WS Акорд :) В Ст.Загора има такьв ;) Купе е!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам и дано да не разбирам за "слабоста" на Н23 като иде в червения сектор.... да чукна на дърво, на ден ходи там поне по 20 пъти и за сега нямам абсолютно никакви грижи.Иначе имаш ли възможност взимай Н22 но гледай хубаво състоянието на колата :)

Koлеги какъв е точно проблема с този двигател,какво се скапва? имаше една обява в мобиле на такав прелюд доста евтин но не ми хареса факта че имал основен ремонт на двигателя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, който и да питаш никой не може да ти даде точен отговор. Тука с един колега си коментирахме и от него научих, че на Н23-ката и липсват пръскалките, които са в картера. Някой ще кажат, че те са насочени към буталата, но в интерес на истината те си служат за мазане и охлаждане. Като цяло се води, че Н23 не носи на бой. Моя си носи за сега и то доста, просто може би цялата работа идва от там, че са капризни при намаляване на маслото /ако ти го гори естествено/. При мен маслого гледам да седи винаги на горната пъпка и проблеми нямам. Също така и коляновият ми вал е шлайфан на 1 ремонт и вече съм минал 15 000 км и също проблеми нямам, като съм искарал доста недели на Междене /чукам на дърво/. Ако нямаш пари за Н22 скачай в една Н23-ка и си го премести в другият крачол.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коляновият ти вал е шлаифан.....я дай малко подробности,,,??????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви подробности? Шлайфън е при основните лагери и съм със лагери на 1-ви ремонт. Не можах да намеря друг вал и се наложи тази процедура, като съм със сменен блок, понеже вала превъртя в предния.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не гледане на нивото на маслото.Това е проблема при тези мотори Н23 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и то излиза, че проблема не е в мотора, а в задкормилното устройство :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и все пак най-лошото на ХОНДА е,че са създали Н23 двигател

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:o май наистина проблема на двигателите без значение Н22,Н23 или Ф20 ще е задкормилното устройство.някой помлял едни мотор независимо какъв и после мотора не ставал.дайте покрай наш Илия да намразим и св.Илия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора недейто да говорите лоши работи за Х22 че тъкмо съм се навил на swap engine и вие са ше ме разобедите.По темата: акциз няма, ако имаш възможност Х22 с 4WS - Te oт това по добър прелюд немА! А щом мислиш че ще плащаш акциз предполагам ще си я внасяш от някъде мисля, че Германия е най удачния избор гледах там че има доста добре изглеждащи екземпляри!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига с тоя акциз,вече няма за коли от ЕС.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

наистина проблема на Н23 идва от ниско ниво на масло,но май отмерването му лъжело собствениците.т.е. те си следят нивото и са в граници,а реално се оказва че не са съвсем в тях.не знам как е възможно това щото на Н22 блока е същия и едва ли картера е толкова различен като дълбочина...и все пак,аз мойта я карах с 4 литра на калояново и не умря щото се водех по щеката.после си налях 5 литра почти,както му го дават щото все пак наклона при монтажа на мотора в мойто купе е различен от оригиналния.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отдавна не бях влизал във форума и сега, попадайки на тази тема и прочитайки някои твърдения искам да кажа на питащия фразата (ако не я знае) : " No Honda, no motor " . Всички двигатели, за които питаш са чудесни и характеристиките им са много точно съобразени с джоба, темперамента, че даже и възрастта на евентуалния купувач. Двулитровия е по- умерен и по- евтин, 2.3 тегли като слон от ниски обороти ( 0-100 км/h за 7.7 сек.) и не изпитва никакви затруднения да "пее" в трета октава, където фаворит е 2.2 VTEC ( 0-100 km/h за 7.1 сек.) И трите мотора са повече от надеждни и изпитани и цената на обслужването им върви в същата последователност ( 2.0, 2.3, 2.2 ) . Попаднеш ли на добър екземпляр и поддържаш ли го правилно, се убеждаваш в онази крилата фраза. Категорично не се съгласявам, че еди кой си двигател бил вечен, пък друг проблемен и т. н. Още повече, че те са произведени в огромни количества и тези автомобили са продавани на най- конкурентните пазари. А за нашенските издевателства с такива коли и после оплаквания, оплювания и класации ще премълча, за да не засегна някой колега. Успех !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...