Lakomnik 1 #1 Публикувано 22 Февруари, 2010 Значи работата е следната търсих из темите не намерих отговора нещо та интересувам се смениха ми задните накладки отзад съм с барабани сивик 5 ген купе и сега педала като го натисна парвия пат потава до доло и не спира колата като го пусна и натисна пак спира и става твърд онея в незнайния сервиз ми казаха покарай и ще се натегнат ще се оправи имаше едно не го знам как се казва дето се разхлабвало и се стяга само с едно зъбно колелце покарах май няма да се оправи като гледам и докато сменяхме на задния ляв барабан изтече 10 20 капки нужно ли е обезвъздушаване и как става то или има и лесен вариант Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 22 Февруари, 2010 (Редактирано) изтече 10 20 капки нужно ли е обезвъздушаване и как става то или има и лесен вариантДа нужно е много ясно.ПОмпаш а някой и пуска кръвчица. Варианта е един . Редактирано 22 Февруари, 2010 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #3 Отговорено 22 Февруари, 2010 (Редактирано) ако не са ти сменяли цилиндри и не са ти откачали тръбичките няма нижда от ново обезвъздушаване. мекия педал е симптом на въздух в системата-ще трябва да обезвъздушиш. ако не са ти отваряли системата се замисли от къде ти е влязъл въздух. накладките е трябвало да ти ги натегнат на ръка от механизма, за който говориш. с тия стаи механизми не вярвам сами да се натегнат. промиха ли ти механизма и раздвижухиха ли го?като сте сменяли само накладки, от къде ти изтече спир течност?? Редактирано 22 Февруари, 2010 от pitbuls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lakomnik 1 #4 Отговорено 22 Февруари, 2010 ако не са ти сменяли цилиндри и не са ти откачали тръбичките няма нижда от ново обезвъздушаване. мекия педал е симптом на въздух в системата-ще трябва да обезвъздушиш. ако не са ти отваряли системата се замисли от къде ти е влязъл въздух. накладките е трябвало да ти ги натегнат на ръка от механизма, за който говориш. с тия стаи механизми не вярвам сами да се натегнат. промиха ли ти механизма и раздвижухиха ли го?като сте сменяли само накладки, от къде ти изтече спир течност??От цилиндарче ли какво е намира се в горната част и има две рески дето влизат двете накладки и на дясната накладка кадето флиза там гумичката излезе и от там малко потече дано си ме разбрал ,че ми е беден речника откам части Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #5 Отговорено 22 Февруари, 2010 Ако губи течност след известно време, смени същия спирачен цилиндър, който е протекъл от качествена смяна на консуматив... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #6 Отговорено 22 Февруари, 2010 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dex2ex 5 #7 Отговорено 23 Февруари, 2010 Има и нещо друго -тази тресчотка която е между накладките (това със зъбното колеленце) при смяна се завива с цел по лесно слагане на барабана след това обаче после със всяко натискане на педала се развива помалко т.е. това е някакъв вид саморегулиращ механизъм.Това което аз знам е че тази джаджа не се намества от самосебе си бързо по добре да ти отворят барабаните и да се регулира на ръка иначе скоро няма да имаш задни спирачки. П.П. Случеят е със Фиат Мареа но мисля че е идентичен-Фиата със нови накладки и след един месец не му ловяха задните спирачки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lakomnik 1 #8 Отговорено 23 Февруари, 2010 Да те като ми ги сменяха викаха ,че биле като на фиат аз лично тая марка не я харесвам ,че много се злобят срещу мене с тея бравота се сичките ме минават..... ама на приказки хаха / Ама ми казаха един лаф Спирачките са за страхливците хахах в кръга на шегата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #9 Отговорено 23 Февруари, 2010 Веднага отивай в сервиз, освен ако не искаш да потрошиш някой страхливец с перфектни спирачки!Задължително смяна на цилиндърче(та). Ако течността е попила в накладките сменяваш и тях.Измиване с "brake cleaner". Изпилване ръба на барабана, регулиране тресчотката на ръка, обезвъздушаване и си готов. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lakomnik 1 #10 Отговорено 23 Февруари, 2010 Ам ходих днес регулираха ми туи нещо на ръка го вартяха и ся спирачките са добре уж ама ръчната еи ся като се прибрах забелязах че само парвите две зъпчета фащат и се ено до край сам я опънал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #11 Отговорено 23 Февруари, 2010 А какво стана със цилиндърчето и обезвъздушаването?И това с ръчната е калпава работа. Има си начин за регулиране Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
harabijta 1 #12 Отговорено 23 Февруари, 2010 Ам ходих днес регулираха ми туи нещо на ръка го вартяха и ся спирачките са добре уж ама ръчната еи ся като се прибрах забелязах че само парвите две зъпчета фащат и се ено до край сам я опънал Извади задния пепелник.Там е механизма за натягане на ръчната и я охлаби малко колкото да щракат 3-4 зъба и си готов.Целия ти проблем е в това че тъпия ти маистор не е охлабил ръчната като е намествал накладките.Друг път да знаеш,като се стяга"оня"механизъм ръчната трябва да е охлабена докраи.Сега за да станат спирачките перфектни трябва да се повтори цялата процедура с охлабени жила но и така ще е добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lakomnik 1 #13 Отговорено 23 Февруари, 2010 Утре ще пробвам да оправя и ръчната кви майстори брат майстор му се вика пот не му знаеш името дет има една приказка майсторе майсторе ако всичката ти е такава да та е.. в майстора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #14 Отговорено 24 Февруари, 2010 Докъде стигна, намери ли точния майстор? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lakomnik 1 #15 Отговорено 24 Февруари, 2010 Ами натегнаха ми тея неща и да флезе барабана плътно горе доло обаче ръчната мно пък се стегна и днес я охлабих малко и ся сичко си е както преди май Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове