lord_of_the_road 3 #1 Публикувано 22 Февруари, 2010 В петък се опитах да паркирам много близо до бордюра и закачих някакъв винкел, който стърчеше там. В резултат спуках гума, странично. Дупката не е много голяма, но не е и малка, колкото да пъхнеш молив може би. Помислих си, че е безнадеждно за оправяне, но като отидох при гумаджията, той без да се замисли ми каза, че ги прави без проблем тия неща, 25 лева и съм чисто нов. Показа ми една, която направо била разрязана и как е станала. Надеждни ли са тия вулканизации? Цената от 25 лева удачна ли е? Благодаря за всякакви мнения и препоръки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #2 Отговорено 22 Февруари, 2010 (Редактирано) В твоя случай е поправимо, но си я остави примерно за резерва... Лично аз нямам доверие на кръпки по страниците на гумата. Вярно че там няма износване, но пък при първия удар в дупка... Сестра ми направи подобно изпълнение миналото лято и направо 2 нови гуми че да няма ядове Редактирано 22 Февруари, 2010 от Player101 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lord_of_the_road 3 #3 Отговорено 22 Февруари, 2010 Колега, сигурен съм, че новата гума е най-надеждна, но при 300 кинта парчето... бих предпочел ако мога да си я възстановя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #4 Отговорено 22 Февруари, 2010 Двете ми бивши преди - сега задни , са вулканизирани Едната някой реши да я боцне странично с нож а другата се предаде пред една дупка и се сцепи точно на края на гумата и джантата , но и двете ми ги вулканизираха за посочената от теб сума и цяла зима карам с тях , като предимно карам само на магистрала ! Имам едно на ум винаги , но и аз не мога да дам 200+ лв за нова гума при положение , че тези са на 1 сезон Щом ти е казал , че става му се довери , но я сложи отзад и карай с поне 10 км/ч по-баво на магистралата за всеки случай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
element 4 #5 Отговорено 22 Февруари, 2010 същата случка и при мен - гума на 200км срязана отстрани, грях ми беше да я хвърля и я вулканизирах.Повече от година я карах даже отпред, но при скорости 50-80км/ч - сега ми е отзад и държи още. Мисля, че няма да имаш проблеми при качествено изпълнение.За цената... не си спомням, ще те излъжа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TYPE-S 1 #6 Отговорено 22 Февруари, 2010 Един съвет от мен 2 години карах с вулканизирана чисто нова гума (някой ми я беше срязал за да ме отараши, ама не успя).Държеше без проблем през цялото време.Важно е да ти я направят с топла вулканизация иначе няма да изкара дълго.Колкото до цената ми се струва малко малка.Иди на някоя голяма гумаджийница, където имат добри уреди и условия за да ти я направят добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stykiaz 0 #7 Отговорено 22 Февруари, 2010 Имах гума в подобна ситуация и ми казаха, че ще стане балон и да не се занимавам. Може би моите хора не са имали капацитета да се справят или зависи от случая. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
milkobo 2 #8 Отговорено 22 Февруари, 2010 В твоя случай е поправимо, но си я остави примерно за резерва... Лично аз нямам доверие на кръпки по страниците на гумата. Вярно че там няма износване, но пък при първия удар в дупка... Сестра ми направи подобно изпълнение миналото лято и направо 2 нови гуми че да няма ядове То отстрани няма износване ,но там гумата е най уязвима и най много се деформира отстрани при движение и не си е много за пренебрегване! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #9 Отговорено 22 Февруари, 2010 Обяснението при първата гума , която беше набодена почти успоредно беше , че ако е набодена перпендикулярно или диагонално щеше да прекъсне конците , съответно нямаше да може да се вулканизира и да стане балон След около 5-6 000 км изминати с вулканизиране гума забелязвам леко подуване на мястото на вулканизацията , което повече идва от самата дебелина на залепената гума Така , че има различни случаи . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lesov 0 #10 Отговорено 22 Февруари, 2010 Слагай вулканизираната гума за задна и нямаш ядове един приятел спука от каране един голф с вулканизирана гума.Сложи си я задна и нямаеше ядове Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wish 36 #11 Отговорено 22 Февруари, 2010 Аз пък се извинявам че пиша в темата на колегата и искам да попитам,може ли да се поправи гума с балон?Оная вечер си слушам музика и тамън си бърниках нещо по радиото когато фраааасс-попаднах в огромна яма която не видях.На другата сутрин ставам и хоп-големичък балон отстрани на чистак новата зимна гума.Та да питам поправимо ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lesov 0 #12 Отговорено 22 Февруари, 2010 Може да се вулканизира отивай до някоя гумаджийница да ти я оправят Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #13 Отговорено 23 Февруари, 2010 Колега, сигурен съм, че новата гума е най-надеждна, но при 300 кинта парчето... бих предпочел ако мога да си я възстановя.Колега извинявай ама каква е тази гума за 300 лева не съм в Бг затова питам ......... за 300 лева тука ще си купя поне 2-3 гуми и то с високо качество от известна и доказана марка в качеството си ?!?!?! а някой а някоя обикновена за тези пари с 4 ще се обуя ................ Само в бг ли всичко е на опаки ???сорка за офа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dex2ex 5 #14 Отговорено 23 Февруари, 2010 Предполагам че гумите на колегата наистина са по-скъпи предвид сигурно размера им.В такъв случаи наистина гумата си струва 200-300 лв и май е по добре да се ремонтира ако става ако не става тогава нова.Ако караш с 14-ки и ги нацепиш тогава почти не си струва да се занимаваш с ремонти,при нископрофилни 17-ки обаче е друга работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове