Jump to content
chirenski

Снижаване на кола ,чрез по-къси вилици отпред

Recommended Posts

chirenski, искаш да покажеш, че може или имаш конкретен въпрос ? Иначе, като се изключи, че изглежда алуминиева, което мен би ме притиснило, вилицата си изглежда супер ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам въпрос дали някой го е пробвал и какви са впечатленията, в смисъл има ли разлика във возията, друса ли и т.н ? п.с. lookcho тонът с който ми отговаряш на последните два въпроса не приляга на "Group: Moderators", не го приемай като заяждане просто изказвам мнение :thumbs1:

Редактирано от chirenski

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих заложил на доказаните методи - коиловър кит. Вилицата би ограничила движението на полуоската при неравности, сам си рпедстави какъв би бил резултата. Това бих го сложил след като имам споменатите горе компоненти плюс удължени шапки, после съм "набил" амортесьора по-дълбоко във вилицата (гледам доста го споменават като решение в чужди форуми) и чак тогава. Само първия компонент е достатъчен да ти направи колата трудна за каране по нашите гладки като стъкло пътища :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

п.с. lookcho тонът с който ми отговаряш на последните два въпроса не приляга на "Group: Moderators", не го приемай като заяждане просто изказвам мнение :thumbs1:

не съм ти отговорил с лоша идея - просто не съм видял подзаглавието, в което се крие въпроса ти ... ще го преместя в темата за да няма повече грешки Иначе защо да друса повече ? Няма основателна причина ако си останеш със сток пружина и амортесьор ... Ще друса като се блъскаш по дъно на магистралата примерно ... + печелиш ниска кола и малко камбър- губиш висока кола и ролцентъра бяга "някъде" ( може да е нагоре, но може и да е надолу ... ) моето мнение е, че слагането на такава вилица, без корекции по пружините поне , може да е кофти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- губиш висока кола и ролцентъра бяга "някъде" ( може да е нагоре, но може и да е надолу ... )

Лелееее, този бил физик :huh: надолу отива рол центъра :) а по темата, лошо няма стига предварително на да измериш растоянието между полуоската и дъното на амортесьора. Ако си го представям правилно, май само в разтеглено положение те интересува и на мен лично ми изглежда че ще имаш допиране с толкова къса вилица, но може да бъркам разбира се... трябва да се мери.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eмо ако не мислех, че е надолу, нямаше да го напиша като минус :lol: ... обаче понеже грам не ме е интересувала двойната ключица, реших да не съм категоричен :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво е общото между вилицата и хода на полуоската че не мога да се усетя.Тоест дали имате впредвид че с по късата вилица се намаля движението на полуоската нагоре. Просто питам ,че не ми е напълно ясно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво е общото между вилицата и хода на полуоската че не мога да се усетя.Тоест дали имате впредвид че с по късата вилица се намаля движението на полуоската нагоре. Просто питам ,че не ми е напълно ясно.

Просто полуоската се движи между самата вилица и от там при неравност има опасения,че ще се удря във вилицата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

подозирам, че това с полуоската няма как да се случи ... просто хода на амортесьора не е безкраен, че полуоската да застане под такъв ъгъл ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лукчо, какво общо има хода на амортесьора? Представи си че амортесьора не мърда... вдигаш долния носач нагоре заради по-късата вилицаДа де ама към тоя носач имаш шенкел а към шенкела - полуоска.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е разликата дали ще свалиш колата с къса вилица или къса пружина ? И в двата случая носача се обръща нагоре.

Според колегата, полуоската може да почне да опира във вълицата, но това може да стане само ако носача отиде много надолу, което е ограничено от хода на амортесьора ...

 

Публикувано изображение

 

Сега като гледам, ако завъртиш носача на 45 градуса нагоре също ще опре :P .... ама трябва да няма пружина, амортесйор и гума .. и май ще трябва и да се реже

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снощи се ядохме с Джони по тази тема.1 - не съм казал че ще опира, а че е добре да се провери2 - Моля всички в тази тема които си мислят че растоянието вилица-полуоска зависи от пружината или амортесьора, да вземат лист хартия и да замълчатНека го обясня пак, както го обясних на Джонибой... това трябва да означава че ако не го разберете по този начин - няма надежда :lol: Да забравим движението на окачването и да си говорим само за статичен вариант.1 - Растоянието от долния носач до полуоската е ФИКСИРАНО от щенкела и крепежите точки на носача и скоростната кутия - факт! Ако не се променя шенкела или долния носач или мястото на кутията, това растояние няма да се промени от вилицата.... до тук добре.2 - Вилицата определя растоянието от долния носач до амортесьора.... това е близко до ума, но държа да го кажа.3 - от 1 и 2 следва че растоянието от полуоската до амортесьора е = на растоянието носач_вилица минум растоянието носач полуоска..... последното обаче е константа.от 3 следва че растоянието полуоска_амортесьор зависи само и единствено от дължината на вилицата. Това е и причината по горе да кажа: "лошо няма стига предварително на да измериш растоянието между полуоската и дъното на амортесьора"Лукчо, предлагам ти ако не си го разбрал това, да си биеш 2 шамара и да ми донесеш каса бира.. обещавам да съм успял да ти го обясня нагледно докато я изпием :lol: п.с. Аз лично не виждам ниакакъв проблем да се сниши колата по този начин, напротив харесва ми, просто трябва да се мери първо и освен кореизброените неща да се прецени дали при вдижението на окачването няма да опре. При движение, растоянието полуоска амортесьор се променя много малко, но все пак трябва да се провери.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

:lol:п.с. ако всеки беше като теб тук щеше да е доста по приянто :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, щото ми търпите изгрубяванията :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

растоянието полуоска амортесьор се променя много малко,

Смешно малко. И то е най-малко при увиснала полуоска :lol: п.п. Не лъжи хората :lol: Несме се яли, говорехме едно и също нещо, аз с три думи, ти с триста.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я сравни снимката на лукича с тази в началото и виж с късата вилица колко близо ще е полуоската.

Съгласен съм че растоянието е минимално при разпънато окачване...... абе твърдоглавец, казах

"лошо няма стига предварително на да измериш растоянието между полуоската и дъното на амортесьора"

 

и се бунтувам против твърдението "Каква е разликата дали ще свалиш колата с къса вилица или къса пружина"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

признай че съм прав и ще ти купя фантичка :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз искам фантичка :lol: Като смъкнеш колата с късата вилица, амортисьора и пружината са си стандартни и познай какво ще става като минеш с мекото окачване през неравност. Ще има гуми и вежди на салата. С късата пружина се втвърдява колата (така ги правят) и хода се ограничава. Другото което е с късата пружина може да свърши хода на аморт. Поне така си го мисля ама да ли е така ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за мен правилното е къса вилица и твърда , но не къса пружина

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eбаси спама! Не си прав затова че много говориш, а малко казваш! Коментираш излишно :lol:

Смешно малко. И то е най-малко при увиснала полуоска

Като сложи вилицата, веднага ще разбере :lol: А разликата в метода на сваляне, изобшо незнам какво обшо има с мен :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...