Jump to content
lubimec13

Не включва на никакава скорост

Recommended Posts

Здравейте имам следния проблем немога да включа на никаква скорост когато работи двигателя.Когато е изгасена няма проблем.Държа да допълня ,че това се случи когато минах през една локва и водата стигна до фаровете.Предварително благодаря.Става вапрос за хонда сивик Д15Б7

Редактирано от lubimec13

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както обясняваш - съединителят не отделя.Вероятни причини:1. Имаш ли спирачна течност в разширителното казанче (това за съединителя)?2. Имаш въздух в системата - обезвъздуши (обезвъздушителят е на долната помпа)3. Някоя от помпите е изпуснала - горна или долна, (не ти познавам двигателя - но сигурно не си със жило)4. Ако не е някое от горните три - иди в сервиз да отворят съединителя и ще ти кажат

Редактирано от Jorko.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съвета утре ще проличи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извиняваите ако въпроса ви се стори глупав,но как мога на външен вид да разбера дали е повредена помпата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя съвет е: при кутията където е втората помпа на съединителя, има гумено ботушче. Дърпаш го настрани така че да се види буталото на помпата което бута лоста които бута притискателя, и втори човек да натиска педала на съединителя като гледаш дали помпата мести лоста на съединителя освобождавайки го.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така :thumbs1: Сподели после какво е станало

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси!Непремено ще пиша какво е станало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се,че не е от нито една от 2-те помпи другото което ми идва на ум е притискателен диск.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не би от водата, да е поръждясал маховика и някак си да е залепнал съединителя за него... хм...Успяваш ли да запалиш двигателя? Или като върти стартера мести колата?При натиснат съединител де.

Редактирано от vex

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До сега съм бол в гаража не е от съединителя понетака си мисля ( даже карах колата ) паля на скорост(на 2-ра) и колата си върви превключвам с междинна газ.Опитах да обезвъздуша помпите и педала на съединителя остана в долно положение така ли трябва да става и ако помпите работят до колко създават налягане?Да сменям ли на сляпо помпите или не вече незнам ?П.П Извинявам се за това че зададох толкова въпроси но не виждам решение на проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте имам следния проблем немога да включа на никаква скорост когато работи двигателя.

Става вапрос за хонда сивик Д15Б7

Точно съединителя е проблема, колега. Педалът го хвани с ръка и му върни нормалното положение.

Колегата Vex ти беше казал да провериш има ли достатъчно ход на работния цилиндър на съединителя - това е по-важно от налягането на помпите... :D

Нещо странни звуци има ли около кутията при движение, натискане съединител на място, знам ли...???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А когато запалиш на скорост, при натиснат съединител и подаваш газ, ускорява ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,моля за съвет.Имам Хонда Accord 2.0i LS/94г..Както си карам,съединителя ми потъва и немога да превключа скоростите, остава в долно положение.Имам течност в резервоарчето.Трябва с крак да го повдигна и така до спирането на колата.Помислих си,че е пружина,но когато изключа двигателя и почна да напомпвам,той се нормализира.След включване на двигателя пак омеква и пак с крак го изтеглям нагоре.Какъв ми е проблема?

Колегата го е описал нещо такова се получава.http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=33500

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се получава нещо такова, какви са тия локви, краставици и марули в началото.

Това преди или след обезвъздушаването и в темата на колегата ЯСНО е написан отговора на проблема му.

Тая тема е пълна скръб.

Нищо лично.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

sebulba караи си роуварчето и не ни мисли нас като не искаш не чети като си некомпитентен и неможеш да помогнеши недеи дава глупави отговори.Довиждане и със здраве.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

sebulba караи си роуварчето и не ни мисли нас като не искаш не чети като си некомпитентен и неможеш да помогнеши недеи дава глупави отговори.Довиждане и със здраве.

Хе хе, отворко, моят Ровър е повече автомобил от твоя сивик в пъти. :) Няма да чета твоите теми със сигурност, дано не съм само аз... !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата не е споделил какво е станало.Моят проблем е абсолютно същия като неговия. Купих първо долната помпа - мислех че е тя, пък и е по евтина. Никаква разлика. Купих и другата -горната пак слагам обезвъздушавам както е реда - ядец. И от нея не е. Реших да сваля кутията защото мислех че проблема е във вилката или аксиалния лагер. Вилката мърдаше много малко и помпата не може да я избута повече. Свалям и гледам всичко си е наред.Оказа се че се е счупила пружина от феродовия диск на съединитела и се заклинила между диска и демпферните пружини на притискателния диск.Дяволска работа а? Нов феродов диск и готово.Да обаче смених и 2-те помпи на съединитела които били здрави- старите съм ги пуснал на пазара 2 употреба.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре си ги пази тия помпи, щото новите дето си си ги купил ако са италиански не се знае колко ще изкарат преди да се прецакат :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята се оправи от самосебеси също не беше от съединителя нито от помпите.Така и не разбрах какъв и е проблема,но аз не съм свалял съединителя.Има ли възможност някоя пружина да е била счупена и заседнала някъде и след като е изпаднала да се е оправила.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Няма къде да падне ;) демперните пружини са на феродовият диск, отгоре е притескателят.Ако има счупена пружина остава между двата диска.

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...