lubimec13 2 #1 Публикувано 16 Февруари, 2010 (Редактирано) Здравейте имам следния проблем немога да включа на никаква скорост когато работи двигателя.Когато е изгасена няма проблем.Държа да допълня ,че това се случи когато минах през една локва и водата стигна до фаровете.Предварително благодаря.Става вапрос за хонда сивик Д15Б7 Редактирано 16 Февруари, 2010 от lubimec13 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #2 Отговорено 16 Февруари, 2010 (Редактирано) Както обясняваш - съединителят не отделя.Вероятни причини:1. Имаш ли спирачна течност в разширителното казанче (това за съединителя)?2. Имаш въздух в системата - обезвъздуши (обезвъздушителят е на долната помпа)3. Някоя от помпите е изпуснала - горна или долна, (не ти познавам двигателя - но сигурно не си със жило)4. Ако не е някое от горните три - иди в сервиз да отворят съединителя и ще ти кажат Редактирано 16 Февруари, 2010 от Jorko. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lubimec13 2 #3 Отговорено 16 Февруари, 2010 Благодаря за съвета утре ще проличи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lubimec13 2 #4 Отговорено 17 Февруари, 2010 Извиняваите ако въпроса ви се стори глупав,но как мога на външен вид да разбера дали е повредена помпата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #5 Отговорено 17 Февруари, 2010 Моя съвет е: при кутията където е втората помпа на съединителя, има гумено ботушче. Дърпаш го настрани така че да се види буталото на помпата което бута лоста които бута притискателя, и втори човек да натиска педала на съединителя като гледаш дали помпата мести лоста на съединителя освобождавайки го. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #6 Отговорено 17 Февруари, 2010 Точно така Сподели после какво е станало Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lubimec13 2 #7 Отговорено 17 Февруари, 2010 Мерси!Непремено ще пиша какво е станало. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lubimec13 2 #8 Отговорено 18 Февруари, 2010 Оказа се,че не е от нито една от 2-те помпи другото което ми идва на ум е притискателен диск. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #9 Отговорено 18 Февруари, 2010 (Редактирано) Да не би от водата, да е поръждясал маховика и някак си да е залепнал съединителя за него... хм...Успяваш ли да запалиш двигателя? Или като върти стартера мести колата?При натиснат съединител де. Редактирано 18 Февруари, 2010 от vex Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lubimec13 2 #10 Отговорено 18 Февруари, 2010 До сега съм бол в гаража не е от съединителя понетака си мисля ( даже карах колата ) паля на скорост(на 2-ра) и колата си върви превключвам с междинна газ.Опитах да обезвъздуша помпите и педала на съединителя остана в долно положение така ли трябва да става и ако помпите работят до колко създават налягане?Да сменям ли на сляпо помпите или не вече незнам ?П.П Извинявам се за това че зададох толкова въпроси но не виждам решение на проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #11 Отговорено 18 Февруари, 2010 Здравейте имам следния проблем немога да включа на никаква скорост когато работи двигателя. Става вапрос за хонда сивик Д15Б7 Точно съединителя е проблема, колега. Педалът го хвани с ръка и му върни нормалното положение.Колегата Vex ти беше казал да провериш има ли достатъчно ход на работния цилиндър на съединителя - това е по-важно от налягането на помпите... Нещо странни звуци има ли около кутията при движение, натискане съединител на място, знам ли...??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #12 Отговорено 18 Февруари, 2010 А когато запалиш на скорост, при натиснат съединител и подаваш газ, ускорява ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lubimec13 2 #13 Отговорено 18 Февруари, 2010 Колеги,моля за съвет.Имам Хонда Accord 2.0i LS/94г..Както си карам,съединителя ми потъва и немога да превключа скоростите, остава в долно положение.Имам течност в резервоарчето.Трябва с крак да го повдигна и така до спирането на колата.Помислих си,че е пружина,но когато изключа двигателя и почна да напомпвам,той се нормализира.След включване на двигателя пак омеква и пак с крак го изтеглям нагоре.Какъв ми е проблема?Колегата го е описал нещо такова се получава.http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=33500 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #14 Отговорено 18 Февруари, 2010 Като се получава нещо такова, какви са тия локви, краставици и марули в началото. Това преди или след обезвъздушаването и в темата на колегата ЯСНО е написан отговора на проблема му. Тая тема е пълна скръб. Нищо лично. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lubimec13 2 #15 Отговорено 18 Февруари, 2010 sebulba караи си роуварчето и не ни мисли нас като не искаш не чети като си некомпитентен и неможеш да помогнеши недеи дава глупави отговори.Довиждане и със здраве. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #16 Отговорено 18 Февруари, 2010 sebulba караи си роуварчето и не ни мисли нас като не искаш не чети като си некомпитентен и неможеш да помогнеши недеи дава глупави отговори.Довиждане и със здраве.Хе хе, отворко, моят Ровър е повече автомобил от твоя сивик в пъти. Няма да чета твоите теми със сигурност, дано не съм само аз... !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lud fen 0 #17 Отговорено 13 Март, 2010 Колегата не е споделил какво е станало.Моят проблем е абсолютно същия като неговия. Купих първо долната помпа - мислех че е тя, пък и е по евтина. Никаква разлика. Купих и другата -горната пак слагам обезвъздушавам както е реда - ядец. И от нея не е. Реших да сваля кутията защото мислех че проблема е във вилката или аксиалния лагер. Вилката мърдаше много малко и помпата не може да я избута повече. Свалям и гледам всичко си е наред.Оказа се че се е счупила пружина от феродовия диск на съединитела и се заклинила между диска и демпферните пружини на притискателния диск.Дяволска работа а? Нов феродов диск и готово.Да обаче смених и 2-те помпи на съединитела които били здрави- старите съм ги пуснал на пазара 2 употреба. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #18 Отговорено 13 Март, 2010 По-добре си ги пази тия помпи, щото новите дето си си ги купил ако са италиански не се знае колко ще изкарат преди да се прецакат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lubimec13 2 #19 Отговорено 15 Март, 2010 Моята се оправи от самосебеси също не беше от съединителя нито от помпите.Така и не разбрах какъв и е проблема,но аз не съм свалял съединителя.Има ли възможност някоя пружина да е била счупена и заседнала някъде и след като е изпаднала да се е оправила. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #20 Отговорено 15 Март, 2010 (Редактирано) Няма къде да падне демперните пружини са на феродовият диск, отгоре е притескателят.Ако има счупена пружина остава между двата диска. Редактирано 15 Март, 2010 от AMD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове