Jump to content
H22_turbo_Vtec

Как да почистя мотора.

Recommended Posts

Мотора ми е свален и имам достъп отвсякъде.Искам да го излъскам да стане като нов.Да ми препоръчате някви препарати.Дайте идеи за прахово боядисване все още обмислям какво мога да му причиня преди да го сложа в коша, че да изглежда добре като вдигна капака.

 

За сега съм се спрял на този тип капак на глава.Но за блока незнам какво мога да го направя.

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Simple Green концентрат цената му е 5-10$ в ebay , не знам дали се предлага на БГ пазара обаче това нещо е голяма лудница и тъй като е концентрат трябва да се внимава доста с него и след нанасяне и достигане на желания ефект да зе измие хубаво повърхността от него тъй като може да прояде алуминия(поне така твърдят хората който са го ползвали и са пострадали)!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е трябва да си луд да пръскаш с него тогава...Аз ползвам Меглиото и съм доволен - отстранява всякакви нагари и мазнини, двигател и скоростна кутия съм мил и ги почиства много добре! Пръскаш обилно с Меглиото, после с някаква четка с по-твърд косъм, накрая изплакваш с топла вода и е готов - ще светне. Лошото е, че ефекта е едноседмичен, после прахта и калта отиват навсякъде.П.С. Като правя такива неща на свалени/разглобени части запушвам/залепям всякакви ел. инсталации и отвори с найлон. Климатиците у нас също така им мия топлообменниците и после са като нови (и топлят много по-добре).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капака на клапаните ли искаш да боядисаш прахово или блока ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мих мотора на бившата си д14, вярно имаше ефект но сякаш стоеше на ликета блока.Затова питам няма ли някакво покритие, което може да му се нанесе, че като отида на автомивка с едно пръскане да светва.Ясно е, че ще се цапа често поради факта, че няма кора под мотора.Имам и сеат леон там немеца сложил една кора и мотора си стои много дълго време чист.Друг е въпроса какво става като нагазиш в голяма локва :) може да останиш и без нея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капака на клапаните ли искаш да боядисаш прахово или блока ?

Капака е ясен.По скоро блока се опитвам да измисля нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако боядисваш блока е добре да го бластираш предварително и после прахово.За целта трябва да го разоборудваш обаче,понеже боята или там каквото е се изпича на около 200 градуса

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако боядисваш блока е добре да го бластираш предварително и после прахово.За целта трябва да го разоборудваш обаче,понеже боята или там каквото е се изпича на около 200 градуса

Демек нещо по просто ми трябва, това отпада.Май ще се правя на домакиня и ще пръскам с обезмаслителя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен Миглиото съм доста доволен и от Медикс Грил. По-евтин е и също дава доста задоволителни резултати. Недостатък е че не е с пръскалка и трябва да мислиш някъв друг начин за нанасяне ако се спреш на него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съпунджи каза край на състезанието на обезмаслителите.Да помислим какво може да се направи след това.Някво покритие или нещо подобно.Праховото отпада, че трябва заглабям, което не ми се занимава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за късния пост, ноо по добро от обезмаслителя концентрат на MA FRA няма... и няма опстност да ти разяде нищо доколкото знам... колко руски камиони сме измили с тва нещооо... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по куча марка от мафра няма но обезмаслителя им е силен и ще свърши работа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За какво ви е да лъскате двигателите , аз моя не го мия щото не отварям капака / освен за смяна на масло и филтри / :P На жена ми на Рендето един път мих двигател и после седях като прани гащи на автомивката 2 часа , докато успея да го запаля-от тогава не мия под капака ... :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mafrazol - навремето бачках на една автомивка, от него бяхме най-доволни, а много препарати бяхме пробвали преди това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм най-доволен от дрелка с телена четка. Малко по-голяма хамалогия е, но по ми харесва. А за след това може със сребърен феролит или бронз шишенце (едно време на явата съм боядисвал кривките, а пък сега го ползвам от време на време за генерациите и няма мърдане - гаранция) Малко отначало като запалиш 1-2 дена докато се опече един вид намирисва, но след това е 6+ , а пък не е много скъпо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей като се сетя и аз едно време мазах бълканчето с нещо ама съм забравил какво беше.Кви пари струва феролита.Да взема да намажа някои по малки части, че да не стане някоя цигания все пак.

Редактирано от войводата/cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен обработка с въпросния феролит оставя доста грапава повърхност... Само предпоставки за събиране на прах :lol: Не ти решава проблема.Праховото е решение, пък и държи на температури, но потготовката - железни нерви. Но дори перфектно да стане, трябва да се вземат мерки и отдолу - слабо място, или поне при мен няма кой знае каква защита. Такава, че при следващото селско наводнение ти се опръсква двигателния отсег пак... Иначе има препарати, които осигуряват що - годе добра защита във времето, но и тяхното действие е такова - временно...

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

феролита не си спомням колко беше... мисля че нещо като 2-3 лв шишето.... а за грапавото - зависи как го направиш, и каква е повърхността - ако е грапава нормално да е грапаво, но кривките на явата си бях поиграл пошкурил и бяха по-вече от перфектни като за боя с четката... а естествено може и по професионално да се направи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От завода-производител ни пращат едни спрейове за боядисване на камини с твърдо гориво,държат на темепратури по над 400 градуса ,така че ще свършат работа за двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да, но ние простолюдните от къде да си го вземем този спрей? Марка нещо да знаем поне какво да търсим по магазините?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Топлоустойчив спрей, Cosmos, черен мат, издържа на 700 градуса Целзий - 8лв. За сведение, импрегнирах си термолентата на изпускателя, с него и няма проблеми с температурата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако боядисваш блока е добре да го бластираш предварително и после прахово.За целта трябва да го разоборудваш обаче,понеже боята или там каквото е се изпича на около 200 градуса

абе аз не бих си сложил блока да се пече на 200 градуса за нищо на света.при положение ,че колата работи на 100 градуса и като мине 120 вече имаш сериозен проблем.говоря за преебани гарнитури,може дори главата да се изкриви,ризите да ти потънат или някакви такива лайна.не бих го провал на 200 градуса,пък нека е на петна.можеш с песакоструйка да го свалиш до пресен алуминий,след което да го лакираш за да го запечаташ такъв.мисля че това ще е много по-автентично отколкото да си боядисаш целия блок в някакъв цвят.чугунените блокове ги боядисват така,но не и алуминиевите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...