Jump to content
boqnkov

Тресе при тръгване на първа с повечко газ

Recommended Posts

Смених и четирите амортисьора, защото задните ми бяха омаслени, а предните и те бяха леш. Сега колата е супер като возия, но този ефект си остана. Ще видя на пролет като си сменя гумите дали ще тресе, защото и те горките са зле ама не искам да взимам 2ра ръка. Заключение: при мен тресенето на предницата при тръгване с много газ НЕ е от амортисьори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега това тресене,ако се получава само тогава когато казваш,е мн вероятно да е от това,че превърта гумите мн леко дори подскача цялата предница и на мен ми се е случвало,но от първа на втора каот я изрежа.Ако имаш чувството,че цялата предница подскача и ще ти падне таблото,значи е от това.

Особено ако си с по-големи гуми и по слабо двигателче като мен 1,3:)На бмв-то нямаше проблем ама 105 коня направо ги пилях яко ама на тази не иска да ги върти 15-ките :tease:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се кахъри колега , колата ти е наред и моята е така .Това се получава от това че количката е лекичка , гумите явно са ти добри . Карай нанволя и да не ти пука

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е от гумите.. С летните си тресеше яко. Като сложих зимните се усещ само елегантно пилене :D Зависи колко ти е мека гумата според мен (мека като материал, не като надув)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята тресе така при рязко потегляне и също мисля че са виновни амортисьорите !Нали тяхната задача е да държат гумите към асвалта за мах сцепление и като олабят и остават гумите да си подскачат при потегляне и тресе като луда :whistle: За пример ще дам предишната ми кола -ескорт 81година!Та значи неговите предни бяха изпуснали тотално и се люлееше предницата -морска болест да получиш :P имаше същото тресене ,и един авер вика дай да ги напълним обаче щото да не купуваме масло той сложи квото имаше и предницата стана като със спортни твърди амортисьори щото налял гъсто масло-оттогава не е претресъл форда при тръгване!Мисля си че и вие може да ги пробвате при студено време когато маслото е по-гъсто в амортисьорите да пробвате рязко потегляне и ако не тресе ясно че е от тях и като се поразбие и не работят добре

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята беше сива и също го правеше:) ... Винаги и само на мокър асфалт,нямам представа от какво може да е ,но явно е често срещано при Сивиците :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята също, само на мокро с някакви измислени зимни гуми. Миналото лято я ръчках с летни гуми - не го прави. Мисля, че не е от окачването, а от специфичното сцепление.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам и аз да попитам - мойта се тресе дори когато е неподвижна, а като пусна парното или климатика става още по-силно. Като допълнително инфо мога да кажа, че не съм сменял филтъра на купето още, 1-ва и 2-ра степен на парното не бачкат както на доста колеги, съединителя скърца докато е студена и си мисля, че е някоя от помпите се е поминала. Мислех си за свещи или тампони на двигателя, но защо тресенето се усилва при пускане на парното? Някой да има акъл за даване? :whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото при пускане на вентилатора на ІІІ-та степен / 1 и 2 нали не бачкат / или климатика, оборотите на двигателя за момент / би трябвало / да се понижат и секунда след това да се нормализират и като тампоните на мотора са за смяна, ниските обороти на същия се предават на купето и така..., но темата не е за това. А понижаването на оборотите е от промяната в товара / съпротивлението от ремъка на алтернатора / на мотора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен пускането на климатика си е далеч по-голям моментен товар, отколкото да се пусне едно парно. Значи и от място (както се изразяваш) включваш на дълги светлини например, което не е като да не е консуматор, пак ще има подобен ефект..(ако не е ксенон де, понеже там консумацията е доста по-малка). Това в комплект със скапан тампон явно се усеща доста по изразено...

Но нека не пишем точно тук как се проверява дефектен тампон на мотора :huh: Кажете как е сега, след като се постопли времето онова въпросно разтрисане при потегляне:D При мен изчезна. Убеден съм, че и Хонда със напълно изрядна ходова част го има... Например при мокър асфалт дори и лятото... Може би щеше да е по-слабо, ако дължините на осите предаващи движението са напълно еднакви по дължина, и лявото колело не "догонва" дясното по сцепление, или просто наличието на LSD !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се получи,когато сложих хубави гуми отпред!При старт от 4000-5000оборота предницата скача всякаш е Low Ryder :)))Не съм експерт,но съединител не може да повлияе по такъв начин на автомобил при такова потегляне...Мисля,че са амортисьорите!(Става дума за CRX ЕЕ8)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...