boqnkov 0 #41 Отговорено 8 Март, 2010 Смених и четирите амортисьора, защото задните ми бяха омаслени, а предните и те бяха леш. Сега колата е супер като возия, но този ефект си остана. Ще видя на пролет като си сменя гумите дали ще тресе, защото и те горките са зле ама не искам да взимам 2ра ръка. Заключение: при мен тресенето на предницата при тръгване с много газ НЕ е от амортисьори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
theworst 0 #42 Отговорено 10 Март, 2010 Колега това тресене,ако се получава само тогава когато казваш,е мн вероятно да е от това,че превърта гумите мн леко дори подскача цялата предница и на мен ми се е случвало,но от първа на втора каот я изрежа.Ако имаш чувството,че цялата предница подскача и ще ти падне таблото,значи е от това.Особено ако си с по-големи гуми и по слабо двигателче като мен 1,3:)На бмв-то нямаше проблем ама 105 коня направо ги пилях яко ама на тази не иска да ги върти 15-ките Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
100EV 5 #43 Отговорено 13 Март, 2010 Не се кахъри колега , колата ти е наред и моята е така .Това се получава от това че количката е лекичка , гумите явно са ти добри . Карай нанволя и да не ти пука Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boqnkov 0 #44 Отговорено 18 Март, 2010 И аз така викам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #45 Отговорено 18 Март, 2010 Според мен е от гумите.. С летните си тресеше яко. Като сложих зимните се усещ само елегантно пилене Зависи колко ти е мека гумата според мен (мека като материал, не като надув) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #46 Отговорено 18 Март, 2010 И моята тресе така при рязко потегляне и също мисля че са виновни амортисьорите !Нали тяхната задача е да държат гумите към асвалта за мах сцепление и като олабят и остават гумите да си подскачат при потегляне и тресе като луда За пример ще дам предишната ми кола -ескорт 81година!Та значи неговите предни бяха изпуснали тотално и се люлееше предницата -морска болест да получиш имаше същото тресене ,и един авер вика дай да ги напълним обаче щото да не купуваме масло той сложи квото имаше и предницата стана като със спортни твърди амортисьори щото налял гъсто масло-оттогава не е претресъл форда при тръгване!Мисля си че и вие може да ги пробвате при студено време когато маслото е по-гъсто в амортисьорите да пробвате рязко потегляне и ако не тресе ясно че е от тях и като се поразбие и не работят добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MakaveliTheDon 0 #47 Отговорено 22 Март, 2010 Моята беше сива и също го правеше ... Винаги и само на мокър асфалт,нямам представа от какво може да е ,но явно е често срещано при Сивиците Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dobmarkov 0 #48 Отговорено 22 Март, 2010 И моята също, само на мокро с някакви измислени зимни гуми. Миналото лято я ръчках с летни гуми - не го прави. Мисля, че не е от окачването, а от специфичното сцепление. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MachineMan 1 #49 Отговорено 14 Май, 2010 Искам и аз да попитам - мойта се тресе дори когато е неподвижна, а като пусна парното или климатика става още по-силно. Като допълнително инфо мога да кажа, че не съм сменял филтъра на купето още, 1-ва и 2-ра степен на парното не бачкат както на доста колеги, съединителя скърца докато е студена и си мисля, че е някоя от помпите се е поминала. Мислех си за свещи или тампони на двигателя, но защо тресенето се усилва при пускане на парното? Някой да има акъл за даване? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #50 Отговорено 14 Май, 2010 Щото при пускане на вентилатора на ІІІ-та степен / 1 и 2 нали не бачкат / или климатика, оборотите на двигателя за момент / би трябвало / да се понижат и секунда след това да се нормализират и като тампоните на мотора са за смяна, ниските обороти на същия се предават на купето и така..., но темата не е за това. А понижаването на оборотите е от промяната в товара / съпротивлението от ремъка на алтернатора / на мотора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #51 Отговорено 14 Май, 2010 Според мен пускането на климатика си е далеч по-голям моментен товар, отколкото да се пусне едно парно. Значи и от място (както се изразяваш) включваш на дълги светлини например, което не е като да не е консуматор, пак ще има подобен ефект..(ако не е ксенон де, понеже там консумацията е доста по-малка). Това в комплект със скапан тампон явно се усеща доста по изразено... Но нека не пишем точно тук как се проверява дефектен тампон на мотора Кажете как е сега, след като се постопли времето онова въпросно разтрисане при потегляне При мен изчезна. Убеден съм, че и Хонда със напълно изрядна ходова част го има... Например при мокър асфалт дори и лятото... Може би щеше да е по-слабо, ако дължините на осите предаващи движението са напълно еднакви по дължина, и лявото колело не "догонва" дясното по сцепление, или просто наличието на LSD !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
did0ni 7 #52 Отговорено 16 Март, 2013 При мен се получи,когато сложих хубави гуми отпред!При старт от 4000-5000оборота предницата скача всякаш е Low Ryder ))Не съм експерт,но съединител не може да повлияе по такъв начин на автомобил при такова потегляне...Мисля,че са амортисьорите!(Става дума за CRX ЕЕ8) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове