kleni 17 #1 Публикувано 3 Февруари, 2010 Здравейте,интересуваме дали има разлика във бензиновите регулатори на Д серията,става въпрос за налягането? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Q_ball 0 #2 Отговорено 3 Февруари, 2010 в какъв смисъл искаш да кажеш разлика ??? във формата или в налягането което поддържат. Гледам че си с Д15Б2 двигател, мога да те уверя че има разлика в налягането между него и другите от Д - серията, а също така и във формата. Мисля това е единствения двигател Dual point Fuel Injection, от което следват и различията с останалите. Надявам се да съм полезен. Ако не можеш да отвориш един менюъл и да сравниш характеристиките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #3 Отговорено 3 Февруари, 2010 (Редактирано) Абе смисъла на разликата май си го пише във първия пост със въпроса като гледам ... колега, не знам що толкова смело уверяваш, но аз пък не ти вярвам. Щото като гледам мога да кажа че (без да се извинявам) не си запознат с нищо, камо ли горивен регулатор и налягане. Като гледаш че е със д15б2 двигател не гледаш ли че пише и витек след тва, не виждаш ли главата в подписа ... не чаткаш ли че е пълна инжекция, и налягането е както на всички останали д-серии, които НЕ СА Dual Point Fuel Injection... Миленчо, приятелю, каквото си замислил (ако пасва на рейката) - давай смело! Аз на b16ката карам със регулатор от d16z5. п.п. Само да те успокоя, и моното работи на същото налягане както всички останали. Редактирано 3 Февруари, 2010 от kalmara Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kleni 17 #4 Отговорено 4 Февруари, 2010 (Редактирано) Нищо не съм измислил,ами наскоро ми припадна една помпа,която прави 4.1бара налягане и я сложих.Разликата се усети веднага.Имах проблем при първоначалното палене сутрин(не че непали)пали и след малко гасне,след второто палене всичко е ОК.Като извадя маркучето за вакума от регулатора и проблема започва да изчезва(опитвасе да огасне,но неуспява)Сложих регулатор от д16а8,но като бодна маркуча за вакума и пак гасне.Затова си мисля,че има някаква разлика в налягането което подържа всеки един регулатор.п.п Колега Q_ball прочел сам толкова много мануали,че главата ми е пораснала с 2 сантиметра Редактирано 4 Февруари, 2010 от войводата/cls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Q_ball 0 #5 Отговорено 4 Февруари, 2010 Да се извиня първо, явно в мен е грешката ...Грешката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #6 Отговорено 5 Февруари, 2010 (Редактирано) Амчи то тогава и аз да са извиня ... Мойта грешкаЯвно гледаме различни източници, моят е за 4тите генерации ED серия, като и в менюъла за EF, EE са същите данни, явно от 5та генерация има разни промени по системата. Просто д15ката като морално по-стар модел двигател си е запазил регулатора в стила на 4ките. п.п. Туй за налягането - но това не ми променя мнението в останалата част от поста относно глава, инжекция и т.н. Редактирано 5 Февруари, 2010 от kalmara Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Patron 5 #7 Отговорено 20 Юли, 2014 Здравейте колеги! Искам да ви попитам на какво налягане може да издържи стоковата помпа на d16y3 .Мерси! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #8 Отговорено 23 Юли, 2014 Налягането е обратнопропорционално на дебита - демек качваш налягането - пада дебита.Пример - помпа от малък втек, или б серия с дебит 120л/ч@3 bar налягане - ако вдигнеш налягането на 4 бара, дебита ще падне примерно на 100л/ч, при 5 бара вече ще си някъде към 80л/ч или надолу. Може и на 6 бара на я напънеш, ще изкара известно време, преди да сдаде багажа.Отделен е въроса, че разпръскването на гориво от инжекторите, става силно неефективно след 4 бара.П.П. Що ти трябваше да изравяш тази стара тема? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове