mischaiko 2 #1 Публикувано 30 Януари, 2010 лека тема за размисьл.напоследьк на мода стана да се слагат газови уредби на дизели.това сьм го виждал преди повече от 2-3год на камион,но той я използваше само за изпреварване.поредната кола,която дойде в сервиза естествено беше БМW/6 цилиндрово дизелче/.човека доволен-много бяга,падна разхода на нафта,това са все качества мечтани от европейските производители.спомена още,че на 1000км харчи 15литра газ.това са данни засякани от него и ги пиша някой ако иска да прави някакви сравнения ако има впечатления от друг такьв тунингован автомобил.мисьлтта ми е някой има ли някаква информация за тези автомобили,някакви странични ефекти,недостатьци,имал ли е някой удоволствието да управлява такава техника и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TYPE-S 1 #2 Отговорено 30 Януари, 2010 Аз доколкото знам Метан става да се сложи на дизел но за газ не знам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #3 Отговорено 30 Януари, 2010 Аз доколкото знам Метан става да се сложи на дизел но за газ не знам да и май точно така са икарусите от градския транспорт,които са останали да се въртят по улиците ни.ако някой има познат в гаража им сигурно може да го поразпита. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 929 #4 Отговорено 30 Януари, 2010 http://www.diesellpg.co.uk/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Otto Kluge 10 #5 Отговорено 30 Януари, 2010 Метанова инсталация се монтира на МПС-та с дизелови агрегати, за да подобри изгарянето на дизела, а от там да намали вредните емисии. Сигурно по този начин бута и разхода. Но на лекотоварен автомобил това ми се струва леко безсмислено. Собствениците на бензинови автомобили слагат АГУ, за да стигнат дизелов разход в пари, а дизелджиите обикновено карат с крадена нафта, за да ги преварят А това дизел и метан наистина не го проумявам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ArowanA 0 #6 Отговорено 30 Януари, 2010 спомена още,че на 1000км харчи 15литра газ.това са данни засякани от него и ги пиша някой ако иска да прави някаквиКажи му че малко е изгубил връзката с главния. Не съм компетентен с въпроса относно газифицирането на дизелови двигатели, но тая кола трябва да я буташ че да ти даде такъв разход ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Борислав 23 #7 Отговорено 30 Януари, 2010 Някаде бях чел че може да се сложи газ на дизел но неможе да работи дизелов двигател само на газ. Работи колко на колко процента газ дизел. Но непомне точно как го бяха писали. А колко е вярно там вече незнам, щом не се ползва тази схема едва ли е ефикасна дори и да става. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #8 Отговорено 30 Януари, 2010 четох някъде за хидро инсталация на кола.И на всеки 1000мил пълниш дестилирана вода и караш като гламав.Не знам дали е при дизел или бензин но е интересно предложение.ето ви една хидро хонда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #9 Отговорено 30 Януари, 2010 четох някъде за хидро инсталация на кола.И на всеки 1000мил пълниш дестилирана вода и караш като гламав.Не знам дали е при дизел или бензин но е интересно предложение.ето ви една хидро хондаХидро е едно,а Hydrogen е съвсем друго-от мен да знаеш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #10 Отговорено 30 Януари, 2010 четох някъде за хидро инсталация на кола.И на всеки 1000мил пълниш дестилирана вода и караш като гламав.Не знам дали е при дизел или бензин но е интересно предложение.ето ви една хидро хондаХидро е едно,а Hydrogen е съвсем друго-от мен да знаеш моя грешка Хидроген имах предвид Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #11 Отговорено 30 Януари, 2010 Колегата по горе е казал правилно,дизелова кола само на гас неможе да върви.Прави се конверсията и се кара дизел и гас и разхода пада като цяло,но ще трябва да зареждаш и от 2те горива и в двг то влизат и 2те горива.От там идва и изказването на човека с баварката че на 1000км идва 15л гас ,защото % съотношение коетос е изгаря дизел гас е различно,но не си мислете че е изминал 1000км само с 15л гас,това е леко смешно и ако беше така всички до сега най-малко такситата щеше да са така ,просто е пропуснал да отбе;ежи колко е разхода на дизел за тез 1000км.Иначе като цяло тази конверсия се правише още като навлезе гаста преди 20г още тогава тук в Бургас имаше автобуси които се караха така ,но после се спря да се прави тази конверсия ,явно сега пак излиза на мода Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mischaiko 2 #12 Отговорено 30 Януари, 2010 Колегата по горе е казал правилно,дизелова кола само на гас неможе да върви.Прави се конверсията и се кара дизел и гас и разхода пада като цяло,но ще трябва да зареждаш и от 2те горива и в двг то влизат и 2те горива.От там идва и изказването на човека с баварката че на 1000км идва 15л гас ,защото % съотношение коетос е изгаря дизел гас е различно,но не си мислете че е изминал 1000км само с 15л гас,това е леко смешно и ако беше така всички до сега най-малко такситата щеше да са така ,просто е пропуснал да отбе;ежи колко е разхода на дизел за тез 1000км.Иначе като цяло тази конверсия се правише още като навлезе гаста преди 20г още тогава тук в Бургас имаше автобуси които се караха така ,но после се спря да се прави тази конверсия ,явно сега пак излиза на мода пропуснах да спомена,че рахода на нафта му паднала на 7-8 л./100 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #13 Отговорено 30 Януари, 2010 а преди това колко е горяла таз кола? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #14 Отговорено 31 Януари, 2010 Нормално метана е 30-50% - бях чел за такива китове за камиони, в Англия най-вече.Наскоро Волво обявиха, че разработват такъв двигател за камионите си - в икономичен режим щели да работят със 70% метан. Май плановете им са от 2011 да ги пуснат в продажба.За лека кола - съмнително да се избие - цена, тегло... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #15 Отговорено 31 Януари, 2010 преди години помня че имаше оферта да слагаме газово на дизелака но мисля че струваше около 2000лв и наистина харчи и от 2те горива и винаги трябва да имаш достатъчно ... и леко смисъла се губи при дизеловите двигатели при мен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 929 #16 Отговорено 31 Януари, 2010 преди години помня че имаше оферта да слагаме газово на дизелака но мисля че струваше около 2000лв и наистина харчи и от 2те горива и винаги трябва да имаш достатъчно ... и леко смисъла се губи при дизеловите двигатели при мен Не се губи смисъла, ако се каже думичката "екология", а икономията идва от над 200км на ден! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NesTea 96 #17 Отговорено 3 Февруари, 2010 (Редактирано) ...но той я използваше само за изпреварване....правилно ли разбрах че повече ще бяга с газта? относно колегата с "водната" хонда- там пише, че пак е на бензин, ама спестяваш 30% от него с тая водна уредба Редактирано 3 Февруари, 2010 от Hot Sauce Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tunyo 3 #18 Отговорено 3 Февруари, 2010 При дизел на газ, нафтата се намаля до минимум колкото да може да запали метана понеже няма запалителни свещиОбаче според мен проблема е в това че минимума може да е неприемливо висок. ... това не е нищо ново.От мои по-възрастни приятели знам че още през 70-те години в БГ са идвали руски автобуси заредени по целия покрив с газови бутилки с метан. Водородната Хонда едва ли икономисва 30% бензин .Това е “суха“ клетка за електролиза и освен водород тя произвежда и кислород който доста бърка мислите на ламбда сондата и ЕСU-то.В БГ има такива ентусиасти с клетки монтирани на по стари атмосферни дизели и твърдят че разхода пада малко и колата върви малко по-добре. http://nrg.blog.bg/technology/2008/02/20/v...otchasti.165465 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Preludisimo 1 #19 Отговорено 3 Февруари, 2010 Колеги съвременните дизели са достатъчно мощни и икономични за да се побългаряват по този начин.Не мислите ли ,че от завода щяха да излизат по този начин ,ако беше по добро решение.За дизела най-добрата инвестиция за мен с цел икономия си е чипа.Без да се убиждате в този форум се пишат големи глупости за дизела Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове