No Limit Performance 180 #1 Публикувано 30 Януари, 2010 (Редактирано) Двигател: D16A9/Z6/Y8 - портната глава - оригинални валове, клапани - 70мм вход на всмукателния колектор - къстъм всмукателен колектор. - степен 8.8 - турбо T3/T04e 57 trim .60/63 - налягане 16-18psi Нека малко разсъждаваме на глас за плюсовете и минусите на тези колектори. -> Избор 1 Избор 2 Избор 3 Избор 4 Редактирано 30 Януари, 2010 от Founder Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #2 Отговорено 30 Януари, 2010 По това което съм чел за турбо колектори съм на мнение ,че 1 и 2 са най-подходящи изгорелите газове имат най-къс и еднакъв път от всички цилиндри до турбо компресора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #3 Отговорено 30 Януари, 2010 По това което съм чел за турбо колектори съм на мнение ,че 1 и 2 са най-подходящи изгорелите газове имат най-къс и еднакъв път от всички цилиндри до турбо компресора.И газовете са все още топлички-топлички и се движат бързичко. Аз нямам баш компетентно мнение по въпроса, но според мен вариант 4 - top mount е за хората с климатици. Нещото, което всички го мислят за невъзможно - турбо и климатик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #4 Отговорено 30 Януари, 2010 Калмарче, номер 4 хич даже не е за хора с климатик То си може , но не това му е признанието.Друго му е предназначението на него Аз си имам собствено виждане , нека и турбо маняците споделят своите вижания по въпроса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #5 Отговорено 30 Януари, 2010 (Редактирано) Абе хора то се вижда на 2ра картинка че колата си е с клима,аз на мойта кола също можеш да си оставя климатика ,но предпочетох да го няма Ето тук съвсем ясно се вижда колко много място имам м/у колектора и мястото за питата на климатика макар че съм сложил и радиатора за маслото там : клик тук ПП: Предназначението на последния колектор е много много по-различно от това което си мислите.Ачо на теб няма да ти върши работа този модел колектор ако наистина ще са ти такива данните които си посочил по-горе за колата ти.ПП2 ако държиш да е някой от тези колектори най-подходящ ще бъде този от 2ра картинка,но аз не бих го взел за колата ми защото на голямото налягане като светне колектора с тежката турбина и като друсне някъде ще се спукаш да правиш заварки Чугуна му е майката ,но все пак ако държиш да бъде тръбен по добре си направи някоя яка стойка да не ти тежи толкова турбината на колектора че наистина ще имаш грижи. Редактирано 30 Януари, 2010 от JeepersCreepers Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #6 Отговорено 30 Януари, 2010 Всеки който се захваща с това е наясно, че трябва да си укрепи яко колектора, а не да разчита на заварките само на фланеца.Четвъртия е за много голямо налягане , това е ясно, него го пуснах просто като още една опция.Интересуват ме вашите мнения / ако може грамотно обяснено / за останалите 3 модела. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #7 Отговорено 30 Януари, 2010 Ачо 4тия не е за толкова голямо налягане ,а за турбо кола с доста бойни валове,защото там има много презастъпване на фазите и ако си с къси рънъри на колектора ще връща обратно което не е никак желателно.Затова за турбо коли се ползват 1ви и 4ти тип ,зависи колко вече са валовете . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #8 Отговорено 30 Януари, 2010 Ивчо, говорим за сток валове. Описал съм ситуацията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marin D15B2 0 #9 Отговорено 30 Януари, 2010 (Редактирано) Много интересна тема и мнения може ли да попитам и аз какви колектори да направя за D15B2 след като мина на пълна инжекция най-добре според мен ще са 2ри ваянт за мен но за колегата не съм толко запознат и за това ви и питам.ПС без клима съм не е портната главата и няма валове освен сток Редактирано 30 Януари, 2010 от marin D15B2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #10 Отговорено 30 Януари, 2010 Ачо аз бих заложил на Ram Hоrn колектора(1картинка),може би е с най правилни рънъри от всичките,колкото до укрепването,едно доушиване на аргон на тръбите към фланеца и планка която да държи турбото отдолу към блока си е напълно достатъчно.Аз моята даже не съм я укрепил,но такива заварки съм му изпращял на колектора че там е последното място от което се опасявам че може да се скъса Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #11 Отговорено 30 Януари, 2010 (Редактирано) Аз решението съм го взел.Просто ми се стори интересно като тема за технически въпроси.Все повече и повече момчета се насочват към принудителното пълнене и всякакво подобно инфо ще им бъде от полза п.п. Драго, дай малко инфо за тоя , който беше на колата ти./снимка 3/ Редактирано 30 Януари, 2010 от Founder Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #12 Отговорено 30 Януари, 2010 За сток валове и налягането което казваш около бар ,ще направиш грешка ако вземеш овенчето,защото както казах той е за по висок надув и дългите му рънъри го правят по подходящ за кола със валове.Тъй като ти няма да имаш 2ри вариянт е отличн за теб поради късия рън няма да имаш загуба на скорост и топлина на газовете /а това е много важно защото ще си с голяма турбина / Овенчето с него ще извадиш малко повече коне от колкото с 2ри вариянт с около 20 30 коня но на надув 1.8 и нагоре. Както вече обясних кокото е по голям рънъра толкова ще губи скорост и топлина и не е подходящ за тази драг турбина/казвам драг защото се слагат такива турбини когато се гонят много коне и се ползва предимно за драг колата ,защото е лагава колата до 4500рпм/ПП: Ако немислиш да надуваш колата си повече от 0,9-1,1 или 1,2 можеш да ползваш по малка турбинка която ще ти се завърта доста по рано и ще стане много по приятна за каране и ще я усещаш по-като турбо кола/няма да тис е налага да ходиш на 5к за фул буст а на 3500рпм /Както казвам на всички най добре реши за какво ще си правиш колата за фън ,да изумиш някой или за състезания,от там нататък се преглеждат вариянтите кое ще е най добре според това което си избрал после се избира турбо сетъпа с подходящата турбина. Едвали искаш да си направиш кола за фън да я усещаш след 5000рпм,трябват ти Нм и коне на ниските рпм като я чукнеш и да хуква А както е мойта правена за драг просто нямам файда да се винти на ниски рпм и затова е голяма турбината защото гоня големите налягания и големите рпм 8500. Затова аз щеше да минавам на колектора от снимка 1 защото щеше да слагам валовете и моя колектор вече не е подходящ ще ми спъва колата .Но тъй като ще я продавам немисля да влагам повече пара ама това е друга тема де. Дано съм бил изчерпателен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PoweRG 54 #13 Отговорено 31 Януари, 2010 Aчо, снимка 3 е моята кола и този колектор аз го слагах след като предния се скъса. Неговите заварки също са повторени на аргон и проблеми скъсането и дупките не съм имал от тогава. По лично мнение много късите колектори загряват доста и самата турбина и след това става едно мазало Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #14 Отговорено 31 Януари, 2010 Румба, извинявам се за объркването Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #15 Отговорено 31 Януари, 2010 +1 за Ram Horn Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове