Otto Kluge 10 #41 Отговорено 29 Януари, 2010 Е, гладем фабрични данни. За теб е 11.3, за 1.6 със 110 к.с. - 10.2 Тая секунда я се усети, я не. Твоят смесен разход е 5, на бензинката 6.7 , като разликата в градския разход е 2.7-2.9 литра Поне няма да ти се налага да слагаш АГУ, че да направиш що годе сносен разход. А колата все пак си е преди всичко средство за предвижване. Щото със 110 к.с. ме съмнява да има някакво интересно преживяване. Освен ако не се качваш от Пежо 106, 45 к.с. Дизелът е хубаво нещо. Липсваше ми през годините Но направи засечка пълно-пълно. Само тя ще ти даде точна представа. Въпреки, че като гледам заводските данни за 4.4 извънградско.. грешката ти не е много голяма Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #42 Отговорено 29 Януари, 2010 сигурен съм че ако пътувам не по магистрала ще ми падне наистина на 4 и малко щом със 130 ми отчита 4.8.А смесен разход 5 ми звучи утопично, някак си 6 и 5 ми звучи по-реално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Otto Kluge 10 #43 Отговорено 29 Януари, 2010 (Редактирано) Нищо утопично няма. HondaaaaaАз карам точно по заводските предписания и разходът ми е толкова, колкото са ми написали. За София сигурно е друго, но определено ще си много под бензиновия еквивалент Все се каня да ти кажа да направиш една проверка за пикаещи дюзи Редактирано 29 Януари, 2010 от Oto Kluge Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #44 Отговорено 29 Януари, 2010 брат, казвам утопично защото ако ми гори 4.8 извън града, трябва градско да ми гори 5 и за да стане 5.Което дефакто е невъзможно градско.Колко ми гори тея дни градско?7 и 5 като я карам ПОЧТИ САМО СТУДЕНА.за по 2-3 км.Спирам върша работа 40-50 минс и пак и пак.И вънка беше яко минус.Не искам да ти оспорвам мненията, просто казвам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Otto Kluge 10 #45 Отговорено 29 Януари, 2010 Градското ти го дават 6.3 При това студено време е нормално да качи разхода. Човече, карай и се радвай на живота. Няколко грама повече или по-малко не са проблем. Но си провери дюзите. Вече знаеш как. Че да не се окаже после някое бутало с дупка, компресия клоняща към нула и предстоящ ремонт за 3.500 лева. Един приятел наскоро това го сполетя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #46 Отговорено 29 Януари, 2010 (Редактирано) брат, ако си направя тази проверка на дюзите или ще си искъртя нещо по задното окачване или ще си счупя турбината ;) не разбирам грам от такива неща, а и не ме тегли.Трябва някъде да идя.Ако дадеш съвет за плдмежду другото филтъра на климатика и климатроника едни и същи ли са Редактирано 29 Януари, 2010 от uBaHoB Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #47 Отговорено 29 Януари, 2010 Разход от 5 е съвсем съвсем нормален за common-rail двигател с турбинчица. Баща ми кара Citroen C4 Grand Picasso. Много неприятен автомобил, сравнен на базата на предни модели на Citroen /като Xantia/. Но за сметка на това, със 130 си гори 4.5 Както щеш сме го засичали, все така си гори. Такаче няма нищо чудно и невъзможно. Много е красива, колега... ама на мен пък ми е грозна, не ща такава!!!/за киселото грозде я знаеш историята.../ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Otto Kluge 10 #48 Отговорено 29 Януари, 2010 Филтъра на климатика и климатроника дали са едни и същи? А сега де.. Визираш поленовия филтър? Т.е. филтърът на купето предполагам.. Той се сменя на всяка смяна на масло, освен ако не искаш да ти заприлича на кирпич и да си докараш неприятна миризма в купето, съчетана с алергични реакции Не съм убеден на 100%, но мисля че не ми трябвало да има значение дали си с климатик или климатроник. Има много по-знаещи хора. Те ще ти кажат..А за другото - трябва да разпитам. Но принципно работата може да се свърши в сервиза на Петко - срещу новата сграда на ПУ "Паисий Хилендарски". Там са факири на тема дизелови двигатели. Вярвам, че няма да те върнат с Хондата и ще ти направят проверка. Цена не мога да ти кажа. Работят скъпичко обаче откровено казано. Давам ти два телефона. Търси Ташо. Или по-добре Петко. Той е собственик.032 968933087 8194766Просто кажи каква кола караш и че искаш да ти направят проверка за пикаещи дюза. Много е важно да я свършиш тая, особено когато се купуват използвани дизели от новите поколения.Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #49 Отговорено 29 Януари, 2010 Поленовия филтър на Акорда се мсеня през 40 000 км така пише в книжката . Климатроника ти казах , че си е климатик , на който му подаваш директни градуси и може би изстудява и отоплява една идея по-безболезнено от климатика.Както и има фунцкия да Ауто и той си духа където му падне докато не постигне желаната температура Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #50 Отговорено 29 Януари, 2010 Тино, това го разбрах за климатроника, просто питах дали е същия филтъра.Ото, ще им се обадя другата седмица и ще им кажа за проверката за дюзи.Мерсииии за съдействието на всички Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
S2K 1 #51 Отговорено 29 Януари, 2010 Тино, това го разбрах за климатроника, просто питах дали е същия филтъра.Ото, ще им се обадя другата седмица и ще им кажа за проверката за дюзи.Мерсииии за съдействието на всичкиФилтърът на купето е един и същ. Моята гори градско 6.3л среден разход за един резервоар...Последните засичания правих през миналата есен. Сега в този студ сигурно смуче повече. В общи линии не прави много разлика дали галя педала или съм сложил тежките обувки. Под 5 не съм падал . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #52 Отговорено 30 Януари, 2010 е...ако на мене ми гори 6 и 3 градско ще ударя гъзъ в тЪвана колега благодаря ти за инфото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #53 Отговорено 1 Февруари, 2010 Имам едно бързо въпросче Климатроника си бачка и духа топло яко.АС не е включено(копчето).Въртя врътката на това къде да духа и минава през всички степени и АС-то си стои изключено.Като стигна до врътката за джам и крака(първо е джам и крака и после само джам) светва АС-то.След това като върна обратно не изгасва.Пояснявам, че дори и като светне АС-то, колата пак си духа топло, нямам проблеми със запотяване на джамове и прочее.Някой има ли идея дали е нормално на тази позиция(стъкло) да светка АС копчетоИ сега да споделя нещо което не знаех.Когато са включени чистачките на челния джам и задната чистачка не е включена като вкараш задна скорост и чисти задното стъкло автоматично ще съм благодарен ако някой хелп за първия въпрос Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #54 Отговорено 1 Февруари, 2010 Това е нормално като пуснеш да духа на предното стъкло да включва директно климатика и предполагам ти дума максимално силно Идеята е , че ти е запотено стъклото и искаш да изсъхне бързо за да спреш климатика , просто натисни копчето на климатика и го изгаси и намали степента на духане Това , за задната скорос не го знаех но на мен ми се е случвало много често на Акорда и си мислих , че е някакъв дефект явно японеца пак е по-умен от нас Климатика , както и този у вас си духа и топло и студено и ако ти е по-студено и искаш да се згрее по-бързо купето го пускаш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Inaff 13 #55 Отговорено 2 Февруари, 2010 Еми то на коя по-нова кола не се включва чистачката на задна скорост, ако преди това си включил предните? Както и като караш на заден и пуснеш предните чистачки, задната ти тръгва! Последно го видях и на Мерцедес Вито.За климатика същата работа.Иванов, пробвал ли си функцията "проверка за грешки"?Действа така:1. Вкарваш ключа на положение "0" или "1".2. Натискаш и задържаш копчето за нулиране на километража (най-добре с лява ръка).3. Даваш на габарити.4. Даваш на контакт.5. Изключваш габаритите, веднага след това ги включваш и пак веднага ги изключваш.6. Чак сега отпускаш копчето за нулиране на километража и в рамките на 6 сек. го натискаш отново 5 пъти поред.Ако си го направил както трябва ще чуеш 5 бибкания и си вътре, гледай таблото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #56 Отговорено 2 Февруари, 2010 това преди да го направя ще си го разпечатам мерси, ама какво ще прави и какво трябва да видя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Inaff 13 #57 Отговорено 2 Февруари, 2010 Проверява ти уредите на таблото за грешки - било то крушки или нещо друго за изчистване. Може би си виждал на някои коли: ще започнат да светят повечето ти крушки и 4-те стрелки ще се изпълнят и ще се върнат. Ако има проблем ще изпише "error", ако не ще има "------". Забравих, че след бибканията трябва да се изчака докато компа покаже резултата. Enjoy! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #58 Отговорено 2 Февруари, 2010 точно имам проблем с една крушка на таблото и не ми се сваляше таблото , ще пробвам, дано да стане мерси. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mаrto 42 #59 Отговорено 2 Февруари, 2010 (Редактирано) Еми то на коя по-нова кола не се включва чистачката на задна скорост, ако преди това си включил предните? Както и като караш на заден и пуснеш предните чистачки, задната ти тръгва! Последно го видях и на Мерцедес Вито.За климатика същата работа.Иванов, пробвал ли си функцията "проверка за грешки"?Действа така:1. Вкарваш ключа на положение "0" или "1".2. Натискаш и задържаш копчето за нулиране на километража (най-добре с лява ръка).3. Даваш на габарити.4. Даваш на контакт.5. Изключваш габаритите, веднага след това ги включваш и пак веднага ги изключваш.6. Чак сега отпускаш копчето за нулиране на километража и в рамките на 6 сек. го натискаш отново 5 пъти поред.Ако си го направил както трябва ще чуеш 5 бибкания и си вътре, гледай таблото. Интерсното е , че и на 8-ма генерация процедурата е приблизително същатаСпамер , и да направиш снимки Редактирано 2 Февруари, 2010 от marto_1.8 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #60 Отговорено 2 Февруари, 2010 ок марто и клипче ще направя, ама само ми е странно едно нещо:6. Чак сега отпускаш копчето за нулиране на километража и в рамките на 6 сек. го натискаш отново 5 пъти поред.това трябва ли да бъде прецизно или мога да го припомпа копчето и за 3 сек :D Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
georgivanov1 23 #61 Отговорено 2 Февруари, 2010 Вече го продаваш? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #62 Отговорено 3 Февруари, 2010 Яааааа а бе толкоз въодушевен...я дай малко яснота...ма ако си я гепил за към 10500 и сега се закачи някой на тая цена ...отвързвая я лошо нема...и другата БЕНЗИН,късмет Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #63 Отговорено 3 Февруари, 2010 до тук ми е легнал 12 и малко.Това е четвърта кола, която след като я купя я пускам 2 хиляди лева отгоре .практика си ми е.Ако стане... никой няма да го купи, но съм длъжен да пробвам .Абе накратко ако искяря 2 хиляди лева за 2 седмици що да не Георги, не ми се продава брат, не гледай обявата .Влюбен съм в колицата и въобще не съм се засилил.Още повече цената, която съм дал е нереална малко(има ги и по 7-8к 2002-ра)п.п.Днес по-късно ще направя клипче с теста Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bObChU 1 #64 Отговорено 3 Февруари, 2010 Честито братко със здраве да си бръмчиш,много безаварийни и много да те слуша Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
georgivanov1 23 #65 Отговорено 3 Февруари, 2010 .Абе накратко ако изкяря 2 хиляди лева за 2 седмици що да не Нема лошо,бизнеса е бизнес нали,просто си мислех че не си останал доволен.Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Paulaner 2 #66 Отговорено 3 Февруари, 2010 (Редактирано) Някой,който е в час може ли да каже на колко километра се сменя маслото на 7-ма дизел.Някъде бях мярнал,че смяната се прави на 7500км....,благодаря предварително,а на колегата-Честито! Редактирано 3 Февруари, 2010 от Paulaner Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #67 Отговорено 3 Февруари, 2010 (Редактирано) ти са ме замисли, че и аз не знам на клолко е :) :)п.с.Георги, на тоя етап съм много доволен п.с.2Слизам да правя теста Редактирано 3 Февруари, 2010 от uBaHoB Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #68 Отговорено 3 Февруари, 2010 Хм...значи направих теста, стрелките минаха нагоре надолу и почнаха да мигат всичките лампичи постоянно и тва беше...чаках 20 сек. да са случи нещо, ама нищо не стана и запалих и потеглих трябваше ли да са случи нещо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #69 Отговорено 3 Февруари, 2010 Е явно нямаш грешки ама като гледам , подсвирквания си нямал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #70 Отговорено 3 Февруари, 2010 да, нищо не пищя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Inaff 13 #71 Отговорено 3 Февруари, 2010 (Редактирано) 20 сек. са малко по принцип, аз съм чакал и по 3-5 мин. докато покаже ------ или error . Щом влезеш веднъж в теста, можеш да го подновиш с едно натискане на бутона за км.Има и други проверки напр. за клима-та, ще пиша и за тях понататък.За маслото това което съм чел е: 10000км че дори и 15000км , и 7500км при екстремални условия. Редактирано 3 Февруари, 2010 от Inaff Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #72 Отговорено 3 Февруари, 2010 дай да ги видя каде са тези тестовеЮ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Inaff 13 #73 Отговорено 3 Февруари, 2010 (Редактирано) Отваряш един Repair Manual и го изчиташ. В момента нямам при мен за да ти покажа и други бъзикни, а разбираш, че е мн важна точността на изпълнението. Редактирано 3 Февруари, 2010 от Inaff Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
georgivanov1 23 #74 Отговорено 4 Февруари, 2010 Някой,който е в час може ли да каже на колко километра се сменя маслото на 7-ма дизел.Някъде бях мярнал,че смяната се прави на 7500км....,благодаря предварително,а на колегата-Честито!Зависи от маслото,ако е синтетично с голям вискозитет,може и до 20 000км.Visco 7000 го дават 15/20000км дори и при екстремни условия,по скъпо е ,но си заслужава.Също и не чакаш да загрее колата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gallagher 0 #75 Отговорено 4 Февруари, 2010 Честито колега! Колата е много готина, със здраве да си я караш и много безаварийни километри Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atsok 0 #76 Отговорено 5 Февруари, 2010 Някой,който е в час може ли да каже на колко километра се сменя маслото на 7-ма дизел.Някъде бях мярнал,че смяната се прави на 7500км....,благодаря предварително,а на колегата-Честито!При ннормални условия-на 15000 км или 12 месеца.При Severe Conditions-на 7500 км или 6 месеца.Follow the Severe Conditions Maintenance Schedule if the customer's vehicle is driven MAINLY under one or more of the following conditions: Driving less than 8 km (5 miles) per trip or, in freezing temperatures, driving less than 16 km (10 miles) per trip. Driving in extremely hot [over 35°C (95°F)] conditions. Extensive idling or long periods of stop-and-go driving. Trailer towing, driving with a car-top carrier, or driving in mountainous conditions. Driving on muddy, dusty, or de-iced roads. NOTE: If the customer's vehicle is driven OCCASIONALLY under severe conditions, follow the Normal Conditions Maintenance Schedule (see page 3-4). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #77 Отговорено 6 Февруари, 2010 Сега да споделя за разхода.Засякох до горе до горе на ОМВ.698км със 39.6 литра.На борд Компютър, средния ми разход за тези километри беше 5.7 Тези 700 километра са 390 извънградско със 120 г/д и останалите градско КАТО КОЛАТА Е КАРАНА ПРЕДИМНО СТУДЕНА И сега предвид това че борд компютъра е точен, току що се прибрах от Габрово и имах пътник който много го е страх плюс това валеше сняг и карах със 80 на 5-та.Разхода ми показа 4.1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Inaff 13 #78 Отговорено 6 Февруари, 2010 Имам проблем с индикатора за среден разход, при мен показва винаги 0.0 литра и незнам къде трябва да проверя, нещо е откачено или и аз незнам какво! Ако някой има представа къде да се барне, моля да сподели!Иначе от засичанията разхода ми е както го дават по книжка: средно 5 л., но искам да го поправя - 2004 Сивик 1.7 цтди. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #79 Отговорено 6 Февруари, 2010 И сега предвид това че борд компютъра е точен, току що се прибрах от Габрово и имах пътник който много го е страх плюс това валеше сняг и карах със 80 на 5-та.Разхода ми показа 4.1 Бахмааму, то излаза по-ефтино от 7-8 извънградско газ ве. Поздравления за постижението! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #80 Отговорено 6 Февруари, 2010 калмар то е ясно, че няма да е мъча на 80 брат, ама 4.8 на 130 км/ч пак е ок .Искрено се надявам средата на годината да взема една 4-та генерация и да имам кола и за кеф.Между другото много се чудех дали да не взема направо една колица, която да варви много и да е по-новичка и с нея да си върша и работата, но реших да разделя нещата на такава за работа(дизела) и след това една четворка която да бъде за якото каране ;) ;) .Смятам, че е по-разумно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове