Jump to content
Newbie

Проблем с парното на 6-та японка

Recommended Posts

Здравейте колеги, днес се сбъсках с един странен проблем.Сутринта като тръгнах от нас с колата парното си работеше, то моито се чува поне :lol: И по едно време вече беше минало 2-3 часа намалих музиката, че ми се стори че парното не бачка...така се и оказа.Въобще не духа нищо, от никъде даже и перката не се чува...Мился да не е бушонче нещо ? Предложения?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като мислиш да е бушонче нещо провери ли нещо ?

 

 

 

П.П. Линка след червените букви !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми замених някакъф който пишеше Heater ACC relay нещо от сорта 7.5А беше но пак нищо..Мисля да видя тези големите под каапака, които са може би там да е, при тези в краката няма друго което може да е прегледах ги повечето са за светлини.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Справих се колеги, одеве с малко бърникаде намерих къде е проблема и го отстраних.Толкова беше нелепо, че неможах да повярвам, че се оправи..та имаше 2 парчета шкурка около 500П като я видях :) и някво гумено оплътнение.И то добичето неможело да врътне перката от боклуци, та да знаете де ако някой иа сходния проблем, ето къде може да потърси резултати :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще обясниш ли къде бърника и как стигна до вентилатора, че при мен нещо стърже и бръмчи гадно отвреме навреме, та и аз подозирам, че се е задръстил с боклук?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи навираш се на мястото на пътника (от дясно), навираш си главата долу под жабката :D .И там ще видиш от ляво и дясно едни панти на жабката сваляш ги, съответно и жабката пада - внимавай да не ти падне на главата :P .След като си свалил жабката, ще видиш това:

Публикувано изображение

 

Там развиваш кръглия капак с няколко болта е и перката ще я дръпнеш - има цилиндрична форма.И там просто от цилиндъра вадиш боклуците.Аз лично извадих 2 фаса, 2 шкурки и някво оплътнение :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахаха мерси за нагледното обяснение!Сменял съм филтъра, но не съм се сещал да погледна, че и перката е достъпна от там. Може и при мен да има някое друго листо и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колга,по схемата която даваш ти си с японка, аз и колегата един отговор по отгоре сме с англичанки ... май малко има раълика, или поне самата схема лъже ..... :rolleyes: дано аз да се бъркам,тьй като преди 4 дни съм свалил цялто табло да си сменя блока с клапите и радиатор4ето......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е за японка, и да има разлика, няма да е много голяма. Ако си наврете главите там, все ще се ориентирате, хондите си се разглобяват лесно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...