Jump to content
d_r_tushe

ужас на студеното утро с японка 6г.

Recommended Posts

Колеги-УЖАС!!!!Сутрин, търгвам за на работа, паля колата и оставам да работи докато чистя стаклата... ...стрелката за температура почва да качва и когато се искачи на 1/4 търгвам. Парното духа студено?!.... ...стъклото от зад (вътре) мраз!?!? Реотана не грее... Защото колегите ме чакат по града, да не мързнат хората търгвам... Стъклото од пред, и тва почва да мързне от вътре... УЖАС Слънцето искачва, карам към исток... ...и претставете си комбинацията замъзнено стакло от вътре + слънце.... УЖАС^2 Събирам първия колега, парното (кога пуснем) само студено.... ...колегата става на копилот, с кърпичка с антифриз трие ми 20х20 см от стакло ми и караме към другия колега. Температурата на двигатела-нормална (на половин е), а парното още не иска да почне да грее, духа, ама студено. Зимаме и другия колега. След 2-3 км, в каране КОЛАТА ГАСНЕ!!!! ;) УЖАС^n Паркирам. Бензин претполаган че имам-лампата за бензин не свети... Опитах с гас ( за пръви път тази сутрин), запали ??? ОК е-на газ тогава. Кога стигнахме на работа-забележах че липсва и звукъ-предупреждение за пуснати светлини... Може някои бушон? Или нещо друго? Помагайте колеги...П.С.: Извинявайте ме за неграмотноста ми... ...и побързо минат студовете :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото не мога така да стоя, идам вън, опитвам да запалим(на бензин)-и от първо ПАЛИ!!! Чакам малко, пускам парното-ТОПЛО!! Реотана е въкючен и РАБОТИ!!! Работи и звуковиа сигнал за забравени светлини !!!??????????????????????????

Редактирано от d_r_tushe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подобна случка имах преди 2 год. с сивика.Само че при мен всичко си работеше без парното.И аз така оставям я да работи докото си изчиста леда.Влизам вътре пускам парното,студ.Изчаках 5 мин. отварям капака и кво да видя АНТИФРИЗА почти целия беше станал на лед ;)С много псувни стигнах до работата,(само че сам си пръсках и бършех стъклото докато карах :D )оставих я да работи и след 6-7 часа всичко се оправи.Задължително си виж и бушоните!Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така си е! Бил ти замръзнал антифриза и копчето на вратата. Вземи се стопли, че още си намръзнал!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен имаше екшън тази сутрин :)стъклото скреж отвън аз се постарах да го нарпавя такова и от вътре (де да можех да не дишам) :) Хидравлика НЯМА колата загряваше доста дълго време, но нормално и аз да съм на нея няма да загрея бързо. Единственото кофти настана комбинацията обледено и от двете страни стъкло и слънце ма тогава парното доиде на помощ :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тоя замръзващ антифриз си е опасно! Проверете му точката на замръзване, за да не си съсипете двигателите. За мен е достатъчно да поразклатя казанчето сутрин - ако вътре е течно, значи е ок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То няма след като ти загрее колата, но преди това си е северен вятър :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цял ден на студено ,прибирам се ,пак ми е студено.Климатика на 28 почвам да се стоплям ,чаша червено вино и то студено нестава.Горещ душ стоплих се /най после/ климатика още е на 28 ,паля компа и го ръчкам докато загрее и влезна в нета /влезнах/ ,жвъц почвам да чета теми из форума,сетих се че ми е било студено ,и си взех виното.Две три мнения пиша ,и пак чета незнем какво ,чета ама какво ,явно е от сдтдтуда/те тука па ми е студено/ .А сетих се какво чета поредната тема която неможе да разбереш кой какво изка да каже .П.п виж си бушоните и габаритите дали ти работят и линка след червените букви!!!

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

Въртим ключа, върмм, върмм-пали-хехе... и оп гасне :) . Върмм, върмм, върмм-тък!!! СПИРА ВЪРММ-кането??? Върмм, върмм, върмм-тък!!!Върмм, върмм, върмм-тък!!!Върмм, върмм, върмм-тък!!! И към спирката .. ;) ...;) ...:) ...:) ...и бус за до работа. Kъм обяд жената пали колата и всичко е на ред!!!

И сега?

П.С.: Вчера испуснах 1 л. от антифриза в радиятора и долеях 1 л. от същтия концентрат (жълт руски -лена май се казва), миналата година e сменен, беше към -30 и беше си всичко на ред, и надявам се и сега е на ред(срока му е 3 год.)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулатора ми е фира и пали на магия :)Ама като запали работи нормално.Някой път , като е много студено и не ми работят мигачите.Гася , паля пак и сработват !?!?!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен е достатъчно да поразклатя казанчето сутрин - ако вътре е течно, значи е ок.

Именно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Антифриза може да замръзне ако е малко повечко разреден О.К. ама на колегата колата след 5 дни навън в студа беше замръзнал : антифриз, течност за чистачки, маслото беше станало на грес а да не говорим че акомулатора беше свършил, спирачките бяха блокирали. Ти сега за едно парно се оплакваш :) Дано по-бързо се оправи това време че ми измръзна чак мозъка вече :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето няма излишна рутинна потготовка за зимния период! Друг е въпроса, че и зимата ни плесна шамар този път!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...