Jump to content
Lubo_90

Honda Cr-v 2002 г. с газов инжекцион

Recommended Posts

Здравейте фенове,имам HONDA 2002 2.0 i-VTEC и и монтирах български газов инжекцион във Велико Търново. Проблема е, че когато карам известно време (за около 20 секунди) на някоя предавка с постоянни оборото (предимно в ниските) тя сякаш се дави (не точно) и има леко хълцане. Майсторите неможаха да я оправят, пробваха доста пъти, обаяе без резултат. хълцането си остана. Кажете къде най-разбират от газови инжекциони...... Какво мислите за VTEC двигателите на газ. ? Дайте поне някакви предположения.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ам кои те бие през главата на тая кола 2002 да и сложиш Бг инжекция и то такава на която маи не знаеш и името , и то при хора които явно не разбират какво правя. А какво мислят колегите за газта на твоята кола, голяма част от тях щете нахокат :) има върли противници на съчетанието Хонда и газ. Лошото е че не попита тук преди да сложиш газовата. колата ти е хубава, струва бая пари пък да я прецакаш с Бг газова си е малкоо.......По проблема ти , кажи поне каква е марката на газовата та да вземем да мислим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май проблема е от сондата. явно не е вързана както трябва с газовата... карам с газова поневже ми казаха (хора които вече са сложили) че нищо не се е променило. А и на бензин просто много бърка в джоба.. при разох от производителя 8-9 (10) под 11.5 (магистрала) и 13(в града) неможе да падне.. а доколкот видях на колеги от форума и техникте толкова харчат.. а е VTEC... уж икономия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама никои не ти казва да не си слагаш газова, спор няма че е по тънко. Въпроса опира другаде защо реши на тая кола за 15-20 бона да сложиш БГ газова при наличие на газови от рода на БРЦ, Ренцо, Бардолини, Заволи, та доти и Фобос. Ама ти сигурен ли си че не си сложил Фобос? аз за друга БГ не съм чул да има. Не ми отговори на този въпрос още от предното мнение!Проблема при тебе не е от връзването на ламбда сондата, нея въобще могат да не я връзват, газовата инжекция ламбдасонда не я интересува, връзва се единствено за да вади информация на компютърта когато правят настроики, и толкова нито се взима предвид от газовия комп нито може да и се пипне нещо. Ламбдата си е важна за бензиновия комп, а газовия "чете" времената на дюзите от бензиновия и си ги пресмята и модулира за газовите дюзи. С думи прости това е, а проблема само на газ ли ти го прави или и на бензин? и само след като покараш известно време с постоянни обороти или винаги в ниските предърпва?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ФОБОС Е !! ся видях... сложих я щото "МАЙСТОРИТЕ" казахаа " няма почти никва ралзика" а и проблема е до настройките.... кажете поне кои са най добрите специалисти в ГИ !??!!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам Хонда Акорд със същия двигател като твоя колега, имам ги само че Заволи . Незнам кой те би по главата да слагаш Фобос, майсторите казали , ами ще кажат нали трябва да ти вземат парите . И как да ти кажем кои са най добрите майстори на ги . Тук в Пловдив има поне десетина добри сервиза за ги , мисля че има и сервиз на Фобос.Но смятам че тези които са ти взели парите те трябва да си я оправят.И един съвет вземи му сложи на този ги един омаслител за клапаните да нямаш ядове с клапаните след 30000- 40000 км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам фирмата е плевенска, като и там са най-печените монтажници... Това е сайта на фирмата - http://www.fobos-bg.com/Звънни един телефон да си резервираш час и бръмни дотам да ти свършат работа. Добра си е газовата, изобщо не е толкова куца и не мога да разбера как може веднага да се почват лакърдиите, "кой те би..", бла-бла...Поздрави и успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тия от фобос като им фукна един зад врата.Копчето за превключване 20 пъти го натискам докато зацепи на нов фобос!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе Фобос като ситема е доста по читава от много други, ползва турски изпарител но е читав, въпреки че твърдят че е Италянски, реиката е на Раил или Матрикс италянска, компа и софта си е БГ но пък са много читаво направени, като цяло уредбата е много добра, ама некъдърници които я монтират и настройват могат ти съсипят живота. Няма да ви казвам къв монтаж съм виждал и то не къде да е а в Плевен :) И въпреки това , не знам от къде си но ако можеш да скокнеш до плевен за да те видят няма да е лошо, но искаи да те види лично шефа , тои е пекън и няма да ти откаже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

oт плевен съм... ще отида когато мога и ще ви кажа.. а относно споменатия "омаслител за клапани" (от ТОДОР_ГАГОВСКИ).. пак ли ФОБОС да питам ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам фирмата е плевенска, като и там са най-печените монтажници... Това е сайта на фирмата - http://www.fobos-bg.com/Звънни един телефон да си резервираш час и бръмни дотам да ти свършат работа. Добра си е газовата, изобщо не е толкова куца и не мога да разбера как може веднага да се почват лакърдиите, "кой те би..", бла-бла...Поздрави и успех!

благодаря ти колега :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Омаслител :cry: я не се занимавай с глупости и грешни пари. Аиде обясни ми как и с какво ще ти помогне!? тва е като машинките за икономия на ток :dry:п.п щом си от Плевен защо монтираш Фобос във Велико търново?

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на баща ми така му препоръчаха... ама сещая се чее хора секви и сичките "разбирачи" за тва отидохме в Търново. явно сме сбъркалиП.С.: От Левски съм по точно (на 50 км от Плевен)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aм то така е, отиваи в плевен там ще те оправят. И помни търси лично шефа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Омаслител :lol: я не се занимавай с глупости и грешни пари. Аиде обясни ми как и с какво ще ти помогне!? тва е като машинките за икономия на ток :P

Колега, това не са глупости и ако си направиш труда да прочетеш, лично съм пуснал тема по този въпрос :P Ако въртиш доста километри, лично ще разбереш как помага въпросният омаслител :P И няма нищо общо с машинките за икономия на ток... С колегата пуснал темата имаме сходен проблем. Дилемата в момента е ламбда сонда или може би българския софтуеър прави някакви парчета при в-тек двигателите... Редактирано от jamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Омаслител :lol: я не се занимавай с глупости и грешни пари. Аиде обясни ми как и с какво ще ти помогне!? тва е като машинките за икономия на ток :Pп.п щом си от Плевен защо монтираш Фобос във Велико търново?

Слави Няма да споря с теб за или против омаслителя ,всеки сам решава.Но дори и в сайта на фобос има раздел на тази тема.И за пример там е даден точно Хонда црв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички сайтове съм изгледал и всичко за него съм прочел , да не би да си мислите че ако имаше фаида щях да се лиша от него :) . На кратко знаете как работи системата за омасляване това няма да го повтаряме. Ако аз нещо не съм разбрал, обяснете ми как тая система ще помогне на изпускателните клапани да "оцелеят" Хаиде да приемем че смукателните може да им повлияе в положителна посока примерно, да кажем усвоеното масло от въздуха минава покрай смукателния клапан и го омаслява, от тук и охлажда и ала бала. Но смукателния клапан с газта проблеми няма, проблемите са за изпускателните клапани!!!! заради по високата температура и по бавното горене на газта, клапаните работят в по висок температурен диапазон, говоря за изпускателните!!! как тоя флаш люб след като е влезъл в цилиндъра и е изгорял напълно след такта работа ще смаже или омасли или охлади или там каквато и друга магия му се приписва току що отворилият се изпускателен клапан. Аз ще ви кажа как- Никак! Не мислете че щом го обявих за излишна глупост съм го казал така колкото да се намирам на приказка, чел съм къде що има написано за него, вярно картинки много и уж доказателства, но то така се продават и магнитни наколенки, вълшебни мехлеми, и куп други неща плод на маркетинговия трик ;)Не се доверих само на прочетеното в интернет, говорих поне с трима независими газ сервиза, говоря за големи газ сервиза не за гаражчета (в два от тях също го предлагаха). Никои от тях не гарантира ефекта на тази система и не е убеден в смисъла че трябва да си го сложа. Другото което е всички изтъкват плюсовете за мотора но никои не е споменал нищо за минусите???? А как биха се "почувствали" бензиновите дюзи постоянно омаслявани от тая чудесия?? при положение че на газ не работят а са достатъчно нагряти какво би се случило с нормалната им работа, обеден съм в по скорошното им запушване. А как се отразява на ламбда сондата ? до каква степен изгаря в цилиндъра и какво отделя при горенето, сажди ала бала, или нещо друго не до там полезно за сондата? а колко даваме за нея на всеки 10км замислили сте се. Много е лесно да го нахвалиш и да публикуваш малко снимки на една чудесна лъскава глава и една съсипана такава и да кажеш "виждате ли какво ви чака"!!! Лично аз не мисля че тази система помага, нямам против да си я сложа но ако съм сигурен че и не вреди!!Един добър мотор за които се грижите добре ще си изкара на газ толкова километри колкото и на бензин, де се вика докато е жив :D Пример за това са бакшишите, колите им навъртат по 500 000+ км на газ в тежки градски условия и да не би флаш люб да ги спасява? тя една глава на 500 000+ с каквото и да я караш все ще има износване на клапани и легла, така че всеки сам преценя какво да монтира като екстра в полза на дългия живот на мотора. Аз лично залагам на по доброто масло, по честата му смяна и хубави филтри (маслени горивни и въздушни) като предпазна мярка на мотора от колкото за тази система позоваваща се само на рекламата на хората които я продават система. За това което представлява (в наи простия си вариант) цената и направо е умопомрачителна, всеки с малко технически опит може сам да си я направи и да си купува само течноста. А за магнитите които се слагат на маркуча за бензина и дават 20% икономия чухте ли ;) Това от мен колеги, ;) на един човек да съм бил полезен пак е нещо ;) ааа и да не забравя: регулираите си клапаните и си лягайте :) от това по полезно нещо за газифицирания мотор нема. Балжени са тези с хидравлични такива :) Между другото всички по стари мотори ли са с регулиращи се клапани? (99г->) тея по новите като на колегата не са ли хидравлични?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Омаслител :) я не се занимавай с глупости и грешни пари. Аиде обясни ми как и с какво ще ти помогне!? тва е като машинките за икономия на ток :)

Колега, това не са глупости и ако си направиш труда да прочетеш, лично съм пуснал тема по този въпрос ;) Ако въртиш доста километри, лично ще разбереш как помага въпросният омаслител ;) И няма нищо общо с машинките за икономия на ток... С колегата пуснал темата имаме сходен проблем. Дилемата в момента е ламбда сонда или може би българския софтуеър прави някакви парчета при в-тек двигателите...
Не разбрах на бензин прави ли ви този проблем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне на мен, не. Мисля че имаш право.. звучи супер логично, но аз съм си бос по тия неща ! (пак казвам) Дано видим мнението и на други хора все пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом на бензин не го прави, няма защо да обвинявате сондата явно нещо софта е бъгав, щом колегата по горе спомена че и при други го има, дано в Плевен са му намерили цаката. Чакам да кажеш какво е станало след посещение при тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми тоя комп на газовата не би ли трябвало да е вързаан към сондата... преди 2-3 дена ми светеше лампата за изгорелите газова когато обърна на газ

Редактирано от войводата/cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да е вързана а може и да не е, не е задължително, както по горе обясних ама явно не си прочел, ако е вързана то е само и единствено за да се извежда информация на монитора на маисторите гъзари :) А тва че ти е светнала лампата на инжекцията никък не е на добре има нещо сбъркано в цялата работа, нещо са омазали тея серсеми. Ама така да гадаем до никъде няма да я докараме. Ако ти се занимава виж вързана ли е сондата и я откачи и си я вържи както си е била. Обикновено те прекъсват единия и кабел Сивия или Черния и връзват последователно два кабела към газовия комп. Е тях ги откачаш и си възстановяваш оригиналната връзка на сондата и пробваш. НЕ вярвам тоя техния софт да е така направен че компа им да има нужда да чете сондата тва е просто безмислено. Достатъчно е че чете времената на бенз. дюзите , а тях ги определя бензиновия комп на база сонда и датчици за темп и вакуми и тем подобни. За това ГИ нищо друго освен времена на бенз дюзи+температура на водата+ налягане на газта и + (за някои ГИ) вакум в колектора не го интересува. Сега ако наще момчета са решили че толкова им е нижно да четат и сондата .....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...