Jump to content
LSSAH

Honda Prelude Bb3 2.0i F20a4 за първа кола?

Recommended Posts

съжалявам за тройната грешка, компа нещо бъгна, моля да бъда извинен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Некса споделя още едно менение с риск да стана досаден - преди 4 години моят комшия си закупи ходничка, сивик 1.5 90к.с. 5 генерация която е зверси изтезавана и до днес(студен в ктритични обороти, на всякаде се тръгва с въртене, постоянно издевателстване над японката) и то на ГАЗ но не с газ инжекция а с обикновенна газова и колата не се чупи вече 74 000 км, което е общо качество за повечето хонди. Един от най-добрите ми приятели е с CRX , отнася с нея по подобен начин и пак никакви проблеми относно колата. В заключение ще кажа само, че имам не много голяма практика в автомеханиката, но мога да споделя, че хонда правят едни от най-качествените и дуракоустоичиви автомобили, този които ти си избрал не прави изключение. Следващата ми кола ще бъде точно такъв прелюд, простоо след първият път в който видях такъв се влюбих.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! И аз да се включа,след толкова четене :wub: Падам си по по-различните коли - особено японските,като имам ето тая,но преди колегите да ме предизвикват към гонки ще поясня че не е с тоя двигател,просто не намерих друга снимка :unsure:

 

Публикувано изображение

 

 

И понеже тая барака ми задоволява желанието за постоянно разглобяване и ремонти,искам нещо което да ми е за всеки ден,но да не е безлична купчина желязо.Още първия път когато седнах в Prelude 4gen останах впечатлен от прословутото табло от край до край :drunk: Спортен дух и здрав мотор - отлична комбинация...Тогава нямах пари за втора кола и остана на заден план...В момента съм в Прага и точно преди няколко дена случайно погледнах в мобиле.бг и видях че за 2500-3000 лева има на пръв поглед запазени нов внос 4gen. Ако всичко е наред ,зимата когато се прибера в България ще си взема една такава мания :drunk: Германия ми е наблизо , но нямам опит с колите от вън и няма да мога да си я докарам до България... за това съм се насочил към бг обявите. Та въпроса ми е мога ли аджеба да се уредя и аз със сравнително запазен прелюд 4 до 3000 лева? Още повече че зимата ,когато се прибера цените се предполага че ще паднат малко или много... Насочил съм се към 2,3 160 hp мотора , но ако намеря запазена двулитрова може и нея да купя...абсолютно стокова ,най-много с лети джанти -не си падам по коли с 20 кила смола и кит по тях. Другата година ще уча извън България и ми трябва надеждна кола с която да пътувам,когато ми се наложи... Та това са ми критериите ....

 

пп.Колегата дано не се разсърди че му пиша в темата,но мисля че е безмислено да пълня форума с еднакви теми...Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Другото което ме интересува е има ли някаква разлика примерно Prelude 92-3 и Prelude 95-6 ? Говоря за промени в двигателя ,купето и оборудване.... има ли facelift 4Gen или от началото на производството до края си е еднаква? Vtek мотора от коя година се монтира в prelude? Благодаря отново :cool:

Редактирано от didotooo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз обмислям да си взема за първа кола Prelude 2.0i , или 2.0 16v , и двете са с газово. Наистина ли е толкова малко мястото на задните седалки ? Ще имам ли проблем ако кача двама приятели отзад , смисъл ще имат ли място?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко по-подробна информация какво съкровище представлява прелюда.;)

 

Прелюд - Прелюд (или прелюдия) е кратка музикална пиеса, много различна по форма в различните произведения. (Тълковен речник)

 

Подробности за автомобила: Впечатленията на собственика.

Купе: Купе Двигател: бензинов

Впечатления за купето на HONDA PRELUDE :

Първоначално очаквах, че колата ще вози доста твърдо, но се оказа, че не е така. Според мен вози доста комфортно и имаш усещането, че е залепнала на пътя. Материалите в купето са от доста високо качество, сравнимо с тези в ауди например. Сред 12-годишно ползване няма никъкво изтъркване, накъсване или други признаци на износване. Всички уреди работят перфектно без никакви проблеми. След смяна на оригиналните фарове с ейнджъл айс+ ксенон нощното пътуване се превърна от мъка в удоволствие. Докато свикна с лошата видимост назад и габаритите на колата в началото ми беше доста трудно с паркирането на заден ход, но вече свикнах и не ме затруднява. Принципно багажника не е голям, но задните седалки падат с едно натискане на бутон и се отваря доста голямо място, така че спокойно влизат 4 гуми примерно. Автомобила, както и повечето купета е създаден за двама човека и евентуално 2 деца. Възрастни хора трудно могат да седнат, още повече да се возят дълго отзад. Така че, който смята да вози повече хора определено тази кола не е за него.

Впечатления за двигателя/трансмисията, мощност, еластичност, разход на гориво при HONDA PRELUDE

Двигателя може да се характеризира с една дума- невероятен! Някой ще каже- невероятен, невероятен, колко да е невероятен- като мощност нищо особено! Аз бих уточнил- невероятен за мощността си! Агрегата е 133 коня, но се развърта невероятно бързо до над 7000 об/мин и в съчетание с късите предавки на скоростната кутия осигурява ускорение под 9 сек до 100 км/ч. Ако се пипнат леко някои неща мощността лесно може да се покачи до над 150 к.с. Например спортни колектори 4-2-1, спортна генерация и гърне, айр интейк+ спортен филтър, иридиеви свещи, спортни кабели за свещи и пр. След тези подобрения колата се отпуши доста. Освен, че е изддръжлив на тормоз, при редовна смяна на консумативите двигателя е супер надежден и безпроблемен. Колата е на над 200 000 км. а все още я карам на пълна синтетика, като 4 л масло ми стига за 10000 км., при условие че двигателя събира 3.8 л. мах. Единственото, което е правено по двигателя е реглаж на клапаните. Мисля, че повече няма какво да коментирам, който разбира му е ясно за какво става въпрос!

Основни недостатъци на HONDA PRELUDE :

Като на всички спортни коли- ниска и не много практична извън пътя, а при по-дълбоки дупки става лошо! Не добра видимост назад. Цените на частите са доста високи. Хубавото е, че вероятността да се вчупи нещо само е много малка Публикувано изображение Разход градско 11-13 на сто. Колата определено не е за практични хора, чиято единствена цел е придвижване от точка А до точка В възможно най-евтино и незабележимо.

Основни предимства на HONDA PRELUDE :

Много красив! Ако се пипне леко и с вкус тава трепач! Приятен за шофиране- дори да се кара съвсем бавно кефа е голям! Има силно изразен кик даун- при най-малкото докосване педала на газта колата мигновено се втурва напред, придружено със залепване към седалката Публикувано изображение Досега съм имал 6 коли през последните 20 години, може и да не е много, но за мен тази кола е № 1 по надеждност. За три години един единствен проблем- беше спряна под наклон и не искаше да запали! Оказа се, че няма достатъчно бензин Публикувано изображение Сипах два литра, запали отраз и това е!

 

Особености при поддръжката на HONDA PRELUDE :

По колата за 12 години и 210 000 км. са сменяни само консумативи- масло, филтри, накладки, свещи, гуми. Твърдя го със сигурност, защото имам сервизна книжка и съм я проверявал в сервиза на хонда. Лично аз съм правил следните подобрения /тунинг/ по колата: 1.Външен- липове/добавки към броните/, заден спойлер /оригинален/, джанти, фарове с лупи, ксенон, фарове за мъгла, плазмен циферблат и др.; 2. Силов- колектори 4-2-1, спортна генерация, айр интейк, спортен въздушен филтър, спортни кабели, спортни пружини.

Друго:

Това е единствената кола, която след три години /долу горе на толкова ги сменям/ не ми се иска да продавам и въобще незнам дали ще се реша да продам!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз обмислям да си взема за първа кола Prelude 2.0i , или 2.0 16v , и двете са с газово. Наистина ли е толкова малко мястото на задните седалки ? Ще имам ли проблем ако кача двама приятели отзад , смисъл ще имат ли място?

За 5-та генерация:Никакъв шанс, просто няма място къде да си сложат краката, ако ги събереш двамата отзад, ще се залепиш за таблото заедно с пасажера до теб, просто по-скоро за някоя торба като пазаруваш, яке и вещи са втория ред седалки и вече може да седнат двама малчугана на 5-6 годинки примерно :)За 4-та генерация едва ли е по-различно положението.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 4-та генерация едва ли е по-различно положението.

По-зле е :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм съгласен , че няма никакво място при 5та.Ако са по 100 кила хората да, но ако са средни на ръст и не са дебели не е толкова зле..Няколко пъти вече се возим по 4 човека извън града и нямаме проблеми.Е със сигурност го няма комфорта на 4тирите врати но все пак това е двуврат автомобил.За 4та генерация незнам как е :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За четвърт специално, както каза sCoff, е по-зле. Трябва хората които се возят отзад да са под 1,60 и най-важното да носят обувки под номер 40. Иначе си залепен за таблото :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и 5та си е тесен отзад,ходих до морето миналата година с 1момче отпред и 2 момичета отзад,еми направо се схванах докато шофирах,колата е за двама,за 4ма става само за града и за дестинации до 40-50 км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Причтелю,много добре си се насочил.Ще ти кажа и аз както другите колеги,да не бързаш да се хвърляш на най-якия двигател.Да ти кажа 2.0 с неговите 133 коня върви доста доста прилично.Имам добра база за сравнение,и редовно смъквам самочувствието на разни тарикати с бараки по светофарите.Не мога да опиша пък какво е чувството,като се разминеш с същия прелюд 4,меко казано се усмихвам моментално :) и хората много се кефят на колата.Каквото и да избереш добре си се насочил :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, темата е от 19,01,2010г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Mkilla аз съм едър момък, 1.90 приблизително, на мен лично не ми е комфортно(а само съм пробвал как е не съм се возил отзад), отзад когато се е налагало са се качвали хора по 1.60, 1.70, не се оплакаха, но не сме били на дълго разстояние, зад мен обаче няма място за 4-ти пасажер, защото ще ми е некомфортно да се бутам напред, така че наистина зависи какви габарити имат хората дето ще трябва да качиш отзад :) Редактирано от d.pavlovq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

от любопитство . Купих си Honda prelude,много е хубава и случих на кола Публикувано изображение ,но искам да попитам как се заключва и отключва от шофьорската страна.При мен е заключване един път на ляво ,а за отключване два пъти на дясно задържам ключа и след това отварям , да знам дали е така или просто е развалена самата ключалката . До сега не съм срещала такава ключалка на кола . Публикувано изображение Защото някой казват ,че е така , а други не е така .

0

[*]

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...