Jump to content
Любча

Vtec глава на д14

Recommended Posts

трябва ти глава,делко и компютар п28

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, има много подробно обяснение по темата на сайта, който доста често се дава за пример във форума Цък Единствено не са посочени финансите в левове, които трябва да се нагласят :angry: Хората, които са слагали Vtec глава могат да ти подскажат тънкости от реалността.П.С В Габрово май са големи фенове на мини-ми проектите :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

никой ли не е сменял да каже колко му е излязло

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в този форум за да има отговори трябва да пукаш теми "Хонда(и др.) срещу ...... кое ще победи"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами сметката е горе долу такава:Глава - около 300Делко - около 150 (но при 6г май има вариант да се преправи твоето ако главата е от д16у8 но не съм много сигурен)ЕКУ - П28 по спомени върви около 150-200 леваГарнитура за главата - нямам идея питай в магазинаАгренажен ремък защото твоя няма да стане - мисля че Gates e около 30-40 леваМалко жица за ВтекаИ понеже така и така ще се разглобява сменяй и водната помпа и ролката на агренажа (обтяжната), виж и в какво състояние са лагерите За труд - колкото се спазариш с майстора ама гледай да е някой, който не вижда Хонда за първи път и който знае какво е динамометричен ключ ;) п.п. ако съм пропуснал нещо колегите да допълнят

Редактирано от Wyvern

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами сметката е горе долу такава:Глава - около 300Делко - около 150 (но при 6г май има вариант да се преправи твоето ако главата е от д16у8 но не съм много сигурен)ЕКУ - П28 по спомени върви около 150-200 леваГарнитура за главата - нямам идея питай в магазинаАгренажен ремък защото твоя няма да стане - мисля че Gates e около 30-40 леваМалко жица за ВтекаИ понеже така и така ще се разглобява сменяй и водната помпа и ролката на агренажа (обтяжната), виж и в какво състояние са лагерите За труд - колкото се спазариш с майстора ама гледай да е някой, който не вижда Хонда за първи път и който знае какво е динамометричен ключ ;) п.п. ако съм пропуснал нещо колегите да допълнят

+ Раздвижена ролка (80-100лв)+ препасване клапани на глава , шлаифане , евентуално гумички (глупаво е да се спестят пари от това)-ще запалиш съединителя за няколко месеца ;) ,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Раздвижена ролка не му трябва, колата ще върви достатъчно добре и без нея виж за гумичките съм съгласен, добра идея е да се прегледа главата в какво състояние е първо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Раздвижена ролка не му трябва,

На за какво му е ;) Препасване е задължително, няма значение в какво състояние е ;) То така и така ще се прави: сегменти -130 лв , лагери 50 лв , гарнитурка на картера 20 лв . Също така ангренажния ремък е по към 60-70 (тука не трябва да се правят компромиси). Относно "малкото " жици за Втека ще идат 100-150+ лв , защото се преправя цялата инсталация. + Две смени на маслото в период от 1000 км. Едната след ремонта, другата след 1000 км (горе долу) .п.п. изброеното е допълнение към по горните постове на колегите. Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ee tero 100-150 лева за инсталация много ми се виждат. Ти тук вкарваш труда аз говоря за материали само. Освен това зависи и каква глава ще вземе той е с 6г ако е късметлия да намери от д16у8 с еку тогава няма нужда да преправя нищо само ще си пусне жица за втек. Само че там някакви имобилайзери имаше не знам как стоят нещата и дали могат да се разкарат.За ролката имах предвид, че може да кара и без нея но е по-добре да я има, а не че тотално я отписвам, все пак до колкото разбрах колегата е с англичанка а от нея бегачка няма да стане :)

Редактирано от Wyvern

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

той е с 6г ако е късметлия да намери от д16у8 с еку тогава няма нужда да преправя нищо

И как точно ще се настрои това обд2 еку? :P В него таблиците са за 1.6 двигател ... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И как точно ще се настрои това обд2 еку? ;) В него таблиците са за 1.6 двигател ... :P

Уфф да тук си прав тия ОБД2 еку-та не можеха да се чипват. Днес нещо не мисля преди да пиша :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз да те "нахокам " :P;) Инсталацията ако (а трябва ) да се преправи излиза горе долу толкова. Дори и преходник да си вземеш ОБД 2 - ОБД1 пак заминават 200 + лв И ролка е хубаво да се сложи нищо че няма да е бегачка. Поне ще предпазваш клапанчетата от прегаряне , като е зацепен разпределителя както трябва. Абе с две думи ако ще се прави както трябва няма как без ролка :) Иначе мазаници всякакви могат да се правят ;)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Агренажен ремък защото твоя няма да стане

ремъка е същия като неговия-проверено. На D15B2 се слага с 2 зъба по малък.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Делко - около 150 (но при 6г май има вариант да се преправи твоето ако главата е от д16у8 но не съм много сигурен)ЕКУ - П28 по спомени върви около 150-200 лева

Делкото на Д14 ската нестава! ОБД 1 неможе да го оправлява.( става от Д15Б7 с леко преправяне Д16з6-7-9 мисля но несъм сигорен за Д16y8-2) както и инсталацията се преправя цялата .Д14 си има неина си инсталация която нее нито ОБД1 нито 2 такаче трябва да правиш вичко това ..ако си до направиш сам ще ти излезе малко пари ,НО сам няма да оспееш... аз кадето мога да кажа че съм жичкаджия неоспях без помоща на Емо(1net)има танкости които само от опит се научават, из никои саит неги пише!ще ти трябва и добур чип а това са също пари и в груба сметка като сложиш сички части + работа поне 1000лв ако не и повече! Но аз мисля че си заслужава .... Редактирано от AlexDJ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги кой може да извърши интервенцията и да настрой екуто и другите работи някой около търново или варна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като смятам всичко написано май отива към 1200-1300лв тука във форума гледах скоро един б18ц4 за 2099лв това реална цена ли е и ако не е колко е реалната цена на такъв двигател в много-добро състояние защото ако за д14 трябва да дам 1000+ то по-добре да дам двойно и да сложа б18-ка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като смятам всичко написано май отива към 1200-1300лв тука във форума гледах скоро един б18ц4 за 2099лв това реална цена ли е и ако не е колко е реалната цена на такъв двигател в много-добро състояние защото ако за д14 трябва да дам 1000+ то по-добре да дам двойно и да сложа б18-ка

Ей тука си мн прав! да мотора е реален може да се свържеш с човека който я продава.. Но това е цената на мотора остава да преправиш инсталацията и да сложиш ако не неговия комп то такъв който може да се чипва (п28-06-30 и т.н.) което са си още доста разходи и слет това генерация спирачки и куп дребни работи ! които излизат не предвидимо... трябва да решиш какво искаш точно от колата си и до колко си склонен да дадеш това е моя съвет .. П.п. човека които праиви инсталациите и чипва ЕКУ та е бат Емо (1net) сваржи се с него и го питаи за тарифите . той е човека осащесвил голяма част от проектите в този форума! (да е жив и здрав)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има вариант и да си набавиш частите и да дойдеш до Габрово да ти направим колата за 1-2 дена ще е готова, става въпрос за Д14 с Втек, но по големия мотор е по добър избор според мен, питай Драгича той прави цели суапове на по големи мотори. Може да си пуснеш и тема за да получиш оферти на лични кой колко ще ти вземе, но първо поразпитай кой е правил и кого хвалят колегите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да попитам ако се сложи глава от д15з6 май става по лесно делката едни и същи ли са с д14 на външен вид ми се струва така и дали екутата са едни и същи някой знае ли пък и ще гори по малко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е такава идеята колега, д15з6 е икономичен втек.към автора: има 3 варианта на тази д14-ка и ти веднъж не спомена каква ти е колата1 - англичанка преди фейслифта2 - англичанка след фейслифта3 - японски сивикАко си с варианти 2 или 3 инсталацията се преправя сериозно. Трябват ти кумплунзи от ОБД1 ЕКУ ( около 50лв), въпросното обд1 еку (около 200лв)Ако аз ти преправям инсталацията, цената е 200лв за всичко по еку-то и промените в коша.Глава около 300, обслужване на главата - не знам. делкото са ти го казали, гарнитурата е около 90лв по спомен макар че не е 100% задължителна.гарнитура всмук. колектор - около 30лв и тук се сещам за колектора.... и той трябва да се смени - около 150-200лв за оборудван такъв с дросел, и вобще всичко по него.Ако си с вариант 1, еку-то отпада, куплунзите - също, делкото отпада, дори колектора може да отпадне. трябват ти 240цц инжектори, глава и малките неща като гарнитури.Принципно смяната на двигателя е по-смислената инвестиция, но определено е по-скъпа.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

англичанка след фейслифт има и суап на всмукателния колектор с такъв от д16з6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз използвам темата да попитам за суап на глава от д15з6 на англичанка след фейслифта знам че д15з6 еикономичен втек но ми се струва за мен че ще е много по изгодно ако някой знае какво се сменя да каже и аз съм суапнал всмукателния колектор с такъв от д16з6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм сигурен колко ще е "изгодно" :) Ако изгодно наричаш хамалогията да смениш главата, да преправиш цялата инсталация, да сложиш 5 жилна сонда всичко това за "може би " малко повече вървеж и 0.5 литра на 100км разход на долу ...... сигурно ще е добре :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами инсталацията не е ли една и съща говоря за д15з6 и д14а8 не е ли обд2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой знае ли за този суап на глава д15з6 само главата ли се сменя делко инсталация еку еднакви ли са с д14а8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недей да отмъкваш темата на колегата и да изпадаш в дълбок оффтопикделката нямат нищо общо, инсталациите са само подобни

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...