Jump to content
Любча

някой замервал ли е д14 колко коня става след суап на всмукателния колектор от д16з6

Recommended Posts

То наистина за тия пари които ще изръсиш за КиН филтер,ще си купя колектор спортен от който има в пъти по голяма файда! Много ми харесва теро твоя филтър от какъв ситен материал му е направен прахоуловителя,адкси ситната материя! Утре ще постна снимка как си пооправих малко интейка,че беше адски грозен със тая черна кутия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Основната грешка е това, че мощноста на двигателя давана от производителя е на коляновия вал, а това което мерите е на колелата, разлигата е огромна! Преди някой да си помисли, че е по важно колко е мощността на вала да се замисли коя мощност отива на пътя.И така д14 90кс, ако се замери стокова ще даде около 60кс на колелата, някой ще ми обясни ли как стават 100+ след подмяна на колектор?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оф,някой май пак не чете!?? Знаем за 30% процентната разлика м/у мощност на вала и на колелата,няма смисъл да ни обясняваш. Тука става въпрос от посочената графика ,че пича със колектор+генерация+интейк на стоковия смукател прави 103,7 коня на колелата. Като махнем 30 % загуба се получава около 72,7 коня на вала. След като приложим една проста марематика за 3-ти клас се получава ,че е повишил мощноста на вала със 12,7 коня! Така ли е или аз съм прекалено тъп ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти направо пръсна от 90 к до колелата стигат 60 значи на твоята б16 на колелата има няма 100к като нова а сега е около 80

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я пак?!За кой вал говориш ти?По математиката за 3ти клас на вала има 142.91кс или аз бъркам?Ми моята б16 я мерих със една скапана свещ и доста припукване даде 116кс на колелата :PДа не забравяме, че различните стенове дават различни резултати ;)

Редактирано от kalos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ахахахаха :D :D ;):D;):D:) ей тука днес такива хубави вицове в тая тема научих. 30% загубата е на колелата не на коляновия вал т.е 90 коня двигател дава реално около 70-75 на колелата въпреки че 30% е много по-скоро 15-20%. Освен това не всички стендове мерят мощността на колелата.

Редактирано от Wyvern

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кви 30%, кви 5лв ве хора, не знам кфа е чак па такава разликата между Д и Б кутиите, но стокова супер запазена integra xsi дава 137 коня на колелата ... загубите са по-малко от 15% дори. Бах, вие верно тия цифри за нищо ги немате ... :DКакъвто и да е случая, от 90 на вала до 100 на колелата, разликата си е огромна, но в сравнение с парите, за които е постигнат тоя ефект тва са най-лесните конски сили. :D

Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оф,някой май пак не чете!?? Знаем за 30% процентната разлика м/у мощност на вала и на колелата,няма смисъл да ни обясняваш. Тука става въпрос от посочената графика ,че пича със колектор+генерация+интейк на стоковия смукател прави 103,7 коня на колелата. Като махнем 30 % загуба се получава около 72,7 коня на вала. След като приложим една проста марематика за 3-ти клас се получава ,че е повишил мощноста на вала със 12,7 коня! Така ли е или аз съм прекалено тъп :D

бе да ти кажа поомотал си се. конете дето ги дава производителя са на вала, после следват загубите и по-малкото коне дето излизат са на колелата :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кви 30%, кви 5лв ве хора, не знам кфа е чак па такава разликата между Д и Б кутиите, но стокова супер запазена integra xsi дава 137 коня на колелата ... загубите са по-малко от 15% дори. Бах, вие верно тия цифри за нищо ги немате ... :D Какъвто и да е случая, от 90 на вала до 100 на колелата, разликата си е огромна, но в сравнение с парите, за които е постигнат тоя ефект тва са най-лесните конски сили. :D

Ок мога да се съглася, че загубите ще бъдат около 15%, но тогава се получава, че един колектор вдига ~23кс?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се малко съм се пообъркал,но ми схванахте мисълта!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, надявам се да не се засегнеш, ама опитай пак да пресметнет това което мислеше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стокови коли с К20 и R18 дават с по 30к.с. (около 20%) по-малко на колелата на дино тест.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много се развълнувахте и пропускате същноста - разликата между мощноста на вала и тази на колелата не е само в загубите от предавателния механизъм, които може да са 10-15% ... трябва да се добави и мощноста която се губи в съпротивление при търкаляне, а тъй-като измерванията на на динотата с валове се правят нормално на 5-та, тя ще е доста голяма ... трябва да се има предвид също, че тази мощност не е % от мощноста на колата !реално причината малко повече мощност да се усеща яко е, че всички съпротивления вече са наложини от завода и когато върху 5-те ти оставащи коня добавиш още 5, реално удвояваш ефективната мощност :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам едно лаишко въпросче в тая лаишка тема:При меренето на дино взима ли се под внимание челното въздушно съпротивление на колата при определена скорост? Как се изчислява то ако примерно колата е с челно 0.31 или нещо такова. След като се взима предвид загубата от съпротивление на колелата би трябвало и това да влияе. Или то влияе само на скоростта, макар че в такъв случай и съпротивлението на колелата би трябвали да влияе само на скоростта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми то и ако сложиш 13 цола гуми пак ще вдигнеш конете :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми то и ако сложиш 13 цола гуми пак ще вдигнеш конете :D

Въртящия момент на колелата. :( Което няма нищо общо с конете, щот те се интересуват от оборотите и въртящия момент на вала до колкото знам? :D

 

п.п. Зарик, това е баш си реалната мощност - т.е. всичко което ти остава докато се движиш, след загубите от триене по трансмисия, път и въздух. :D

Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам едно лаишко въпросче в тая лаишка тема:При меренето на дино взима ли се под внимание челното въздушно съпротивление на колата при определена скорост? Как се изчислява то ако примерно колата е с челно 0.31 или нещо такова. След като се взима предвид загубата от съпротивление на колелата би трябвало и това да влияе. Или то влияе само на скоростта, макар че в такъв случай и съпротивлението на колелата би трябвали да влияе само на скоростта.

не, челно съпротивление на дино не се взема предвид :( там работят най-много със съпротивление на гумите, защото челното съпротивление се изменя нелинейно и твърде драстично от първа до шеста да речем ...

Ми то и ако сложиш 13 цола гуми пак ще вдигнеш конете :P

частично е вярно, ако 13-ките ти имат по-малко съпротивление от 17-ките да речем - не че ше дигнеш коне, а ще загубиш по-малко по пътя :D

Въртящия момент на колелата. :D Което няма нищо общо с конете, щот те се интересуват от оборотите и въртящия момент на вала до колкото знам? :P

коне се мерят и на колелата :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

коне се мерят и на колелата :)

Знам де, ама мисълта ми беше - по-малките гуми не са ли фактор, подобен на скоростната кутия ? На разни места из нета четох за хибридизирането на кутиите при д-серията, и хората пишат че това няма да ни направи по-мощни, но ще направи така, че да се движим по-бързо. (ускорение)Като се сложат по-малки гуми и се увеличи въртящия момент на колелата, мощността на колелата увеличава ли се? :unsure: Баси ся кат се замисля колко елементарно тъпа логика е. :lol: Един вид с по-малките гуми компенсираме част от загубите по кутията да речем, и увеличаваме мощността, която достига на колелата, като тази на двигателя си остава константа? :)п.п. Малко са поизложих със предния пост, ма нищо ... vex другия път да се уточни кои коне се вдигат. :stupid: Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз друго не мога да разбера. Някой да ме светне в следното: КАК точно ти се променя мощността на двигателя при различни гуми, ск. кутия, насрещен вятър, триене на гумите и какви ли не още тъпотии ????? Слагам си по-големи гуми и губя 10 коня ?? :stupid: Тези Динота са толкова не доизмислени, че няма на къде. Едно дино ще покаже точната мощност на двигателя ама на кукуво лято (изключвам тези дето мерят директно на коляновия вал).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз още от Колин МакРии II знам че по къси скорости значи по бързо ускорение и по ниска макс скорост и обратно по-дълги = по висока макс скорост но по бавно ускорение :stupid: При диното и масата на колата май играе роля, тоест масата и силата на притискане, все пак няма поток въздух които да натиска колата към валяците. Може би за тва съм виждал динота с накачулени младежи по калниците кат на някоя циганска каляска.П.С. Тая тема замина тотално в офф-а!

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зарик, тежеста ( не масата ) променя триене при плъзгане , но почти не променя пряко триенето при търкаляне .. т.е. като се накачулят 1000 души на гумата й е по-трудно да приплъзне.Теро, динотата имат софтуерни компенцасии, които в добрия случай помагат резултата да е почти точен, а отговора на тия ти въпроси се крие в една екселска табличка, която в момента прехвърлям на по-сериозна платформа, че реализирането на малко по-сложни алгоритми в електронна таблица е мъка :unsure: ... ако искаш ще те светна :stupid: - мисля че тука има доста хора, които могат да го направят ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То така или иначе никой не пише по темата, та и аз да вкарам малко офф. На д16у7 слагането на колектор от з6 е по същия начин като да го сложиш на д14-ка нали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и в краина сметка някои ще кже ли има ли смисал от всмукател д16 и какъв е ефекта или ще си пишем кои по голям майстор !!! айде накрая накои компетентен които го е пробвал да каже какво ;) е виждането му. Поздрави !!!

Редактирано от DQVOLA6669

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

началото на март ще направя дино и ще кажа резултата иначе на инфоборд дава от 7 до 10 к повишение при няколко засечки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7-10кс е по-нормално като разлика, не е като 20кс ;)Това конете за нищо ги нямате :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега-каквото и да го правиш си остава 1.4 ! За съжаление това е горчивата истина.Имал съм почти от цялата хондова гама мотори и едно ми е станало ясно-каквото го е измислил Японеца такова трябва да си го караш.Разбира се има малка разлика от смяна на колектори и спортни филтри но наистина не очаквай чудеса!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз да се включа в темата с моите мах 3-4кс което е според мен напълно логично.Как да стане след като същата конфигурация на 1,5 е 101кс. Ако се сложи и изпускателче и генерация и спортен филтър и леко пипнато екю може и да стане 100кс. Знам че на всеки му се иска но нека бъдем реалисти колеги :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:);) !!! Темата стана пълна боза.Колеги нз кое колко дига и сваля,но знам че секи път щом излезна от сервиза си мисля че колата върви повече.Няма значение дали съм правил нешо или съм сменял маслото. :):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:):huh::) Темата стана пълна боза.Колеги нз кое колко дига и сваля,но знам че секи път щом излезна от сервиза си мисля че колата върви повече.Няма значение дали съм правил нешо или съм сменял маслото. :D:D

The Power of Dreams :D

Айде и аз да се включа в темата с моите мах 3-4кс което е според мен напълно логично.Как да стане след като същата конфигурация на 1,5 е 101кс. Ако се сложи и изпускателче и генерация и спортен филтър и леко пипнато екю може и да стане 100кс. Знам че на всеки му се иска но нека бъдем реалисти колегиКолега-каквото и да го правиш си остава 1.4 ! За съжаление това е горчивата истина.Имал съм почти от цялата хондова гама мотори и едно ми е станало ясно-каквото го е измислил Японеца такова трябва да си го караш.Разбира се има малка разлика от смяна на колектори и спортни филтри но наистина не очаквай чудеса!

:huh: Абсолютно съгласен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^ ти пък с какво си съгласен.... твоята Д13-ка няма нищо общо с това което е направил японеца :):huh::huh: Каквато и разлика да има след 1 месец пак ще ви се стори бавна... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако имаше цял месец щеше да е супер :huh: И съм твърдо против " каквото го е измислил Японеца такова трябва да си го караш" или " Ако беше по-добре щяха да го направят така" . Японеца (Хонда) е направил достатъчно качествени двигатели, че без никакъв проблем могат да се преправят и ефекта от това в никакъв случай не е отрицателен. Явно пак забравяте момента, в който производителите на коли се съобразяват с еко глупостите , а не с това кой колко иска да му върви колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам, копирал съм целите мнения. Исках да кажа, че съм съгласен със следното:

Айде и аз да се включа в темата с моите мах 3-4кс което е според мен напълно логично.Как да стане след като същата конфигурация на 1,5 е 101кс. Ако се сложи и изпускателче и генерация и спортен филтър и леко пипнато екю може и да стане 100кс. Знам че на всеки му се иска но нека бъдем реалисти колегиКолега-каквото и да го правиш си остава 1.4 ! За съжаление това е горчивата истина.

Извинявам се за спама.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ей няма да се научите че КиН вървят с малка турбинка :angry:

 

п.п. хубав хубав ... ама не е КиН !!! не знам как карам направо. Гледам че с КиН смъкват секунда до 100 , ще взема да инвестирам накрая за 5.5 :lol:

Даа, вървят те с квантов супер-чарджър :dry:

 

Към колегата PETE_TONG:

 

Ти може да си с ефтин филтър и да нямаш прах още по тръбата щото си го мазал с нещо, но фактор за качество на едно нещо е също така и неговата производителност. От къде знаеш как ти диша мотора с тоя филтър, който си му набол? Той мотора и дунапренен филтър да му изрежеш, пак ще работи и няма да има прах, но къде е разликата? То може тоя филтър прах да не пропуска ОЩЕ, но откъде знаеш какъв е потока въздух с него и с един K&N филтър например? Второ от къде знаеш колко време ще изкара, и дали няма да се запуши, наслоен от боклуци? От къде знаеш, че не е за няколко кратно използване и трябва нов? Какво ще стане с него ако се намокри примерно също не си пробвал? Е K&N и такива разни "излишно" скъпи неща от този клас, имат разни анализи, тестове, традиции и гаранции за тия неща. Прочети и поразгледай, защо много "луди" хора слагат K&N.

Редактирано от Petar Petrov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя сивик д14 англичанка след суап на всмукателя даде на диното 97к а след това един приятел ми даде инфоборд и показа 103 странно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...