tunyo 3 #1 Публикувано 9 Януари, 2010 Не ми се вярва подобно нещо да ми е попадало пред очите,и да не ми е направило впечатление. Или склерозата ме е гепила яко ...та който знае нека каже Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LionHeart 6 #2 Отговорено 9 Януари, 2010 Колега, с възможност да бъркам и някой да ме поправи след това де, мисля че беше свързано с това част от недобре изгорелите газове да се връщат обратно и да могат да си минат пак по нормалния ред и да си изгорят с цел екологичност (но пак повтарям не съм сигурен). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.OFF 539 #3 Отговорено 9 Януари, 2010 Топлия ти въздух , когато бричката ти е студена .. флаа у филтеро ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TipoMan 15 #4 Отговорено 9 Януари, 2010 (Редактирано) Стрелям напосоки:Въздуховод за топъл въздух, нагрят от изпускателните колектори.При студен двигател взема въздух от там, с цел икономии и по-бързо загряване и де да знам още.... Би трябвало да отива преди въздушния филтър, където една клапа да управлява от къде да взема въздух мотора.Добре е да я погледнеш дали не е счупена де, че може да ти поотпуши двигателчето.. Редактирано 9 Януари, 2010 от TipoMan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #5 Отговорено 9 Януари, 2010 Нищо вярно няма в поста на колегата LionHeart преди менТой говори за EGR клапан, с който този двигател не е оборудван.Това е двигател Д13Б2 и оттам смуче по-топъл въздул докато загрее двигателя.Това не са изгорели газове директно от колекторите, а атмосферен въздух, който просто е стоплен от колекторите.Редакция: Докато пусна и колегите горе са ме изпреварили Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LionHeart 6 #6 Отговорено 9 Януари, 2010 (Редактирано) Да, точно за този EGR клапан говорех.. но явно съм в грешка за което се извинявам. Редактирано 9 Януари, 2010 от LionHeart Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #7 Отговорено 9 Януари, 2010 Има ли газова? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tunyo 3 #8 Отговорено 9 Януари, 2010 Отг. на Войводата ми изглежда най-достоверен и логичен,но се чудя това заводски ли е монтирано или е добавена “екстра“,защото малко ми прилича на самоделка.А и не бях виждал такава Хонда.п.п. Това не е моята кола Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #9 Отговорено 9 Януари, 2010 Колегите преди мен също са прави.Заводско си е така колата - това не е самоделка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #10 Отговорено 9 Януари, 2010 (Редактирано) Заводско е и не съм убеден, но мисля че на края на тая тръба няма клапа, т.е. постоянно си смуче и от там и от калника. (нали натам отива другата тръба?)Има един интересен тунинг за тая екстра, сваляш тръбата и на фланеца, който съединява тази и другата тръба към калника надеваш един балон или презерватив, по този начин спираш притока на топъл въздух към двигателя, но според мен за зимата си е по-добре с него. Иначе колегите казват, че лятото се усеща ефект. Редактирано 9 Януари, 2010 от kalmara Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #11 Отговорено 9 Януари, 2010 който се е занимавал с Москвичи знае .. само да допълня че повечето коли топлия въздух отива в клапа. Тази клапа регулира температурата на входящия въздух, като смуче повече топъл или студен въздух. Мисля че температурата трябваше да е към 37 градуса. Ако това наистина няма клапа, значи се връщаме точно на Москвич , където лятото се маха(ръчно) тоя маркуч от колектора и се закача на една друга стойка дето смуче студен въздух :angry: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #12 Отговорено 9 Януари, 2010 Има клапа.Автоматично се затваря/отваря при температури над/под 25 градуса. Това при Д13Б2. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #13 Отговорено 9 Януари, 2010 (Редактирано) вярно има клапа ама няма кой да гледа п.п. спрете да ограждате целия двигател и после да питате "какво е това?" Редактирано 9 Януари, 2010 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #14 Отговорено 9 Януари, 2010 (Редактирано) Ето го, с жълтото . П.п това малкото кръгло на кутията на филтъра.с жакумните маркучета по него. Редактирано 9 Януари, 2010 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mihou 1 #15 Отговорено 9 Януари, 2010 Тия клапи и планки само убиват пътя на "вятъра" към двигателя...Колко топъл въздух ще влезе от колектора, тя дупчицата е като за клечка за зъби.Е така се прави Младежи ей тва е истината :http://forums.hondabg.com/uploads/12049827...6_14_116468.jpghttp://forums.hondabg.com/uploads/12049827...96_14_77509.jpg Тя темата е свършила вече, отговорите са дадени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #16 Отговорено 9 Януари, 2010 (Редактирано) Тия клапи и планки само убиват пътя на "вятъра" към двигателя... Колко топъл въздух ще влезе от колектора, тя дупчицата е като за клечка за зъби. Колега какъв вятър какви клечки за зъби тая тръба си е около 30мм по спомен.Ебахти клечката за зъби. Тя темата е свършила вече, отговорите са дадени. - да бе верно каде гледам Редактирано 9 Януари, 2010 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tunyo 3 #17 Отговорено 11 Януари, 2010 вярно има клапа ама няма кой да гледа п.п. спрете да ограждате целия двигател и после да питате "какво е това?" Тея камъни май бяха в моята градина Аз също съм имал Москвич и Лада,и съм се е**вал с тях,ама съм позабравил вече кое как беше.Имам спомен че филтърната кутия се развиваше и завърташе ръчно от позиция “зима“ в “лето“ и обратно,без никакви вакуми,клапи и т.н.По принцип знам как деиства но,признавам че и за секунда не ми хрумна, че е това което всъщност е. Зададох въпроса понеже: -до сега не бях виждал Хонда с такава “джаджа“ -заприлича ми на самоделка- поради горната причина -озадачи ме гумения маркуч след съединението -явно ги монтират само d13-ки (може и да бъркам), по които досега не се бях заглеждал Благодаря на отзовалите се. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове