Jump to content
tunyo

Моля,някой да каже какво е това

Recommended Posts

Не ми се вярва подобно нещо да ми е попадало пред очите,и да не ми е направило впечатление.

Или склерозата ме е гепила яко :angry:

...та който знае нека каже

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, с възможност да бъркам и някой да ме поправи след това де, мисля че беше свързано с това част от недобре изгорелите газове да се връщат обратно и да могат да си минат пак по нормалния ред и да си изгорят с цел екологичност (но пак повтарям не съм сигурен). :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Топлия ти въздух , когато бричката ти е студена .. флаа у филтеро ! :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стрелям напосоки:Въздуховод за топъл въздух, нагрят от изпускателните колектори.При студен двигател взема въздух от там, с цел икономии и по-бързо загряване и де да знам още.... :angry:Би трябвало да отива преди въздушния филтър, където една клапа да управлява от къде да взема въздух мотора.Добре е да я погледнеш дали не е счупена де, че може да ти поотпуши двигателчето..

Редактирано от TipoMan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо вярно няма в поста на колегата LionHeart преди мен!!!Той говори за EGR клапан, с който този двигател не е оборудван.Това е двигател Д13Б2 и оттам смуче по-топъл въздул докато загрее двигателя.Това не са изгорели газове директно от колекторите, а атмосферен въздух, който просто е стоплен от колекторите.Редакция: Докато пусна и колегите горе са ме изпреварили :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, точно за този EGR клапан говорех.. но явно съм в грешка за което се извинявам. :angry:

Редактирано от LionHeart

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отг. на Войводата ми изглежда най-достоверен и логичен,но се чудя това заводски ли е монтирано или е добавена “екстра“,защото малко ми прилича на самоделка.А и не бях виждал такава Хонда.п.п. Това не е моята кола

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите преди мен също са прави.Заводско си е така колата - това не е самоделка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заводско е и не съм убеден, но мисля че на края на тая тръба няма клапа, т.е. постоянно си смуче и от там и от калника. (нали натам отива другата тръба?)Има един интересен тунинг за тая екстра, сваляш тръбата и на фланеца, който съединява тази и другата тръба към калника надеваш един балон или презерватив, по този начин спираш притока на топъл въздух към двигателя, но според мен за зимата си е по-добре с него. :angry: Иначе колегите казват, че лятото се усеща ефект. :angry:

Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

който се е занимавал с Москвичи знае .. :angry: само да допълня че повечето коли топлия въздух отива в клапа. Тази клапа регулира температурата на входящия въздух, като смуче повече топъл или студен въздух. Мисля че температурата трябваше да е към 37 градуса. Ако това наистина няма клапа, значи се връщаме точно на Москвич , където лятото се маха(ръчно) тоя маркуч от колектора и се закача на една друга стойка дето смуче студен въздух :angry: :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има клапа.Автоматично се затваря/отваря при температури над/под 25 градуса. Това при Д13Б2.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вярно има клапа ама няма кой да гледа :)п.п. спрете да ограждате целия двигател и после да питате "какво е това?" ;);)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображениеПубликувано изображение

 

Ето го, с жълтото .

 

П.п това малкото кръгло на кутията на филтъра.с жакумните маркучета по него.

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия клапи и планки само убиват пътя на "вятъра" към двигателя...Колко топъл въздух ще влезе от колектора, тя дупчицата е като за клечка за зъби.Е така се прави :)

Тя темата е свършила вече, отговорите са дадени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия клапи и планки само убиват пътя на "вятъра" към двигателя...

Колко топъл въздух ще влезе от колектора, тя дупчицата е като за клечка за зъби.

Колега какъв вятър какви клечки за зъби тая тръба си е около 30мм по спомен.

Ебахти клечката за зъби.

 

 

Тя темата е свършила вече, отговорите са дадени. - да бе верно каде гледам :)

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вярно има клапа ама няма кой да гледа :rolleyes:

 

п.п. спрете да ограждате целия двигател и после да питате "какво е това?" :rolleyes::rolleyes:

Тея камъни май бяха в моята градина :rolleyes:

 

Аз също съм имал Москвич и Лада,и съм се е**вал с тях,ама съм позабравил вече кое как беше.Имам спомен че филтърната кутия се развиваше и завърташе ръчно от позиция “зима“ в “лето“ и обратно,без никакви вакуми,клапи и т.н.По принцип знам как деиства но,признавам че и за секунда не ми хрумна, че е това което всъщност е.

Зададох въпроса понеже:

-до сега не бях виждал Хонда с такава “джаджа“

-заприлича ми на самоделка- поради горната причина

-озадачи ме гумения маркуч след съединението

-явно ги монтират само d13-ки (може и да бъркам), по които досега не се бях заглеждал

 

Благодаря на отзовалите се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...