HONDA CIVIC 79 1 #1 Публикувано 4 Януари, 2010 Здравейте колеги.Карам сивик 1,5 моно инжекция и искам да попитам някой неща.1-Прави ли се центровка на двигателя и как?2-Регулират ли се клапаните или са с хидравлични повдигачи?3-Защо не пали веднага а повъртява няколко секунди, а някога веднага?4-Смених си свещите и сложих NGK-каквито си пише на двигателя5-Ще се радвам да чуя компетентни отговори.Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #2 Отговорено 4 Януари, 2010 6. Търсене, търсачка, нещо... 7. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #3 Отговорено 4 Януари, 2010 Тия хидравлични повдигачи ... тука вече сигурно има колеги дето биха те застреляли за това питане няма такива работи по нашите двигатели, клапаните се регулират. Ако имаш проблеми с паленето, провери си главното реле, виж търсачката, има много материал по въпроса. Каква центровка точно те интересува ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA CIVIC 79 1 #4 Отговорено 4 Януари, 2010 (Редактирано) Интересува ме центровка на момента на запалване,а релето си цъка нормално,интересува ме така ли палят или има причина,защото според мен ако всичко е нормално трябва да пали на зъб или поне като е топла. Редактирано 4 Януари, 2010 от войводата/cls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #5 Отговорено 4 Януари, 2010 бавно/лошо палене като е топла е първи признак че главното реле отива към презапояване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA CIVIC 79 1 #6 Отговорено 4 Януари, 2010 бавно/лошо палене като е топла е първи признак че главното реле отива към презапояване.а защо понякога не дава да я чукнеш? и това реле не е ли по добре да се смени отколкото да се презапоява? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #7 Отговорено 4 Януари, 2010 Като ти се дават пари смени го, но няма да е с ново, ако обаче знаеш от коя страна се държи поялника го презапой и не се занимавай с глупости. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #8 Отговорено 4 Януари, 2010 центровка се прави, има си белези, най-добре със стробускоп. може да си прегледаш палеца и дистрибуторната капачка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #9 Отговорено 4 Януари, 2010 главно реле .... айде стига вече с това главно реле де. Колата ми е ниска от ляво ? - отг: " Главното реле е !" Моето като е презапоено и пак трябва да завъртя малко и си пали. Пробвай да врътнеш преди да е изгаснал "чека" да видиш че пали от 1/4 За останалите работи щом питаш за тях , по-добре върви някъде дето знаят какво правят . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове