Jump to content
rollin

рязане на сток пружини Prelude 4th. Gen

Recommended Posts

Колега, интересно ще е да покажеш още снимки и да дадеш инфо- как е возията, външния вид, доволен ли си?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От към возия и визия съм супер доволен, само това ме притеснява, че стоят на криво задните гуми...Днеска ще гледам да направя още снимки и ще го покажа :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е да ти стоят "накриво",все пак си я свалил доста надолу :lol:Тези наклони се регулират с камбър кит :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тоя кит не ми говори нищо... :afro: Ходих на стенд, като влязоха отдолу да я правят, се спогледаха умно явно заради 4WS-а, но уж ги поизправиха малко...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите 17-ки са 235/40/17 и разликата от заводският размер 205/55/15 е около 13мм-във височина 2,6см. .С тях и стоковото окачване колата изглеждаше много висока,абе както писах като камион.В момента съм с Кони Спорт+Койловъри,като съм я свалил до един сантиметър просвет отзад и около 2см. отпред.В сравнение със сток окачването визулната разлика е огромна.Ще кача и снимки.На аватара ми е със 17-ките колата.

Аз за зимата сложих гуми 195/65R15 и отзад при по-полегати неравности гумата жулва леко в калника (в бронята). Наложи се да си сваля задните калобрани защото жулеше при всяка неравност. Разликата със заводския размер е точно 1" :thumbs1:.Иначе пък летните са 195/5R15 и изглеждат супер малки. Мисля си да мина на 16" но това жулене в задната броня ме притеснява много. Ако я сваля още малко, ще жули постоянно. Редактирано от Alexandro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все не ми се вярваше за "огромната визуална разлика" при смъкване само с 3 см, но наистина е факт. Да се похваля и аз- днес резнах по една намотка от пружините на прелюда- отпред и отзад и наистина мога да кажа, че колата се промени драстично. Изглежда доста по-наточена и издължена! Мисля, че съм първия който реже пружини на прелюд 5 ген., ако бъркам някой да ме поправи. Добре че, не отрязах повече от една намотка, че отзад пружината щеше да дойде по-къса и да се мести надолу-нагоре. Така че имайте го предвид - за прелюд 5 ген. не повече от една намотка. След рязането пружината отзад си влезе в амортесьора без натягане със щипки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и моят откакто го взех си е с рязани :) Ето с 14 и 17 джанти.Сега е с 16 но несъм качел снимки Цък

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...