yanis7373 0 #1 Публикувано 31 Декември, 2009 (Редактирано) Моля за съвет. По най-елементарен начин си прицаках автоматичната скоростната кутия на Црв-то. Имах проблем с клемореда на ключа и ми гаснеше в движение колата. И не ми оставаше време да отида на сервиз и днес се случи по-лошото нещо. Изгуби тоци в движение и се опитах пак в движение да я запаля, но за да стане това трябва да мина на свободна или на паркинг и да натисна имобилайзера. Аз се опитах да мина на свободна ,но от притеснение отидох на задна, за кратко но достатъчно да се прицака. Незнам какво е станало но сега задната не работи най-вероятно са се уронили зъбите на задната предавка. Обаждах се до един сервиз в Пловдив, но там ми казаха едни големи цифри за ремонта, сваляне -качване на скоростна кутия и части за задната , направо ми се зави главата. Джипа е английски, дясен волан и незнам какво да правя ,дали да търся скоростна кутия втора ръка или да ходя да се нагаждам на този сервиз. Още не съм сигурен дали не се е повредило и нещо друго от нея, макар че напред върви защото си се прибрах. Моля за съвет , ако някой е имал същия проблем! Редактирано 31 Декември, 2009 от yanis7373 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #2 Отговорено 31 Декември, 2009 Ма хора... научете се да пишете година/двигател/модел Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yanis7373 0 #3 Отговорено 31 Декември, 2009 Ма хора... научете се да пишете година/двигател/моделCR-V ES AUTO 2000m3, 1997г. производство Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #4 Отговорено 31 Декември, 2009 кутия втора ръка, почти съм сигурен, че с парите за части, труд ще дадеш повече, отколкото за кутия. но да не забравяме, че и тук ще имаш кинти за сваляне и вдигане на кутия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yanis7373 0 #5 Отговорено 31 Декември, 2009 кутия втора ръка, почти съм сигурен, че с парите за части, труд ще дадеш повече, отколкото за кутия. но да не забравяме, че и тук ще имаш кинти за сваляне и вдигане на кутия.Колко горе-долу върви това упражнение? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #6 Отговорено 31 Декември, 2009 ако питаш за цената на кутията- говори с момчетата с автоморгите, ако за цена за монтаж-демонтаж силно зависи от града, в който ще си правиш ремонта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yanis7373 0 #7 Отговорено 1 Януари, 2010 Ма хора... научете се да пишете година/двигател/моделCrv-то e 4x4 автомат, но немога да намеря този номер ,къде точно се намира ? Аз съм от гр. Първомай ,Пловдивско. И според теб по-добре ли е да взема цяла кутия или да направя ремонт на тази, но то най-вероятно се се уронили зъбите за задната предавка и може и нещо друго да е станало ,но напред върви и ме прибра, а и няма никъкъв шум в кутията,само като включа на задна тогава е шума . На 87000 мили е джипа и е дбре подържан и така ме е яд че така го прицаках, че немога да се побера в кожата си. И кой вариат ще ми е по-евтин ,че в тая криза са доста зле с финансиите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #8 Отговорено 1 Януари, 2010 http://www.hondamarketplace.com/showthread.php?t=2624233 ето виж пример къде и как изглежда модела на скоростната. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #9 Отговорено 1 Януари, 2010 колега, лошото при скоросните кутий е, че за да разбереш какво и има трябва да я свалиш и разглобиш( за това си плащаш на майстор), решаваш, че ремонта е невъзможен или доста скъп и трябва да търсиш друга кутия(това ще отнеме време, през което колата ти не е в движение, и трябва да стои в сервиза, което е невъзможно или се плаща). не става да качваш пак старата, щото си плащаш и за монтаж на кутия, която после пак ще сваляш(плащаш два пъти за едно и също нещо). частите със сигурност ще са ти скъпички(сега надали някой да те насочи за цени, тъй като изобщо не се знае какво е). най-добрия вариант е да си я свалиш сам и да я закараш да ти я отворят(ако ти не разбираш) и да видиш ква е хавата и цените и тогава да решиш какво да правиш(може да не е кой знае какъв проблема). друг вариант е кутия от морга в бг, и трети вариант-кутия от чужбина. в свищов сваляне и поставяне на кутия е от 80 до 140/50 лв, в зависимост от колата(тва за монтаж/демонтаж без да включва ремонт. в пловдив идея си нямам за цени и пр. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vanyo75 0 #10 Отговорено 2 Януари, 2010 Колега,карам автоматик,обаче не съм от разбирачите,ама да дам идея...... При мен автоматика се управлява от компа Дали не дрънкам глупости Що не пробваш да откачиш акомулатора за 2-3 минути и да опиташ пак Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yanis7373 0 #11 Отговорено 2 Януари, 2010 (Редактирано) Съмнявам са да е от компютъра защото в момента в който включих, без да искам при изгаснал двигател ,но в движение напред, задна за секунди но се чу хрупане както когато не си уцелил добре скороста при обикновените автомобили, а после като спрях вече не искаше да работи на задна и се чува доста силно хрупане вътре в кутията, но пък напред върви. Редактирано 3 Януари, 2010 от войводата/cls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOSS`HOGG 187 #12 Отговорено 2 Януари, 2010 До колкото съм запознат Ето тук могат да ти помогнат http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=12278 , миналият месец оправиха същият проблем като твоят. Мисля че са единствените компетентни хора в окръг София които ще ти помогнат. Успех . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yanis7373 0 #13 Отговорено 3 Януари, 2010 Това е добре ама аз съм от Първомай и Пловдив ми е много по-близо . Ако някой знае добър майстор в Пловдив да ми пише. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokyo 27 #14 Отговорено 3 Януари, 2010 Уф то за шарнири няма майстори тука та ти за Автоматични скоростни кутий търсиш.Ама ако знае някой колега нека каже.Иначе така и така колата ти върви напред само задна и липсва.Обади се на Омбре по телефона и се разбери с него кога да му я закараш.Така поне ще си сигурен че компетентен човек ще ти пипа колата.Но избора си е твой.Другия вариянт е нова кутия(втора ръка) от англия или от тукашна морга и само да ти я смени в Пловдив някой. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #15 Отговорено 3 Януари, 2010 Обади се на Омбре. За пътя не му мисли, като нищо ще стигнеш до сервиза по-бързо от Първомай, отколкото от Обеля. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yanis7373 0 #16 Отговорено 4 Януари, 2010 Уф то за шарнири няма майстори тука та ти за Автоматични скоростни кутий търсиш.Ама ако знае някой колега нека каже.Иначе така и така колата ти върви напред само задна и липсва.Обади се на Омбре по телефона и се разбери с него кога да му я закараш.Така поне ще си сигурен че компетентен човек ще ти пипа колата.Но избора си е твой.Другия вариянт е нова кутия(втора ръка) от англия или от тукашна морга и само да ти я смени в Пловдив някой. А тези в Хонда сервиза не са ли добри или те дерат кожи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #17 Отговорено 4 Януари, 2010 Не са по добри и дерат кожи. Колега послушай хората и отиди при Омбре, по компетентно мнение няма да намериш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokyo 27 #18 Отговорено 4 Януари, 2010 Брат ти си дал 5-6 хил. за тази кола с десен волан какъв е смисъла сега да дадеш 2-3 хил. в хонда сервиз за една ск.кутия.Няма да ти я направят по-добре от Омбре.Освен ако ти сложат чисто нова но нали се сещаш каква ще е сумата тогава.Ама ти си знаеш де.София не е на 3000км. за 2 часа си там Омбре е точно в началото от Магистралата/Цариградско вдясно и в града няма да влизаш даже.Звънни му един тел. и поговори с него съветвай се.За това пари не иска.Пък после си реши къде да идеш за ремонт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
joromaistora 0 #19 Отговорено 4 Януари, 2010 колега има един маистор в пловдив занимава се само със скорости и не взима скъпо казва се Стоян това му е телефона 0898575101 за консултация пари не взима.много е добър Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yanis7373 0 #20 Отговорено 6 Януари, 2010 колега има един маистор в пловдив занимава се само със скорости и не взима скъпо казва се Стоян това му е телефона 0898575101 за консултация пари не взима.много е добърБлагодаря за отзивчивостта, но аз вече говорих с Омбре и се разбрах с него. Предпочитам да си дам колата на човек който се е специализирал само в една марка и й знае всички болежки, дано не греша , но понеже съм и маш.инж. и погледнах сервизната книга на този модел и видях какво представлява скоростната кутия отвътре- това не е работа за всеки майстор! Може после от това да не стане кутия вече , а и не само това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #21 Отговорено 6 Януари, 2010 Е значи сам трябваше да си я поправиш ?Не е чак толкова сложно ако имаш инструментите за вадена на карантия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokyo 27 #22 Отговорено 6 Януари, 2010 Пиши после какво е станало след ремонта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yanis7373 0 #23 Отговорено 27 Януари, 2010 Вече имам задна скорост благодарение на Омбре и неговият екип, за което много му благодаря! Дано всичко занапред е добре. Наистина не сгреших че отидох при него. Дано и за в бъдеще си запази името и отношението към клиентите си, защото това е най-важното. Името трудно се гради ,но лесно се губи. Ако всички сервизи бяха така щеше да е ок, но за жалост са малко.Още веднъж благодаря и нека хондажиите винаги така си помагаме и поддържаме!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #24 Отговорено 27 Януари, 2010 хубаво де, ама кажи какво и беше. утре някой друг да не пуска нова тема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TheHondaCivic 2 #25 Отговорено 2 Май, 2011 (Редактирано) Както обикновенно всички питаме и като си решим проблема се сещаме за форума чак при следващия. За съжаление аз съм същия Сега да не почвам нова тема да споделя моят проблем с автоматика, когато карам над 80 и натисна да изпреварвам не иска да включи на по ниска предавка, мисля си дали ще е нещо по електрониката защото когато превключа ръчно на по ниска скорост от D, колата си ускорява до 5500 оборота. Дали има някой във форума който да е наясно с проблема. Благодаря предварително! Редактирано 2 Май, 2011 от kytila 8. Ð�е цитирайте човека, който е непоÑ�редÑ�твено преди ваÑ� в Ñ�пиÑ�ъка Ñ� мнениÑ�.9. Ð�Ñ�ма нужда от два поÑ�та един Ñ�лед друг! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #26 Отговорено 2 Май, 2011 Виж дали имаш kickdown кабел. Той е продължение на кабела за газта и слиза от дроселната клапа до скоростната. Виж дали е по хлабав от колкото трябва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TheHondaCivic 2 #27 Отговорено 3 Май, 2011 Както обикновенно всички питаме и като си решим проблема се сещаме за форума чак при следващия. За съжаление аз съм същия Сега да не почвам нова тема да споделя моят проблем с автоматика, когато карам над 80 и натисна да изпреварвам не иска да включи на по ниска предавка, мисля си дали ще е нещо по електрониката защото когато превключа ръчно на по ниска скорост от D, колата си ускорява до 5500 оборота. Дали има някой във форума който да е наясно с проблема. Благодаря предварително!Не съм споменал колата за сивик 5 ген става дума, и газта ми е с жило. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #28 Отговорено 3 Май, 2011 Сандо има предвид жилото на кикдауна. Написал е кабел, защото в английско говорящите страни на жилото му викаме кабел (cable). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TheHondaCivic 2 #29 Отговорено 3 Май, 2011 Сандо има предвид жилото на кикдауна. Написал е кабел, защото в английско говорящите страни на жилото му викаме кабел (cable).Ясно понеже става дъма за колата на сестра ми по празниците ще огледам жилата че като се замисля понеже има плочка за АГУ на входа на дрисела може да е имало интервенция по тях. Обещавам да пиша за резултата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TheHondaCivic 2 #30 Отговорено 15 Май, 2011 Сандо има предвид жилото на кикдауна. Написал е кабел, защото в английско говорящите страни на жилото му викаме кабел (cable).Ясно понеже става дъма за колата на сестра ми по празниците ще огледам жилата че като се замисля понеже има плочка за АГУ на входа на дрисела може да е имало интервенция по тях. Обещавам да пиша за резултата Проблема се оправи БЛАГОДАРЯ за съветите. Значи прегледах колата и наистина имаше жило което слиза от моноинжекцията към скоростната кутия. Нямаше нищо хлабаво, но като се има предвид че колата е 92 набор предположих че може и да се е поразтегнало малко жилото. С малко усилия да достигна мястото от където се регулира (при скоростната кутия) успях да го натегна с 4- 5 мм. Тествах колата 10 -15 км за сега всичко е както трябва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове